Bosch WTW852S1NL - Reviews

53,36 euro

8,9

BRB 01-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,8
De machine heb ik een jaar geleden gekocht en ik heb er nog steeds spijt van. De was komt er niet altijd droog uit. Het beddengoed wordt steeds een harde bal, die moeilijk uit elkaar te krijgen is. Het schijnt te komen, doordat de Bosch droger maar één kant op gaat. Ik vind deze machine geen aanrader. Ik had voorheen ook een Bosch droger en die heeft het altijd prima gedaan.

B 22-10-2015 Product maand in bezit

Duurzaamheid nog niet te beoordelen omdat ik hem te kort heb. Het programma past zich automatisch aan qua tijd maar de was komt er niet zo droog uit als uit mijn vorige droger.

Philippe 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit. Doet wat lang over drogen maar dat geeft niet en hij is lekker zuinig.
Overhemdenprogramma ook geprobeerd en inderdaad, ze zijn nog te strijken, dwz niet te erg gekreukt als ze eruit komen.

Leuninge 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben dit apparaat net in gebruik genomen. Werkt goed, de gebruiksaanwijzing is duidelijk en kort.

Paul 02-10-2015 Product paar weken in bezit

Werkt zeer goed en stil. Fijn is de combinatie van compressor en dus laag gebruik en eenvoudig in te stellen waterafvoer.

Helmond1942 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik kan de duurzaamheid nog niet beoordelen. Hopelijk pas over 25 jaar. Aan de bediening moet ik nog wennen. met name de keuze tussen Kreukherstellend en Katoen is mij nu nog niet duidelijk. Maar dat zal wel lukken als de gebruikservaring toeneemt. Ook de werking van de klok is nog niet duidelijk, ondanks dat ik de gebruiksaanwijzing goed heb doorgenomen. Door de vele keuzemogelijkheden is het gebruiksgemak niet direct duidelijk. Het droogresultaat is uitstekend.

Ruud juli 2015 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

Machine werkt gewoon (zeer) goed! Tot nu toen vier keer gebruikt en alles gaat goed, wast goed, ook komt de was er al vrij droog uit. Handleiding moet je wel eerst goed doorlezen als je een oude machine gewend bent.

gerrithenk23 10-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze droger is zeer gebruiks vriendelijk en erg zuinig ten opzichte van onze oude droger.
Een droger met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding door de aanbieding van Expert.

frideau 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na 20 jaar een wasdroger van Bosch met veel genoegen te hebben gebruikt, ging deze toch nog kapot.
Meteen een nieuwe aangeschaft en een paar wassen gedroogd.
Prima resultaat. Goed droog en weinig kreuk.
Enorm handig dat we verder geen onderhoudszorgen hebben, alleen het filter moet regelmatig gereinigd worden en dat is bij deze machine een fluitje van een cent.
Verder is dit apparaat enorm zuinig in vergelijking met onze oude.
het uiterlijk is wel niet zo belangrijk, maar dat ziet er goed uit. Een mooi display met duidelijke knoppen.

André45 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over het droogresultaat, alle was goed droog bij kastdroog+, in een redelijke tijd en zonder dat de ruimte warm werd. Wat een verschil met mijn oude afvoerdroger van 27 jaar. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden gebruikt en bekeken maar alles ziet er eenvoudig uit. Het is een mooi model

Edwin 894 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Zijn er tevreden over deze machine doet zijn werk goed en stil zonder dat hij veel warmte afgeeft (buitenzijde)

storm58 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super machine!!
Ik heb weinig tijd, dus ophangen aan de waslijn is niks voor mij. Energy verbruik is heel laag, En ik kan alle kleding in deze machine drogen zonder krimpen.

els1946 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine pas twee dagen in huis en nu al vinden wij het resultaat van deze machine geweldig en wij hebben al 30 jaar ervaring met droogmachines een verbluffend resultaat de reden is dat de kleding er prachtig uitkomt ook wat betreft de zachtheid en kreukvrij.

Papsarmy 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds paar dagen deze Bosch droger in huis: wat een feest: gemakkelijk in gebruik, droogt prima, maakt weinig geluid en is nog super energiezuinig ook (A++).
Met zo'n droger is het (bijna) niet erg dat het een flut voorjaar is waarbij de was niet buiten aan de lijn kan drogen....

eljo17 08-04-2015 Product paar weken in bezit

Wasdroger doet het prima. Zeer prettig in gebruik. Energieverbruik is nog niet te beoordelen. Mooie vormgeving.

Gwen&Eam 13-01-2015 Product kwartaal in bezit

Een mooi vormgegeven droger voor vele kilo's was. Een degelijk apparaat met naar mijn idee voldoende functies en mogelijkheden. Ideaal dat de droger kan worden aangesloten op de afvoer, scheelt een hoop gesjouw met water. Daarnaast beschikt de droger over een gemakkelijk schoon te maken filter.

Eko 007 13-01-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Goede wasdroger, makkelijk in gebruik. Goede droogresultaten. In het begin is het wel even wennen wat het juiste programma is bij de verschillende stof soorten.

geerts1 07-01-2015 Product maand in bezit

Mooi apparaat, erg zuinig (15kw per maand) weinig lawaai en erg snel met drogen.
Het apparaat is op de afvoer aangesloten.

Enig probleem is dat het in de bijkeuken soms erg vochtig wordt op de ramen en deuren,
ondanks cv en dubbelglas... (

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het is tot nu het enige minpunt (tje)
Ik dacht dat het een gesloten systeem was,zonder dat er warme lucht in de ruimte kan komen?

Mex1969 30-12-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Mooie droger, en verwachting tov oude droger € 65,00 stroom te besparen per jaar.
Zo verdien je eigenlijk je nieuwe Bosch droger deels weer terug

MJW1969 29-12-2014 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken intensief gebruikt (gezin van 4 personen) en vind hem zeer gebruikersvriendelijk en was is nadien niet te warm en goed droog. Mogelijkheden zeer divers en een vooruitgang t.a.v. onze oude condensdroger. Heb nu na een Miele tijdperk ook al een Bosch wasmachine en ben uitermate tevreden.