Indesit IDCL G5 B H (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDCL G5 B H (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Myrna 13-05-2018

Korte levensduur

Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Je kan pas een doede review schrijven als je het profijt al wat langer in gebruik hebt. In mijn geval ben ik nu ruim 2 jaar in het bezit van deze droger en helaas begint deze nu vreemde geluiden te maken.
Wat ook vreemd is aan deze droger, is dat ie de ene keer anderhalf uur doet over een programma eb de volgende keer staat ie met hetzelfde programma en vergelijkbare inhoud na 4 uur nog te draaien.
Een droger die na ruim 2 jaar ( maximaal 3 x drogen per week) allerlei gebreken begint te vertonen is naar mijn idee ROMMEL.

Pluspunten

• Veel verschillende droogprogramma’s
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Draait te lang door terwijl was allang droog is
  • Gaat al na 2 jaar stuk

Rick 04-05-2017

Slechte machine

Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Eind december 2016 deze machine gekocht nu al 3 keer kapot.
Drie vrije dagen moeten nemen omdat monteur tussen 8:00 en 18:00 komt.
Droger zijn programma's kloppen niet op het zelfde programma 1 keer 1 uur droger daarna na 4 uur klaar.
Computer is ondertussen doorgebrand pomp kapot en nu weer iets kapot in de machine.
Heel erg onbetrouwbare machine!

gvansanden 22-03-2015
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Dit leek een mooi toestel voor die prijs, maar het absolute rotzooi. Reeds 2 herstellingen in 6 maanden. Herstelservice komt ook pas weken na de melding, dus lange tijd zonder droogkast. Absoluut af te raden

Tasch08 13-11-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Ik heb de IDCL G5 BH (EU) Droger van Indesit nu enkele dagen met plezier in gebruik.
Er zijn 14 Droog programma's plus nog een opfris programma. Wat ik zelf helemaal super vind is het Wol programma en de Eco programma's!
Door de geruime keuze droog programma's is er voor elke was een passend programma.
De prijs kwaliteit verhouding is even eens top!
Ik ben erg tevreden en zou deze droger dus ook aan iedereen aan raden die opzoek is naar een goede betaalbare droger!

Emmelie_1955 01-11-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Mooie prijs/kwaliteit verhoudingen. Fijne droger lekker stil.
Mijn eerste condensdroger en bevalt me prima. Filters makkelijk eruit te halen en schoon te maken. groot aantal programma's al en al voor mij een zeer geschikte aankoop

GSVZ1 23-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Ik had een bepaalde prijs kwaliteit in mijn hoofd, netjes geprijsd en een zeer goed resultaat.

Stil, strak uit gevoerd, veel programma's, en ook makkelijk te filters eruit te halen en schoon te maken.
We zijn er zeer blij mee

leoniepl 09-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Deze nieuwe droger gekocht. Met z'n 14 programmas een handige droger die makkelijk te bedienen is. Met de functie uitgestelde start kun je ook op een later tijdstip drogen. (Voordeliger in combinatie met dag en gnachtstroom) Tevens een speciaal programma voor jeans. Ik ben helemaal in mijn nopjes.

Feugeltje 08-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Mijn wasdroger, een Bosch, was aan vervanging toe. Ik had een bepaalde prijsindicatie in gedachte, waarop ik op onderzoek uit was gegaan. Mijn oog is na een tijd lang zoeken gevallen op de Indesit IDCL G5 B H (EU). De machine is goed getest, waardoor ik besloot deze te kopen. De wasdroger voldoet aan al mijn verwachtingen. 14 programma's en daarbij droogt de wasdroger als een "echte Weltmeister". In tegenstelling tot de wasdroger die ik had, is deze wasdroger behoorlijk stil en word de wasdroger zelf niet zo abnormaal warm als mijn oude Bosch Wasdroger.

DoldersumSP 08-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Zeer goede en makkelijk te bedienen droger. Anti kreuk functie werkt zeer goed. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

walbe019 22-09-2014
Geschreven voor: Indesit IDCL G5 B H (EU)

Mooi droger die eenvoudig te bedienen is. Gezien prijsverhouding kwaliteit goede condens droger.
Eenvoudig te bedienen en mooi model.