Siemens WT46W282NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46W282NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan684 01-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Dit is de eerste warmtepompdroger en het bevalt nu al goed. Door de mogelijkheden van het apparaat is de droogtijd dynamisch en valt in werkelijkheid enorm mee. Het droogresultaat is aanzienlijk beter dan van de oude.

Fam Janvier 02-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Ziet er mooi en strak uit.
Als we er net zolang plezier van mogen hebben als de oude (15 Jaar)mogen we niet klagen.
Verlichting is ook mooi aandacht aan besteed.
Droog resultaat na een paar keer is ook goed.
tevens het wol droog rek ook voor schoenen te gebruiken is over nagedacht zodat je niet het gebonk hoor?
Het is een super apparaat.

Zweepje 03-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Een pre van de tegenwoordige siemens machines is het instellen wanneer de was of droger of zelfs de afwas ge reed moet zijn.
Je moet even uit puzzelen wat alle teken op de labels betekenen maar de kan je prima vinden in jullie handleiding, is ook heel makkelijk schoon te houden de makkelijk te openen pluizenfilter.
Water leeg gooien in de wasbak (heb een Condensdroger)en leeg ruimen door een zeer grote ingang prima, was is prima droog, ga nog alle programma's uitproberen.
Je eigenlijk ben ik uitermate gecharmeerd van mijn afwas,wasmachine en droger zijn alle 3 nieuw deze (mei )maand een tevreden glimlach

L. van Gent 13-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

De zelfreinigende condensor is super! De filters zijn solide en makkelijk te reinigen. Wolrek ga ik zeker proberen!

Babette72 21-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Vooral de functie mix heel fijn. Aangezien wij met 5 ( veel sportende)personen in een gezin nogal uiteenlopende kledingstukken gebruiken.
Wel even wennen aan het legen van de zelfreinigende condesorlade

JC Bakker 07-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Weer voor Siemens gekozen. Onze vorige droger heeft het na 22 jaar nog steeds niet opgegeven, maar heeft plaats moeten maken voor een energiezuinig alternatief. Tevens aanmerkelijk stiller. Droogresultaat is uitstekend, hij heeft daar alleen veel langer de tijd voor nodig dan onze afvoerdroger, maar in combinatie met de grote trommel en de eenvoudige bediening, een zeer goede keus.

Tess de Jong 30-03-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Ik ben zeer blij dat ik in deze droger ook mijn kleding kan drogen zonder dat ze krimpen of lelijk worden. Ik heb deze week de droger al een aantal keer gebruikt. Ik woon namelijk heel klein en zat elke week een paar dagen met een wasrek kleding in mijn kamer, zo ongezellig. Dat is vanaf nu verleden tijd. Mijn kleding is prima droog geworden in de droger en ziet er nog hetzelfde uit als voor ze in de droger gingen.
Toen de witgoedspecialist mij vertelde over de mogelijkheden van deze droger was de keuze snel gemaakt en ik heb nog geen minuut spijt.

L.Bruil 19-02-2014

Wat een aanwinst!

Ik twijfelde bij de aankoop tussen een condensdroger en een warmtepompdroger.
De condensdroger is goedkoper in aanschaf maar de warmtepompdroger is energiezuiniger (bij meer dan 3 droogbeurten per week had ik gelezen). Bij min. 7 droogbeurten per week bij ons thuis, was de keuze voor mij snel gemaakt.

Ik vond het erg spannend om deze droger in gebruik te nemen.
Hoe lang doet hij er over? Hoe droog komt het wasgoed eruit? Hoe gekreukt komt het wasgoed eruit?

Mijn conclusie is: top apparaat!!!
*Heel stil apparaat. Af en toe maakt hij een beetje herrie, dan is hij namelijk zijn condensor aan het reinigen (self cleaning condensor).
*Produceert nauwelijks warmte in de omgeving. Bij mij staat hij in een kleine ruimte, en als mijn oude condensdroger draaide werd het daar erg warm.
*Werkt super snel. Een volle belading met katoenen kleding/handdoeken is met 1-1.5 uur klaar (wel gecentrifugeerd op 1600 toeren).
*Wasgoed komt er goed droog uit bij verschillende programma's.
*Wasgoed komt er netjes uit, weinig gekreukt.

Waar ik heel erg blij mee ben: het drogen van dekbedovertrekken. Deze drogen perfect op het kreukherstellend programma. Ze draaien ook niet helemaal in elkaar tot een bal. Geweldig.

3 maanden in gebruik en geen dag spijt!!!

Top droger 09-02-2014
Geschreven voor: Siemens WT46W282NL

Zins een paar dagen in bezit maar het is een,
Fijne, stil en gebruiks vriendelijke machine.
Aanrader.