Bosch WTE84383NL - Reviews

condensdroger
B
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

yke62 08-07-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een super droger, alles komt er droog en bijna kreukvrij uit binnen een redelijke droogtijd
Het is een aanbeveling voor iedereen

sannie1105 26-04-2014 Product paar dagen in bezit

Super droger!! Na 15 jaren was onze oude Bosch niet echt betrouwbaar meer,dus tijd voor een nieuwe.Omdat ik over vorige zeer tevreden was wederom een bosch gekozen.
Alles komt er goed droog uit,is vrij stil(vergeleken met de oude),en het bedienen is ook erg simpel en toch veel keus.
Hoop dat we er weer 15 jaar mee vooruit kunnen

sannie1105 27-10-2015

Nu 1,5 jaar later komen de 1e kwaaltjes na voren.Droger sleept tijden het droger, en hij begint soms te piepen.gelukkig nog garantie, maar het "nadeel" nu is dat hij dat niet met elke droogbeurt doet.Dus elke keer dat hij aangaat sta ik met mn startpunt klaar om het op te nemen voor de monteur

bcdennis 13-10-2013 Product paar weken in bezit

tijd voor n nw wassen en droger Bosch is top en nu eindelijk weer alles echt droog Daarnaast is t lekker dat je keuze hebt uit programma's ook als je weg moet. zie op mijn smartmeter in de meterkast dat deze ook veel zuiniger zijn als de vorige. Helemaal blij.

DeHaas 20-09-2016

Goede droger

Het is een mooie droger qua vormgeving, rustig apparaat, was is goed droog! Enige nadeel, het apparaat is niet heel zuinig

bossie 19-09-2016

een kind kan met bosch de was doen!!!!

Goedemorgen, hier uw Bosch wasdroger.Terwijl u sliep hebben wij u was in goede strijkconditie gebracht.SIMPLE COMME BONJOUR.
Wij kijken al weer uit naar de volgende klus van u.

Sandra 27-08-2016

Zo eenvoudig!

Sinds een week in het bezit van deze mooie wasdroger. Zeer eenvoudig in gebruik. Je ziet hoe lang hij nog nodig heeft voor de was droog is, een functie die ik absoluut waardeer. TOP!

Mari Tendeloo 09-08-2016

Geweldige droger !

Hele fijne droger. Grote keuze uit droog programma's. En deze zijn zeer gemakkelijk in te stellen dmv de soepele draaiknop. Het digitale venster geeft aan hoe lang het programma duurt, is de was eerder droog dan verkort hij de duur van het programma. En de verlichting in de trommel is een puntje van extra fijne luxe.

Sammy 05-07-2016

Erg tevreden

Deze condensdroger is eenvoudig te bedienen. De was is goed droog en (indien gewenst) nagenoeg kreukvrij.

toon 17-06-2016

slecht

de filter houd het stof niet tegen zodat deze bij de vlotter komt die het water moet afvoeren en verstopt raakt de filter heeft geen rubberen randje zodat deze stof door laat

Lisanne 15-06-2016

Goede kwaliteit

Tijdsindicatie voor duur vh programma
Na start van het programma geen omkijken meer tot je het signaal hoort, dan is de was precies zo droog als ik wil
Ruime inhoud
Trommelverlichting is praktisch
Makkelijk te bedienen

Caatje18 08-06-2016

Tevreden

Sinds een week heb ik de condensdroger. Vanwege het mooie weer heb ik m nog weinig gebruikt, maar ik ben een tevreden mens

Anny 23-04-2016

Prima droger

Heb sinds twee weken deze droger tot heden ben ik er blij mee droogt goed en snel .vind alleen de display niet duidelijk zichtbaar.

Wim64 17-04-2016

Snel.

Als de tijd niet goed in schat voor het te drogen wasgoed past de machine het zelf aan. Dus de was is altijd droog als je het uit de machine haalt.

Bakkum 16-04-2016

matig

De droger wordt aan de buitenkant behoorlijk warm , 45 graden , staat vrij dus de warmte zou goed weg kunnen zou je denken. De bovenkant wordt ook behoorlijk warm. Dit apparaat valt mij behoorlijk tegen, jammer.

Lenie van de Werken 31-03-2016

Fijne droogautomaat

Lekkere grote 7 kg trommel, fijn display om de resttijd in af te lezen.
En ook fijn dat kleding wordt beschermd door de trommel en de automaat niet langer blijft draaien dan noodzakelijk .

jasato 29-03-2016

Na nog geen 1,5 jaar al kuren

Nadat onze 15 jaar oude bosch het begaf na veel wikken en wegen deze aangeschaft.Nadeel is dat deze maar 1 kant opdraait,maar daar is de prijs ook naar zeggen ze.
Hij wordt wel ontzettend warm aan de buitenkant(kleine kinderen zouden hun vingers er zeer aan kunnen doen)
Wij drogen alleen handdoeken in de droger,verder niets.
Na nog geen 1,5 jaar,ging hij een zoemend/piepend/slepend geluid geven.
Monteur geweest,en die hoorde het ook,maar wist niet wat het was(kon het niet vinden)trommel schoongemaakt(gedeelte waar de riem overheen gaat).
En mocht het weer terug komen,laat maar in het honderd draaien,want er zit toch nog garantie op.Maar ja,nu hebben we nog 1 maand garantie,en hij maakt het geluid soms nog steeds.Er nu maar voor gekozen om die 6 jaar garantie bij te kopen,want 8 jaar gaat hij volgens ons niet redden.Koop je een keer een iets goedkopere droger,zijn we met garantie nu nog prijzig uit.

paulus 26-03-2016

wasmachine

Mijn vorige wasmachine heeft het 18 jaar volgehouden. Nu weer een gekocht. Dit merk is me altijd al goed bevallen.

wilja 17-03-2016

Droogt als de beste

Heerlijke zachte handdoeken, lakens etc.
Ik durf nu zelfs truien, sweaters, t-shirts ed in de droger te doen. GEEN krimp geconstateerd. Kortom ...... blij met deze super droogautomaat

John 27-12-2015

gebruiksvriendelijker en veel stiller

vergeleken met onze vorige Bosch is deze machine veel gebruiksvriendelijker, de was is makkelijker in- en uit te laden, een handig klepje voor het geval je een keer met vloeibaar wasmiddel wilt wassen, maar wat ons het meest opvalt: veel minder luidruchtig...

Cas Biermans 16-11-2015

Toevoeging op 'Uitstekende, degelijke droger'.

Toevoeging op mijn eerder geplaatste recentie van een jaar geleden;

Ik heb deze droger bijna 2 jaar in bezit.
Ben er nog steeds tevreden mee maar er zijn wel een aantal punten van kritiek die, naarmate ik de droger langer in bezit heb, naar voren komen.

- grote stukken kleding zoals beddengoed blijven moeilijk te drogen ondanks dat deze een aantal keer wordt dubbelgevouwen en ze in de droger gaan.
- omdat de droger maar een kant opdraait is de was vaak in elkaar opgerold, zeker wanneer de droger vol is geladen doet dit geen goed aan het kreukvrij zijn van de was.
Bij een volgende aanschaf van een droger zal ik er zeker op letten dat deze auto-reverse is (beide kanten opdraait).
- bij het schoonmaken van de condensor wordt het een natte knoeiboel want zodra je dit gaat doen loopt er nog behoorlijk wat water de droger uit.
Hier wordt al voor gewaarschuwd in de handleiding maar toch denk ik dat dit anders moet kunnen, bij mijn vorige droger was dit niet.
Tevens valt mij op dat, ondanks de pluizenfilter, er toch nog behoorlijk wat pluis er langs gaat en richting condensor waait.