Bosch WTE84383NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE84383NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

yke62 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch WTE84383NL

Het is een super droger, alles komt er droog en bijna kreukvrij uit binnen een redelijke droogtijd
Het is een aanbeveling voor iedereen

sannie1105 26-04-2014
Geschreven voor: Bosch WTE84383NL

Super droger!! Na 15 jaren was onze oude Bosch niet echt betrouwbaar meer,dus tijd voor een nieuwe.Omdat ik over vorige zeer tevreden was wederom een bosch gekozen.
Alles komt er goed droog uit,is vrij stil(vergeleken met de oude),en het bedienen is ook erg simpel en toch veel keus.
Hoop dat we er weer 15 jaar mee vooruit kunnen

sannie1105 27-10-2015

Nu 1,5 jaar later komen de 1e kwaaltjes na voren.Droger sleept tijden het droger, en hij begint soms te piepen.gelukkig nog garantie, maar het "nadeel" nu is dat hij dat niet met elke droogbeurt doet.Dus elke keer dat hij aangaat sta ik met mn startpunt klaar om het op te nemen voor de monteur

bcdennis 13-10-2013
Geschreven voor: Bosch WTE84383NL

tijd voor n nw wassen en droger Bosch is top en nu eindelijk weer alles echt droog Daarnaast is t lekker dat je keuze hebt uit programma's ook als je weg moet. zie op mijn smartmeter in de meterkast dat deze ook veel zuiniger zijn als de vorige. Helemaal blij.