Bosch WTE84105NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE84105NL op Kieskeurig.nl.

keyoma 24-06-2018

valt echt tegen

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Dit is onze tweede Bosch droger. De eerste droogde gewoon goed, maar na 5 jaar was de aandrijfriem gebroken. Omdat hij ons goed beviel hebben wij weer voor een Bosch gekozen. Echter de droog kwaliteit van deze droger valt ons zwaar tegen. Mijn schoonzus heeft laatst toevallig dezelfde gekocht, en kwam met het zelfde verhaal.

Anja 19-06-2018

zwarte strepen

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Ik heb deze droger 4 jaar geleden gekocht, en al na twee jaar kwamer er zwarte strepen op mijn wasgoed. Eerst dacht ik dat het door de wasmachine kwam maar na een gedegen onderzoek van mijzelf kwam ik er achter dat het de droger was. als de trommel van binnen warm word krimpt de trommel enigzins waardoor er een gleuf van een paar millimeter aan de binnenzijde ontstaat.
Daar komen dan delen van het wasgoed in bv puntjes van de boord van een overhemd, die dan zwart van de smeer worden. Vele malen een monteur bij geweest, trommel vervangen, banden vervangen,. niets hefft mogen helpen. wel 250,-- euro aan monteurskosten moeten betalen maar het euvel ging niet weg,... Voor mij nooit meer een BOSCH Droger,.. ook slechte service trouwens.!

Debbie83 24-02-2017

Super snelle condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Fijne droger omdat hij snel klaar is. Maakt weinig geluid en de condens bak is ook ruim zodat je hem niet al na 1 droog beurt hoeft te legen.

E. 12-12-2016

tegenvallend

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Door de luchtaanzuiging via het ventilatie rooster maakt deze droger een irritant zuigend geluid dit is enorm storend als het product in de keuken staat naast de woonkamer.
Droogt wel goed maar door de geluid met het drogen spijt van deze aankoop.

Hdeg 03-10-2016

Stille condensdrager

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Mooie stille, eenvoudig condensdroger. Simpel in bediening en de water afvaltank is handzaam te legen.

Joke 23-03-2016

fantastische droger!

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Prettig te bedienen, mooie ruime trommel, goed droogresultaat. Onhandige pluizenfilter en zou iets minder herrie mogen maken.

Anna 15-02-2016

Snel een droge was

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

Voor het eerst een condensdroger en hij bevalt prima. De was is erg snel droog in net een uur. Sommige drogers doen er wel twee uur over. Prima prijsverhouding. Ben er erg blij mee.

Betty1953 18-03-2015

als van ouds

Geschreven voor: Bosch WTE84105NL

deze 2de Bosch droger is nog maar net in gebruik maar werk als de eerste.
Daarover waren we heel tevreden.