Siemens WT46W381NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46W381NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wissink64 30-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, goede informatie verstrekking Siemens, een sieraad voor de berging. Onze hondje Bikkel zit graag voor de droger te kijken wat er allemaal ronddraai :-).

M.B1969 13-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

na dat onze zannussi wasdroger defect was gegaan,direct gezocht naar een vervanger,alleen nu met een watertank aan bovenzijde inplaats van onderzijde,dit om waterlekkage te voorkomen.heb goede ervaring met siemens
dus keuze was snel gemaakt,maar door advies van verkoopster toch maar voor een warmtepompdroger
gekozen,ivm energie verbruik.mijn oog viel al direct
op de siemens ,ivm mooie strakke uitstraling en
simpele bediening,knoppen voelen degelijk aan en dat spreekt mij wel aan.mooie ruime trommel en deur van glas.wat mij ook erg aansprak was de zelfreinigende condensor.
nu enkele keren gebruikt en alleen maar vol lof over het droog resultaat,(vergeleken met de laatste jaren van mijn al 16 jr oude zannussi).

Emieltje 22-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

De was komt echt heerlijk droog en fris uit de droger. De bediening van het apparaat wijst zich zelf en een groot bijkomend voordeel vind ik dat de was zelfs niet of nauwelijks meer gestreken hoeft te worden. Optimaal gebruiksgemak dus !
Prettige bijkomstigheid is de strakke vormgeving van het apparaat en de display. Je loopt er tenslotte dagelijks langs.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar als deze droger net zo lang mee gaat als mijn vorige (ook een Siemens) dan heb ik de komende veertien jaar geen nieuwe nodig.

wolf80 18-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

prima droogapparaat! moet er wel aan wennen dat de waterbak geleegd moet worden, had hiervoor nl een afvoerdroger in gebruik. en dat de starttijd uitgesteld kan worden vind ik een groot pluspunt

EstherEnRin 18-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Mijn eerste indruk: een mooi ogende en goed werkende machine. De vormgeving is ergonomisch en praktisch: de grote invoeropening en het overzichtelijke bedieningspaneel. De trommelverlichting is een toegevoegde waarde aangezien de machine in een donkere ruimte staat.
De was is prachtig droog, veel beter dan onze oude 15+ jaar oude droger. Er zit nauwelijks pluis aan het filter en bovendien is het apparaat heerlijk stil.
Een absolute aanrader!

pewe777 10-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Na al de eerste keer de droger te hebben gebruikt as ik al zeer tevreden van t gemak en de droog prestatie.
Dus hoop er lang plezier en gemak van te hebben.

Mvg Wendy

peggy76 04-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Ik vind het een geweldige droger geen condens meer in de ruimte vrij stille machine en makkelijk in gebruik echt super!! en ook geen onder kleppen die nog moeten worden schoongemaakt dit doet de machine volledig zelf.

ph4ge 01-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Niks te klagen, doet wat hij moet doen. Ook zuinig en ziet er strak uit. De wasmachine en de droger van Siemens vormen een prima combinatie.

Droogresultaat: Geen ervaring met andere drogers, maar het is droog en zacht.
Mogelijkheden: Kan drogen, meer heb je niet nodig.
Gebruiksgemak: Zelfs ik snap het.
Vormgeving: Ziet er straks uit met de zilverkleurige voorkant. Blijft echter een gebruiksproduct die je niet in je woonkamer zet.
Duurzaamheid: Zeer zuinig voor een droger, weet nog niet of dat zo blijft en of hij lang mee gaat.

e1975 30-03-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

mooie machine, doet zijn werk naar behoren, goede koop geweest. grote trommel inhoud waardoor ik in een keer alles kan drogen, heb namelijk ook een wasmachine met 7 kg belading.

E. Ernest 05-03-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

De droger sinds een week in het bezit. Tot nu toe 3 keer gebruikt en erg tevreden. Droogt snel en goed, duidelijk in gebruik. Het schoonmaken van het pluizenfilter gaat makkelijk en ook het leegmaken van de waterbak.
De vorige Siemens droger heb ik 16 jaar gebruikt, werkte nog prima alleen de sluiting was stuk. Gekozen om een nieuwe te kopen en niet te laten repareren vanwege de leeftijd, niet omdat het niet meer kon. Hopelijk gaat deze net zo lang mee!

Poelins 10-02-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Zeer tevreden over dit apparaat. Was voorbereid op een lange droogtijd ivm andere techniek, maar niks is minder waar. Mooie grote trommel, keuze uit heel veel programma's en extra's. Makkelijk schoon te maken (pluizenfilter). Ontzettend tevreden. Na 5 apparaten in de keuken van Siemens nu dus ook een warmtepompdroger van Siemens, helemaal gelukkig.
Ik hoop dat ik er lang van mag genieten.

Maurien 07-02-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Gisteren de nieuwe droger aangeschaft. Onze oude was na 15 jaar trouwe dienst op. Na enthousiaste verhalen van de buurvrouw een warmtepomp droger genomen. Het 1e wat natuurlijk al super is de energielabel Klasse A. Dus hopen dat het op de energie rekening nu ook te merken is. Maar dat lijkt me wel. Ook de keuze mogelijkheden voor de droogprogramma's zijn royaal en is zeer makkelijk in te stellen. Hij ziet er netjes uit en de glazen maakt het leuk om naar te kijken de lamp scheelt ook best want de droger staat bij ons toch in een donker hoekje. Tot op heden ben ik zeer tevreden over deze aanschaf.

Petra Westland 03-02-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Ik vind 'm geweldig, hij droogt snel en effectief!Het apparaat ziet er gestroomlijnd uit en is gemakkelijk in 't gebruik.

Marcel0308 30-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Eerste indruk was top, mooie wasdroger.
Na eerste gebruik alleen maar meer enthousiast geworden.
Gewoon een super wasdroger!!!

Vrouw 1979 29-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

De was komt er droog uit en draait bijna muisstil. Een hele fijne aankoop! Hij staat op de wasmachine en dat gaat prima, trilt niet.

Gerdine Gouw 28-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Ik heb wat geëxperimenteerd met de mogelijkheden. Wat de kortste droogtijd is, zodat het ook echt droog is. Het is erg leuk om te doen en de energiemeter gaat echt minder snel. De vormgeving is heel goed ook het lampje in de droger is heel handig. Ik ben er echt heel erg blij mee.

Ik ben zeer content met deze wasdroger. De droger heeft veel mogelijkheden en is zeer zuinig in verbruik. Ons energieverbruik is door het vervangen van onze wasdroger zichtbaar verminderd.
De droogresultaten zijn zeer goed op alle fronten, bij korte droogtijd bijv. bij ondergoed doet de machine uitermate goed zijn werk. Een langere droogtijd is zeer geschikt voor handdoeken, ze komen er warm en zacht uit.
Wat het onderhoud betreft, adviseer ik om na elke droogbeurt het stof uit de filter te verwijderen en het opgevangen water in het reservoir weg te doen. Het water is zeer bruikbaar voor andere schoonmaakwerkzaamheden.
Dus ook een kleine besparing op het waterverbruik van de wasmachine, omdat het wasgoed nat in de droger gaat en de droger het water weer opslaat in het reservoir. Een prachtig systeem.

Bartplus 07-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Het apparaat ziet er geweldig en degelijk uit.
Maar.. dat zijn we van Fa Siemens gewend hebben diverse apparaten van wasmachine afwasmachine wasdroger en nog 3 andere apparaten van dit merk.
We zijn met al de aangekochte apparatuur meer dan te content. Alles werkt probleemloos vandaar dat er geen ander merk binnen de deur komt.Laatste 2 Wasmachine en droger zijn voor mijn zoon aangeschaft met het doel ook dit gezin gelukkig te maken met Siemens apparatuur.

M Michielsen 07-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

ik ben zeer tevreden over mijn Siemens droger, hij is weer verbeterd. het zuiver maken van de filter is nog makkelijker en droogt prima. ik hoop dat hij weer zo lang meegaat als mijn vorige Siemens droger. dat was net als deze een prima kwaliteit/prijs aankoop. een aanrader

M Michielsen

HRteH. 06-01-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Nog maar kort in bezit, apparaat moet zich nog bewijzen,drogen gaat redelijk snel tov. Een afvoerdroger. Apparaat is simpel te bedienen en de geluid productie valt mee

Nadia Vorm 13-12-2013
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Als je wilt dat de was echt droog is, moet je altijd kastdroog + gebruiken. Bij gewoon kastdroog vind ik de was toch nog wat te vochtig.

Jacob Scissort 10-11-2013
Geschreven voor: Siemens WT46W381NL

Mooie machine, geluidsarm. Investering door zuinigheid snel terugverdiend. Drogen duurt wat langer. Groot volume.