Siemens WT44W162

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT44W162 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JNY 10-01-2016
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Ik vind het water reservoir bakje erg snel vol water zitten. Deze had een stuk groter mogen zijn, of afvoer functie.
Was droogt door onbekende reden niet altijd even droog op het zelfde programma.
Ondanks het wassen op 1400 toeren, voelt was voordat ik deze in de droger doe ook niet doorweekt aan. Ik lees dat dit een meer voorkomend probleem is. Erg jammer..
Nadeel vind ik dat een programma bijna 3 uur duurt, maar t is ook wel logisch omdat deze heel zuinig is.

Als iemand tips heeft dan hoor ik deze graag !!!

Rog3r 28-11-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Zeer goede en zuinige machine.
Wil je echt 'droog' drogen dan moet je kastdroog+ kiezen.

De droger verder ziet er netjes uit en maakt weinig geluid.
Nu 3 weken in gebruikt en al vele malen gebruikt zonder aanmerkingen.

Het enige wat wij missen is een afvoer van het water ipv de waterbak.

sandra102 20-09-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Ik heb nu een paar weken deze droger in mijn bezit. Ik heb deze aangeschaft vooral na alle positieve reacties die hier werden geplaatst. Ik weet niet wat ik fout doe maar hij droogt of 2 uur en 3 kwartier dan is hij goed droog of hij droogt een uur dan komt het er vochtig uit. Verder is het ideaal dat hij zichzelf reinigt en is makkelijk te bedienen.

Ik hoop dat jullie eventuele tips voor mij hebben.

Sandra

JNY 10-01-2016

Hier precies het zelfde probleem .. Hoop ook op een oplossing.

winky 17-11-2015

Ik heb dus precies hetzelfde. De ene keer komt de was er droog uit en de andere keer is de was na bijna drie uur nog steeds vochtig. Waarom dit zo is ... echt geen idee.

Anita en Sjef 10-06-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

De droger is enorm makkelijk en handig in gebruik. De droger droogt supersnel en komt ook echt droog eruit.

sandra102 20-09-2015

Zou ik mogen weten op welke stand je hem dan hebt staan. Bij mij komt het er namelijk vochtig uit of hij moet 2 uur en 3 kwartier draaien.

Gebruiker2000 18-04-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Onze vorige Siemens was ruim 15 jaar oud en begon iets minder te drogen. Niet stuk maar wel tijd voor een nieuwe. Deze machine is erg gebruiksvriendelijk, stil en droogt prima. Hij is een stuk stiller en zuiniger dan dan de vorige en we hopen dat hij net zo lang mee gaat.

Richard&Hetty 12-04-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Het apparaat voldoet volkomen aan de verwachtingen.De was komt kreukvrij uit de wasdroger en je kunt het programma er op aanpassen. Erg handig in gebruik.

mevr. Stolk 08-04-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Heb de wasdroger nu pas 3 maal gebruikt,maar ik ben uiterst tevreden.M.vr.gr. Mevr. Solk.
Het is een hele verbeterin met mjn oude droger.

arvanduijn 07-04-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Erge fijne wasdroger, doet wat het moet doen, erg makkelijk in gebruik. Het is wel even wennen om geen condensator meer schoon te hoeven maken, dit gaat automatisch bij dit apparaat. De warmtepompdroger zou wat rumoeriger zijn, maar als je het vergelijkt met condens drogers van 5 tot 10 jaar geleden (zoals onze vorige drogers een Bosch en een AEG), dan valt het mij alles mee. De droger staat bij ons in de badkamer en het valt inderdaad erg op dat hij nauwelijks warmte en vocht produceert, alles blijft gewoon binnen het apparaat, vandaar dat hij ook stukken zuiniger is, de wat hogere prijs verdient zich op deze manier heel snel terug.
Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, we hebben hem maar net, maar ik heb er veel vertrouwen in.

Frensen 26-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Droogresultaat, de mogelijkheden en het vgebruiksgemak vandeze droogautomaat hb ik en 9 gegeven vanege de ervaring van de Duitse techniek.

J.A Flipse 26-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Onze vorige droger ging kapot en met deze mooie actie konden we nu ook een mooi en duurzamere droger aanschaffen.

Yos7363828 24-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Past zicht uitstekend aan kwa tijd, zeer tevreden met het resultaat van de was.
Kwa geluid bevalt het ook goed omdat je hem buiten de kamer waar die zich bevindt niet kan horen.

A Boogaardt 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Duurzaamheid is nog niet te beoordelen.
De stoffilter moet bij elke droogbeurt geledigd worden. Dat is nogal arbeidsintensief. Soms droogresultaat onvoldoende omdat filter vol zit

KarenDH 20-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Ik heb deze droger nog maar enkele weken maar ben blij met mijn aankoop. Eenvoudige machine die niet teveel lawaai maakt en de kledij goed droogt. De droger heeft twee 'stofnetjes' die in elkaar klikken. Dit duurt iets langer om schoon te maken, zeker als je ze afspoelt, maar hierdoor blijft je machine zelf ook echt stofvrij.
Ook goede klantenservice bij vragen.

ungarn 19-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

In het begin was ik een beetje argwanend. Maar na 2 dagen de droger te hebben gebruikt kan ik zeggen dat ik heel tevreden ermee ben. IK heb altijd een condensdroger gehad maar na heel veel reviews en beoordeling van kennissen over een warmtepompdroger toch overstag gegaan. Kan alleen maar nu schrijven dat dit een hele goede keus is geweest. Kan het iedereen aanraden. Plus het is ook nog eens energie zuinig.

1984Johan 19-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Hele fijne droger die goed droogt. Jammer dat het waterresevoir niet heel erg groot is. Verder een hele goede machine

Mieke 2015 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Ik kon meteen ermee aan de slag zonder de instructie te lezen, dus de bediening is spreekt voor zich.
Mooie grote trommel, droogt prima!

Veenaas 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

De machine voldoet aan onze verwachtingen, het droogresultaat is prima en het grote voordeel van deze machine is dat het een energiezuinig model is.

Marlinde1972 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Vorige droger was een condensdroger van siemens, de was werd bij instelling van hetzelfde droogprogramma aanzienlijk droger. Dus ik denk dat duurzaamheid ten koste gaat van kwaliteit . Ben wel erg nieuwsgierig naar energierekening eind van het jaar!! Dan zien we of het ons wat heeft opgeleverd !

Gerda Gorter 17-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Bij de diverse mogelijkheden die deze Siemens-droger biedt zijn de droogresultaten steeds uitstekend!

Ik ben zeer verrast over de vele mogelijkheden die deze droger biedt!!!

Ik ben zeer te spreken over de zelfreinigende condensor. Gewoon super!!! Bij de droger die dit niet had was dit voor mij altijd een punt van irritatie.

De droger heeft een stoere vormgeving. Qua ontwerp past dit perfect bij de Siemens wasmachine die ik ook aanschafte.

Ik ga voor duurzaamheid. Daarom heb ik deze warmtepompdroger gekozen. Van mij krijgt deze droger er een ster bij!!!

Minoes1967 17-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

makkelijk in gebruik, duidelijke handleiding. Mooie machine, fijne grote opening. Stille motor. In de condens bak zit een stof netje in de deur zitten er twee

Ineke G. 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Een hele verbetering t.o.v. mijn vorige wasdroger. Deze is heel stil en bovendien zeer gebruikersvriendelijk. Het filter is makkelijk schoon te houden. Fijn dat deze te boek staat als een energiezuinige droger. Dat was één van de voorwaarden bij de aankoop van het apparaat. Heel blij mee!

Robert janssen bezorgdiensten 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Een mooie stille goed drogende en nog energy zuinig apparaat met een makkelijke bediening, echt een aanrader

t.winkel 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

De mogelijkheden, het gebruiksgemak en de vormgeving verdienen allemaal een goede voldoende.
Wat het droogresultaat betreft had ik "kastdroog" graag wat droger gezien, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Nu droog ik op "kastdroog extra" en dat is prima.
Ik heb goede ervaringen met Siemens apparatuur en deze droger doet daar zeker geen afbreuk aan. Het is een fijne droger waar ik nog jaren plezier van hoop te hebben.

Wia van Velzen 11-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Mijn nieuwe wasdroger is echt fantastisch en ik ben er dan ook heel blij mee. Hij droogt prima, is heel stil, gebruiksvriendelijk en nog zuinig ook.

St.braam 10-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT44W162

Werkt prima gewoon simpel maar goed gebruikt zijn eigen warmte 7 kg is groot zat en energielabel a++ prima. Aankoop