Bosch WTW84162NL - Reviews

Vulgewicht
7 kg
Programma's
sport

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Susan 11-10-2015 Product paar weken in bezit

Goede mooie, stille fijne droger
Tevreden met resultaat

Droogt goed
Ziet er goed uit
Stil
Zuinig

VSC 08-05-2015 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat, prettig niet steeds zelf de stofjes weg te moeten halen. Maakt niet zoveel herrie en droogt goed.

Behrtje 15-02-2016

Goede droger met veel programma's

Goede droger, er is echter een ding dat ik vind tegen vallen. De wateropvangbak wordt erg snel vies van binnen en is moeilijk schoon te maken.

LizaO 28-10-2015

Fijne droger

Hiervoor een samsung condensdroger, maar we zijn heel blij met deze bosch. Droogtijd is vrijwel niks langer, maar de was komt er droger uit (vooral beddengoed), hij is stiller en laat minder vocht/warmte vrij in de omgeving. Super!

Dorie 29-09-2015

Fijne droogtrommel

Fijne, grote en stille droogtrommel. Aangezien hij 1/3 van de energie verbruikt van m'n oude trommel, ben ik nieuwsgierig naar m'n energie nota!

marcvanderbroeck 25-09-2015

Degelijk, eenvoudig en zuinige wasdroger

Nu 1 maand in gebruik en ik ben helemaal tevreden. De droger verbruikt de helft aan energie t.o.v. ons oude apparaat, droogt goed en is werkelijk eenvoudig te bedienen. Alles wat je nodig hebt in een normaal huishouden zit er op.

yara 24-09-2015

Fijne droogtrommel!

Fijne droogtrommel, de was komt er goed droog uit zonder nare geurtjes. Makkelijk in het onderhoud, naar de condensor hoef je niet meer om te kijken. Veel verschillende programma mogelijkheden.

JHollenberg 24-09-2015

Prima en stille zuinige droger.

Deze droger hebben we nu een aantal maanden in huis en hij is in onze gezin (6 personen) met zijn 7 kg inhoud een prima aanwinst.

snuf 20-09-2015

super

stil, droogt heel goed, was blijft ook goed, ben er super blij mee. Heb altijd apparatuur van bosch, en het is altijd goed. Vorige droger ging na 20 jaar stuk, dus automatisch nieuwe bosch gekocht. Voor ons geen ander merk.

Carla86 05-06-2015

Goede droger maar niet gebruiksvriendelijk

De droger doet z'n werk goed, was komt er perfect uit. 2 grote minpunten:
- hij kan niet direct op de afvoer aangesloten worden. Je moet hem hierdoor telkens zelf leegmaken en de bak lekt ontzettend, dus de vloer is iedere keer nat
- het gepiep wanneer hij klaar is, is erg hoog en blijft doorgaan tot je hem uitzet, erg storend dus als je even met iets anders bezig bent of de droger 's nachts aan wilt zetten

Sebastian 04-05-2015

Makkelijk in gebruik, energie zuinig

De groter is makkelijk in gebruik, hij is energie zuinig en de werking is ook gewoon super goed. Ik werk thuis, en tijdens het werk hoor ik hem gewoon niet als deze aan staat.

Anoniem 16-09-2014

Beoordeling

Net mijn eerste was gedroogd, heerlijk stil is hij zeg echt een topper van een aparaat, ben er heel blij mee :-)

joyce3 06-09-2014

superrrr

Wat een genot , hij is stil en droogt super. eenvoudige bediening, geen overbodige toeters en bellen. handig pluizenreservoir. zuinig met energie

MirandaKlaassen 20-08-2014

Perfect

Deze Bosch staat nu bij mij...hij maakt me helemaal blij.. Hij is niet alleen mooi maar ook duidelijk met het bedienen van het apparaat...je hoeft hem maar even aan te tippen en hij loopt. Droogt super met weinig geluid en nog zuinig ook!en ik ben blij met de vele mogelijkheden. De zelfreinigende compressor maakt t af! Een aanrader!

Laura2 17-06-2014

Stille droger

Stille droger die goed werkt. Alles komt er goed droog uit. Fijn dat je de condenser niet meer zelf hoeft te reinigen

ebenck 24-01-2014

Droog droger droogst

De droger heeft een zeer ruime trommel en overzichtelijk programma. door vernieuwde techniek miinder vocht in je huis. Geruislozer tijdens het draaien van het programma. Groot voordeel dat het zelfreinigend is, je geen grote filterbak hoef te verschonen eens in de zoveel tijd. De zeven die schoon gemaakt moeten worden zijn makkelijk bereikbaar en goed schoon te makken. Heel veel gebruikers plezier.

WimenSunee 13-01-2014

Wat een geweldige droger

We zijn heel blij met deze droger, onze oude had het begeven. Wij hebben weer gekozen voor een Bosch omdat we al veel ervaring hebben met kwaliteit en garantie die Bosch geeft.

Morgaine 07-01-2014

Energiezuinig

Voor mijn nieuwe energiezuinige woning heb ik me deze Bosch warmtepompdroger aangeschaft. Heb eerdere ervaringen met Bosch en dit merk stelt me nooit teleur. Werkt uitstekend en verwacht t.a.v. een gewone condensdroger veel energie te besparen. Aangename prijsstelling!

JavierOrellana 26-11-2013

Energie/water sparende wasdroger

Een product A++, uitstekend om minder energie/water te gebruiken. Goede qualiteit een voldoende reultaat.

Jan4 24-11-2013

Eerste ervaringen

Droger was nodig ivm defect gaan oude AEG droger. Geluidsproductie is vergelijkbaar met oude machine, droogresultaat is goed. Pluizenfilter is lastiger dan voorheen te reinigen. Jammer dat niet is gemeld dat: waterafvoer niet op riool kan worden aangesloten en dat de machine ivm de wateropvang in de winter bij vorst niet in een onverwarmde ruimte gebruikt kan worden. Energieverbruik zal wel minder dan voorheen zijn