AEG T65370AH3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65370AH3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

M. Adriaansz 01-08-2018

Zware tegenvaller.

Geschreven voor: AEG T65370AH3

Bijna 40 jaar geleden een aeg wasmachine gekocht. Ging 30 jaar probleemloos mee. De aeg (afvoer)droger had het 15 jaar goed gedaan). Ruim 4 jaar geleden vervangen door deze warmtepompdroger. De droogtijd bleek meer dan twee keer zo lang als de vorige. Daarbij werd de bijkeuken behoorlijk warm en vochtig, maar ja, voor wat energiebesparing moet je wat over hebben. Maar na ruim 4 jaar werd het een soort sauna. Enige technische assistentie: de pomp deed het wel maar sloeg niet aan. De vlotter deed het wel maar werd niet aangestuurd. AEG gebeld: hebt u een verlengsnoer? Staat de droger ingebouwd? Monteur €99,00 en dan nog materiaal. Kan oplopen tot €285,00. Jammer voor een droger van nog geen 4 1/2 jaar. We hebben maar een nieuwe gekocht.

Pluspunten

• minder energie

Minpunten

• Veel vocht. Omgeving wordt warm.
  • Niet geschikt voor kleinere ruimte. Snel defect.
  • Veel te snel kapot.
  • Warmtewisselaar moeilijk te reinigen.

Piotter 21-05-2017

een draak van een drogen veel spijt

Geschreven voor: AEG T65370AH3

uren draaien en dan nog niet echt droog spijt van de koop ga maar snel een ander merk bestellen waarschijnlijk een Siemens.

Pluspunten

• leek veel

Minpunten

• uren draaien en nog niet droog
  • vochtig bij de condensor

riabommer 14-09-2015
Geschreven voor: AEG T65370AH3

slechte droogresultaten. Duurt veel langer dan erop staat en is dan nog niet droog.
Ben totaal NIET tevreden.

MarianBeukers 02-08-2014
Geschreven voor: AEG T65370AH3

Enkele weken in huis en tevreden. Drogen duurt iets langer dan bij mijn oude droger. Jammer dat de zoemer, van einde programma, niet te horen is aangezien de droger boven staat. Vaak eerder klaar dan tijdsaanduiding aangeeft.
Qua prijs/kwaliteit een prima keuze.

Ikkebenhet 04-12-2014

Jij geeft aan dat het iets langer duurt maar bij ons is het 5 uur tot ze klaar is klopt dat.

edwakker 05-04-2014
Geschreven voor: AEG T65370AH3

sinds een paar weken deze warmtepompdroger in bezit en ben supertevreden.
prima droogresultaat,vele programma's en lekker stil.
kleding blijft ook heel mooi dus gooi er ook steeds meer in, terwijl ik dat bij mijn vorige droger nooit deed.toen hing ik veel kleding aan de waslijn.
kortom deze droger is echt een aanrader!!!

jereves 27-03-2014
Geschreven voor: AEG T65370AH3

Ben erg blij met deze droogtrommel hij droogt goed en er kan veel kleding in.
Hij maakt wel wat lawaai als je de machine aanzet