Bosch No WTW87562NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 153 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch No WTW87562NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hanna 18-11-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Geen aanrader deze wasdroger. De sensor geeft telkens aan dat de was droog is wanneer deze nog hartstikke klam is. Opnieuw aanzetten heeft dan geen zin, want dan slaat hij na 5 minuten weer af. Ook is de berekende droogtijd nooit correct, het kan rustig 3 uur langer duren dan van tevoren op de display stond (!!!).

Bianca van Veelen 25-01-2019

Top kwaliteit

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

De prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal, ook oogt de wasmachine luxe en werkt hij zoals ik het zou willen. Ik raad deze wasmachine iedereen aan en ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Pluspunten

• Goed uiterlijk
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Is er niet

Greeven 21-01-2019

Wasmachine en droger

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Wij hebben de wasmachine en droger gekocht van Bosch type WTW87562NL en WAW32542NL. Beide apparaten functioneren erg goed en zijn stil. Beide apparaten hebben genoeg programma’s voor elke was een eigen programma als je wilt.

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma’s

martje 15-01-2019

mooie uitstraling en afwerking en verlichting

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

ik heb het product nog niet zo lang maar ben nu al tevreden , luxe uitstraling handige verlichting in de trommel en bediening erg gemakkelijk

van beeck 10-01-2019

warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

een goed werkende droger met niet veel geluid ,en met genoeg inhoud ,en eenvoudig schoon te houden .

M. Frenken 02-01-2019

Droger Bosch

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Sinds 1 maand maken wij gebruik van onze nieuwe droger. Ideaal in gebruik, vele verschillende programma's en geen uren lang. Het is een waterpompdroger maar je kunt deze alsnog aansluiten op de afvoer.

Pluspunten

• Self Cleaning

Minpunten

• Geen minpunten

Giovanni Keereweer 01-01-2019

Prima Droger

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Mooie machine welke makkelijk in bediening is. Werkt erg fijn, nu pas enkele droogbeurten gehad maar niks te klagen. Ook is de machine erg stil.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in bediening

Eutje 30-12-2018

Klasbak

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Mooi design, groot laadvermogen en stil. Wat wil je nog meer? Wij zijn heel erg blij met deze keuze!!!

Pluspunten

• Laadvermogen
  • Geluid

René 28-12-2018

Degelijke machine

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Degelijke machine met duidelijk menu. Droogt prima, is erg zuinig en stil. kan zowel op de afvoer als in het reservoir aangesloten worden.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • bedieningsgemak

Minpunten

• nog geen minpunt ontdekt!

resasrory 27-12-2018

BOSCH Wasdroger 562NL

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Even wennen aan DB, en aan droog programma´s Heb hiervoor een ouder MIele gehad, en deze Bosch heeft veel meer keuzes, of ze allemaal top werken, kan ik niet zeggen, soms toch nog even extra aanzetten, dan pas is het droog, Hoor ook een kleine ratel geluidje tijdens het drogen, dit ga ik nog even navragen of dit zo hoort....

Gabi 27-12-2018

Prachtige wasmachine!

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

De wasmachine heeft genoeg opties om je vuile was weer schoon te krijgen! Het scherm geeft veel informatie, zoals energie en waterverbuik ideal.

Pluspunten

• scherm
  • eind piep signaal

Angela 26-12-2018

Top Droger!

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Het is een hele fijne droger en zuinig bovendien. Zeer gemakkwlijk in het gebruik, alles wijst de weg vanzelf. Ik heb de droger voir mijn vader gekocht en zelf heb ik een dure Mieke machine. Maar ik moet zeggen dat ik voir mijzelf de volgende keer ook mijn keuze zou laten vallen op deze uitstekende Bosch Droger met fantastische prestaties. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Grote vulopenig
  • Makkelijk in het gebruik
  • Zuinig
  • Lekker stil in het gebruik

Lucas 22-12-2018

Stil

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

De droger is normaal stil. 65dbi geluid maakt die, en dat is net zoveel als het gros van de concurrenten. Heb geen last van gepiep zoals andere aangeven.
Echt droog word die als je hem op stand 3 zet, maar dat is zo gedaan.
Deur kan niet omgezet worden naar de ander kant, heb daarom maar de waschmaschine naar de andere kant verplaats. Nu staan de deuren naar elkaar open en kan ik de was om pakken.
Na het wassen gaan de lampen uit (om stroom te besparen). Maar nu weet mijn partner niet dat die klaar is, onhandig.
Draait maar in 1 richting, andere modellen draaien in bijde richtingen waardoor de was mogelijk sneller droog word.

Pluspunten

• Lamp in de trommel
  • Stil

Minpunten

• Display gaat uit na einde programma
  • één draairichting

Koster 21-12-2018

Bosch Wasmachine WTW87562NL

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Stille en mooie wasmachine. Veel extra opties en wasprogramma's.
Doet wat ie moet doen, er kan 9 KG in , ideaal voor een groot gezin.

Pluspunten

• Stil
  • Droogt goed

M.Sabab 20-12-2018

Efficiënt

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Wij zijn oude klanten van de merk Bosch. Hiervoor een wasmachine gehad van Bosch en die is 13 jaar meegegaan en nog bruikbaar maar het deurtje ging niet meer goed dicht. Nu de mooie Bosch serie 8 en de droger bosch serie 8. Top apparatuur vooraf te programmeren, zuinig en maakt niet veel geluid. De kindjes slapen terwijl de was bezig is boven. Ook hebben wij de Bosch vaatwasser silence nu 9 jaar en erg tevreden over. Kortom deze merk is aan te raden in een drukke houshouden en efficiëntie nodig is maar ook bezuiniging.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Duidelijke scherm
  • Makkelijk de bedienen

Nathalie 20-12-2018

Mooi design en werkt ook nog top!

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Onze oude wasdroger ging helaas stuk maar wat zijn we blij met onze nieuwe aanwinst. We wilde een wasdroger vanwege dat ze zuiniger zijn en ja hoor het klopt! Bij de 1e was meter in de gaten gehouden en wat een verschil. We hebben na vele research deze gekozen omdat hij echt goed staat aangeschreven en het klopt ook nog is! Hij is heel stil vergeleken met onze oude droger en het led lampje in de trommel maakt hem helemaal af!

Pluspunten

• Stil
  • Vele keuzes

Minpunten

• Piept als de was droog is

Flommetje 17-12-2018

Wasdroger, warmtepomp

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

We hebben het jaren gedaan zonder wasdroger. Maar nu we tijdelijk zijn verhuisd naar een voor oorlogse woning, werd het toch tijd voor een droger. We gebruiken de droger nu een maand en zouden niet meer zonder willen. De was is heerlijk droog, nog niets gekrompen. En de handdoeken heerlijk zacht. De verschillende programma's geven voldoende keuze om elk type kledingstuk, handdoek of beddengoed prima te laten droger.

Pluspunten

• Goed instelbaar
  • Verschillende programma keuzes

Minpunten

• tot nu toe geen

Eschwin spronk 17-12-2018

Mooi vormgegeven en handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

De eerste droger in ons leven samen,
Er is een kleine opkomst, en daarvoor wilden we een droger voor de baby kleertjes.
Hiervoor geen droger in huis gehad, we droogte op natuurlijke manier.

Wat ik handig vind van deze droger de grote trommel, en dat hij zich aanpast aan de droogte graad, onze wasmachine centrifugeert met 1400 toeren, dus komt er al vrijwel droog uit, kies je een handdoek programma, dan zou het 1 uur duren maar soms al in 30min klaar.
En kast droog handdoeken.

Dat mee genomen de serie 8 straalt profesioneel uit, het mooie ledlampje van binnen en een glaze deur maakt dat helemaal af en ook nog is a++

Nu 8 keer gebruikt en het komt er zeer fris uit.
Voor ons een dikke 10.

Pluspunten

• Laad cappaciteit
  • Stil
  • Profesioneel
  • Draaideur 2kanten
  • Makelijk niet te moeilijk

Rob 16-12-2018

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Mooi en strak uiterlijk. Eerder goede ervaring met Bosch wasmachine en wasdroger daarom nu weer voor Bosch gekozen. Warmtepompdroger is erg stil en was komt er echt droog en minimaal gekreukeld uit.

Pluspunten

• Stil
  • Uiterlijk
  • Eenvoudig te bedienen
  • Makkelijik strijkbaar na drogen

Minpunten

• Iets langere droogtijd

k4rluk 16-12-2018

Grote, stille warmtepompdroger met heel veel functies

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Geschikt tot 9kg, dus ideaal voor een gezin met kids waar ook veel wordt gewassen. Zeer stil apparaat (zeker in vergelijking met onze oude droger) en voorzien van alle functies/programma's die bij een droger van deze tijd horen. Voor elk soort goed is er een programma aanwezig en daarnaast zijn er nog opties die je aan/uit kan zetten.
Na een paar keer gebruikt te hebben voldoet deze perfect aan onze verwachtingen. Doet waar hij voor bedoeld is.

Pluspunten

• stil
  • grote inhoud
  • veel programma's
  • zeer goed droogresultaat
  • goed prijs/kwaliteitverhouding

Dongen 16-12-2018

Eerste indruk goed

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Al een tijdje op zoek naar een droger, op Black Friday voor deze Bosch machine gegaan. Eerste twee wassen zijn goed gedroogd, ook grote dekbedden kwamen er mooi droog uit. Niet heel stil maar geluid is ook niet storend. Veel opties die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken.

Pluspunten

• redelijk stil
  • goed droogresultaat

Familie 15-12-2018

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

De wasmachine en droger van de serie 8 hebben wij gekocht, een bij elkaar passende set. De wasmachine met het I-Dos systeem werkt erg goed. Je kunt er veel wasverzachter en wasmiddel in kwijt, waardoor je dit niet elke keer zelf hoeft te vullen. De hoeveelheid die de wasmachine erbij doet kun je zelf handmatig instellen met behulp van tiptoetsen. De warmtepompdroger met selfcleaning module werkt ook erg goed. De warmtepomp droger zorgt ervoor dat de ruimte niet zo vochtig wordt als bij een condensdroger. Dat is een groot verschil. We zijn dus erg blij met onze aankoop!

Pluspunten

• I-Dos systeem
  • Vochtigheid in de ruime - warmtepompdroger

Giel 15-12-2018

Goede droger

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Grote droger, die in 2.37 uur alles goed droog heeft. Veel programma's mogelijk. Fijn dat je kan instellen dat het over een bepaalde tijd ingaat. Kinderbeveiling werkt ook fijn.

Pluspunten

• Droog resultaat
  • Deur kan je beide kanten monteren
  • Weinig geluid.

Minpunten

• Eerst instellen en dan pas de deur dicht doen

Patrick 14-12-2018

Duidelijke en grote wasdroger 9 liter

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Goede prijs en kwaliteitsverhouding/ stil/ auto cleaning. Net in bezit ik hoop dat hij aan de verwachtingen blijft voldoen.

Pluspunten

• Prijs
  • Stil

Minpunten

• nog niet

Corien 14-12-2018

Wasdroger. Veel plezier!!

Geschreven voor: Bosch No WTW87562NL

Fijne droger met veel opties en grote capaciteit! Handige trommelverlichting. Niet geheel geluidsloos maar ik vind het geen bezwaar. Dit de opties die er zijn komt je was er niet totaal verkreukeld uit. Eenvoudige pluizenzeef. Werkt prima. Waterafvoer bij ons op gewone afvoer aangesloten maar anders werkt de condensla ook heel goed. Echt een aanwinst!!

Pluspunten

• Grootte trommel
  • Veel opties

Minpunten

• Misschien geluid maar geen echt problem