Bosch Maxx WTE8417MNL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Maxx WTE8417MNL op Kieskeurig.nl.

6,1

• Slecht

Simone 10-10-2017

Top droger!

Geschreven voor: Bosch Maxx WTE8417MNL

Het is heel prettig dat het water ook vanzelf kan worden afgevoerd d.m.v. een slang. Niet te veel opties, wat het kiezen van een programma gemakkelijker maakt. Verder een prima droger. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

Grootenboer 24-10-2016

geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch Maxx WTE8417MNL

Goed apparaat: makkelijk te bedienen en de functies die je nodig hebt om de was goed te drogen zijn allemaal aanwezig.

Losnina 03-09-2016

Kwaliteitsdroger voor een fijne prijs

Geschreven voor: Bosch Maxx WTE8417MNL

Dit is onze eerste droger en hij werkt perfect! Hij droogt snel, goed en heeft verschillende droogstanden. Ook maakt hij niet teveel lawaai. We zijn super tevreden met onze Bosch droger!

dani 21-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Na 6 jaar kapot!!

6,2
Eerste 5 jaar ok. Daarna eerst de deurhendel kapot en nu na 6 jaar ook de computer. Reparatie kost 125 euro. We hebben pech zei de monteur. Ik moet dus nu een nieuwe kopen voor een droger die maar 6 jaar oud is, erg jammer!

Donk 10-02-2016

Uitstekende snelle droger

Geschreven voor: Bosch Maxx WTE8417MNL

Onze droger is op zijn plek gezet, stekker erin en het apparaat werkt. De droger werkt goed en snel. De bediening is simpel.

Benardus 24-10-2014
  • Product kwartaal in bezit

Wat een teleurstelling deze Bosch. De behuizing van deze condenswasdroger WTE8417MNL van Bosch wordt zo extreem heet dat je hem ook prima als kachel in de woonkamer kan plaatsen!! Het droogresultaat viel ook nog eens tegen. De service monteur die wij, in juli 2014, direct na aankoop lieten komen vertelde dat er 'niets' aan de hand was en dat huishoudelijke apparaten, aan de buitenkant tot 70 graden heet mogen worden!! Het slechte droogresultaat is door de monteur, via een een speciale instelling gelukkig wel verbeterd. Heb je kleine kinderen of ben je klein behuisd, koop deze wasdroger dan beslist niet.

Monique8 27-02-2014

Bosch droger

Geschreven voor: Bosch Maxx WTE8417MNL

In de omschrijving staat dat deze droger stiller is dan andere drogers. Dat vind ik niet, hij maakt best veel geluid. Zou me normaal niet opvallen maar omdat het in de omschrijving staat let je er toch op.