Bosch WTW852S1NL - Reviews

Vulgewicht
8 kg
Programma's
kort/snel/express, sport, wol, handdoeken

Beoordeling op basis van 209 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

BRB 01-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,8
De machine heb ik een jaar geleden gekocht en ik heb er nog steeds spijt van. De was komt er niet altijd droog uit. Het beddengoed wordt steeds een harde bal, die moeilijk uit elkaar te krijgen is. Het schijnt te komen, doordat de Bosch droger maar één kant op gaat. Ik vind deze machine geen aanrader. Ik had voorheen ook een Bosch droger en die heeft het altijd prima gedaan.

Maurice 25-01-2017

Dit probleem ondervonden wij ook met het beddengoed.
De droogte graad van de droger is in te stellen.
Het staat omschreven in de handleiding.

Helmond1942 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik kan de duurzaamheid nog niet beoordelen. Hopelijk pas over 25 jaar. Aan de bediening moet ik nog wennen. met name de keuze tussen Kreukherstellend en Katoen is mij nu nog niet duidelijk. Maar dat zal wel lukken als de gebruikservaring toeneemt. Ook de werking van de klok is nog niet duidelijk, ondanks dat ik de gebruiksaanwijzing goed heb doorgenomen. Door de vele keuzemogelijkheden is het gebruiksgemak niet direct duidelijk. Het droogresultaat is uitstekend.

Wilma 29-05-2017

Nog nooit zo'n slechte droger gehad

Droogt heel slecht. Staat nu alweer ruim 7 uur te drogen voor een machine handdoeken. In het begin al iemand erbij gehad maar ik had het idee dat het aan mij lag. Dus niet. Alleen maar ergernis over dit apparaat
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Kneelja 07-11-2016

prima wasdroger

Ik heb deze droger nog maar een paar weken dus kan nog geen goed oordeel geven maar tot op heden ben ik meer dan tevreden ziet er mooi uit en is zeer stil het wasgoed is goed droog en hij heeft veel verschillende droogprogramma s .

marrie46 19-10-2016

Geweldige droger.

Een zeer zuinige warmtepomp droger,veel droog programma's,door grote trommel minder kreukels,stille droger.

Jgwh 03-10-2016

Goed resultaat

Het zal wel aan ons liggen, maar de gebruiksaanwijzing vinden we niet duidelijk. Droogresultaat is goed. Na afloop van het programma hoor je een piep, zie je "end" staan, maar draait hij toch nog door.

Jacqieek 09-08-2016

Schoonheid zit van binnen en van buiten.

Ideale droger, fijn in gebruik met de timer. Veel verschillende opties: sneldrogend, dons, sportkleding, handdoeken etc. Genoeg standen! Hij is ook nog energiezuinig! Het straalt luxe uit met het glazen deurtje met verlichting. Schoonheid van binnen door de opties en van buiten met het glazen deurtje. Heel content mee!

Ine54 09-06-2016

Geweldige droger en energiezuinig!

Ik ben alleen maar positief. Geweldige machine! Na mijn 16 jaar oude Bosch, die helaas water ging lekken en dus niet meer veilig was, blijkt dat de energiekosten gewoon gehalveerd zijn! (we hebben Toon, dus we kunnen goed vergelijken). Ik ben happy! O ja omdat het een warmtepomp is i.p.v. condensdroger, geen warme badkamer meer (Jammer? :-))

Harley 08-06-2016

Mooi apparaat

Makkelijk en goedwerkende droger, helaas na 8 maanden de electronica al kapot (de hersens van de droger) gelukkig nog garantie. Heb meteen 6 jaar garantie bijgekocht!!!!

Yoast 18-04-2016

Stille machine, grote opening, laag stroomverbruik

De machine is lekker stil en gebruikt nog geen vijfde van onze vorige droger.
De opening is lekker ruim, dus geen gehannes met geprop, maar lekker makkelijk vullen. Het enige minpuntje is dat de was er iets vochtiger uitkomt dan de vorige droger, maar dat is een kwestie van wennen. In de vorige droger kromp alles door de enorme temperaturen, deze blijft veel koeler.

Lucky 07-03-2016

droger valt erg tegen spijt van aankoop

Droger nu 5 maanden in ons bezit, maar droog resultaat valt zwaar tegen. In 70% van de keren dat we de droger gebruiken voelt de was klam en vochtig. Ook het gebruik van de extra droog toets (stand 3) bied geen uitkomst. diverse programma's geprobeerd.

Corne 06-03-2016

perfect apparaat

Was is kurkdroog, de machine maakt veel minder geluid dan mijn vorige en de elektriciteitsmeter loopt merkbaar minder snel

Saskia 17-12-2015

Fantastisch apparaat

Sinds 2 weken in huis. Mooie vormgeving, geruisloos en zeer energie zuinig.
Duurzaam en droogt prima. (en daar gaat het om)

Stijn 23-11-2015

Prima prijs/kwaliteit

Prima apparaat. Geluidsniveau had iets lager mogen zijn. Droger is verder lekker ruim, veel droogmogelijkheden en degelijk zoals je van BOSCH kunt verwachten.

Coco 14-11-2015

Prima droger

Nu nog maar een week in gebruik ,fijne droger ,stiller als onze vorige Miele.
Makkelijk te bedienen met de tiptoetsen en de binnenverlichting niet te vergeten.Meteen een originele verhoger er bij gekocht . Een prima stel samen.

Gerard 07-11-2015

Superieure droger

Super droger in vergelijking met mijn vorige AEG van 3 jaar oud. Snel, zuinig en geen pluisjes in de machine dan in het filter.

bjmutgeert 01-11-2015

Een onverwacht goede wasdroger

De omgeving blijft veel droger dan met mijn vorige machine. Voorts is de zelfreiniging een groot gemak. De bediening is makkelijk en het display geeft goed aan hoever het droogproces is gevorderd. Omdat ik de droger pas heb, kan ik de duurzaamheid nog niet beoordelen.

B 22-10-2015 Product maand in bezit

Duurzaamheid nog niet te beoordelen omdat ik hem te kort heb. Het programma past zich automatisch aan qua tijd maar de was komt er niet zo droog uit als uit mijn vorige droger.

Philippe 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit. Doet wat lang over drogen maar dat geeft niet en hij is lekker zuinig.
Overhemdenprogramma ook geprobeerd en inderdaad, ze zijn nog te strijken, dwz niet te erg gekreukt als ze eruit komen.

Erna 16-10-2015

De condenswater afvoer: super

Het reinigen van het pluizenfilter is 'peanuts'. Condenswater via afvoer van wasmachine. Makkelijk zelf installeren