Bosch Maxx WTW85273NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Maxx WTW85273NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MIB10 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Deze droger hebben we gekocht als vervanging van onze vorige BOSCH droger die kapot ging. Het apparaat is solide en eenvoudig te plaatsen. De bediening is duidelijk en er zijn voldoende programma's om alles was te drogen of voor te drogen.

hr van der Aa 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

heerlijk om eindelijk een droger in huis te hebben met, simpele bediening zonder poespas maar toch een super resultaat. toch makkelijk met een paar rondrennende kinderen

kaatjelam 16-12-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Droger bijna een week in huis en alleen maar plus punten. Mooie vormgeving, ideaal is de ledverlichting in de trommel. Makkelijk in gebuik en veel droog programa's.
Een echte aanrader.

A. Talen 28-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

goed en stil snelle levering makkelijk zelf aan te sluiten, met extra slang op afvoer. A++ label.
We kunnen er weer jaren tegenaan.

mas999 24-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Deze droger heeft veel mogelijkheden.
Het fijnste is de kortere droogtijd als mijn vorige droger. in 2 uur is je was droog.
De grote trommel is ook super, daardoor worden handdoeken/overtrek sneller droog, omdat je meer capaciteit hebt!

vrouwtje64 21-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Een prachtige machine.Grote deuropening, binnenverlichting.Beveiligde deur met dubbel glas.Maakt weinig geluid.Pluizenfilter gemakkelijk te reinigen en uit te nemen.Grote trommel met super gladde binnenkant.Was wordt goed omgegooid en komt er bijna kreukloos uit.De buitenkant van machine blijft koud.De omgeving droog. Erg blij mee.

SvdK-vdW 12-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Tot op heden bevalt deze Bosch uitstekend. Redelijk geluidsarm en makkelijk te bedienen. Je moet wel de tijd nemen om deze Bosch te leren kennen en gebruiken. Enige aanpassing aan wasmethode kan veel voordelen opleveren

M. Scheepens 06-11-2014

Super droger!

Eindelijk een goede zelfreinigende warmtepompdroger met afvoermogelijkheid. (staat bij ons op zolder en dat scheelt veel traplopen)

Buiten dat het een mooie machine is om te zien en netjes is afgewerkt. straalt de machine degelijkheid uit. (wat met een gezin met jonge kinderen niet verkeerd is)

De droger droogt ook erg goed, heeft voldoende keuzeprogramma's wat erg handig is voor wol, handdoeken enz.

Doordat het een warmtepompdrager is deze erg stil en heeft hij bijna geen warmte ontwikkeling meer op zolder. Dus niet meer nutteloos de ruimte verwarmen.
(lees geld verspillen)

Er zit een mooie grote deur in wat het laden van de was erg prettig maakt. verder zit er een lampje in zodat de trommel verlicht is bij het laden en uithalen van de was. Verder is het ook erg fijn dat de machine de resttijd van het programma aangeeft.

Kortom wij zijn heel blij met de aanschaf van deze Bosch droger.

Oss1970 05-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Ben al 40 jaar tevreden met de producten van Bosch.
Had eerst een droger van AEG maar deze Bosch WTW 85273NL is op alle fronten beter.Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Bosch houdt van degelijkheid.

Angeline49 03-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Zeer tevreden met deze aankoop mooie grote trommel en zeer gebruiksvriendelijke bediening. Super aankoop.

natas20 01-11-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Makkelijk in gebruik, droogt goed en snel. Water gebruiken we als strijkwater maar kan ook via slang in afvoeg weg laten lopen.

Werner 1970 31-10-2014
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW85273NL

Een heel verschil t.o.v. de oude. Hij geeft de resterende droogtijd aan, en dat is erg handig. Natuurlijk is hij energiezuinig, en dat levert op termijn natuurlijk ook zijn euro's op.