Bosch WTY87790NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTY87790NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jailtjlymaemle 27-11-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Mooi om te zien. Veel mogelijkheden. Droogt goed. Stil. Doet zeker niet onder voor de Miele die we eerst hadden.

mary ann1965 10-11-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

ik ben zeer tevreden over deze droogmachine;in droogresultaat,droogtijd en gebruik.het schoonmaken van de filters is een makkelijk en snel klusje.
over de duurzaamheid kan ik nu nog niet veel zeggen,(de droger is slechts een paar weken in gebruik)maar is wel een motivatie geweest deze machine aan te schaffen om op termijn aanzienlijk te besparen op gebruik tov onze vroegere condensdroger.

Boskempken 04-11-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Eerste ervaringen zijn erg goed. Eenvoudig te bedienen (zelfs voor een man) ondanks de vele mo mogelijkheden die het apparaat heeft. Bovendien is hij behoorlijk geruisloos. Ben benieuwd naar het uiteindelijke energieverbruik.

F. Linders 29-10-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Hij droogt tot nu prima. Ruime trommel. Geluidsarm. Makkelijke korf erbij om bijv. Schoenen in te drogen.
De gebruiksaanwijzing is wat onduidelijk/summier.

essie08 23-10-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Fantastische droger, mooi uiterlijk, mooi smalle combinatie met de wasmachine.Duidelijk en verlicht bedieningspaneel. Ik ben er heel erg blij mee!
Met plezier aan het wassen en drogen!! Heerlijk!

loes62 21-10-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Voorlopig weet ik nog niet alles van het apparaat, dit komt nog wel.
Het is zeker prettig dat we het rooster niet telkens moeten reinigen, en het water wordt afgevoerd via het riool.

Angela99 19-10-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Mooi apparaat, veel mogelijkheden, veilig gevoel dat er 8 jaar garantie op zit. Droogt net zo snel als mijn vorige condens droger. Fijn dat je kunt zien hoever hij in het programma is.

sneekdude 04-10-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Gewoon een super apparaat, mooi vormgegeven en mooi display. Ziet er degelijk uit en de bijgevoegde droger voor schoenen en truien is top.

Christa 1 22-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Droogresultaat is sterk verbeterd t.o.v. onze vorige droger (ook Bosch), waar we 13,5 jaar zonder problemen gebruik van hebben gemaakt.
de mogelijkheden zijn ook enorm verbeterd, er kunnen zelfs schoenen in worden gedroogd/gelucht worden.
het gebruiksgemak is er hoog, het display geeft goed stap voor stap de handelingen aan.
vormgeving is up to date met deze tijd, zeker nu we een set aan geschaft hebben in de vorm van wasmachine en droger.
duurzaamheid kunnen we nog niet aangeven, maar met het oog op onze vorige wasmachine en droger zien wij de toekomstige jaren met veel vertrouwen tegemoet.

A.Dierk. 11-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Super fijne droger erg zuinig en snel klaar , voor een warmtepomp droger betaal je dan wel iets meer maar het is wel de moeite waard je verdient het verschil met een condensdroger snel weer terug . er kan heel veel was in maar hij droogt fijner als die voor de helft gevult is minder kreukels en dan nog sneller klaar , het is gewoon een TOP product !!

HARJL 06-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Na 11 trouwe dienstjaren was onze vorige Bosch condensdroger toe aan vervanging.
Deze droger doet zijn werk lekker stil en geeft weinig warmte af aan de omgeving.
De zuinigheid is de keuze geweest voor dit mooie apparaat.
Wij zijn zeer tevreden!

PaulAssen 04-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Heb de droger een paar weken in gebruik. Het apparaat heeft veel mogelijkheden en is eenvoudig in het gebruik. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, ik hoop dat deze het net zo lang volhoud als zijn voorganger, 18 jaar.

Lucky50 03-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Na jarenlang een droger te hebben gehad met de slang door het dak ben ik erg te spreken over de nieuwe generatie warmtepomp drogers. Voorheen durfde ik er niet veel in te doen als handdoeken en ondergoed. Maar nu kan ik er zowat alles in kwijt zelfs wol met het droogrek en blouses. De mogelijkheden zijn echt ongekend en de droogtijd is enorm gedaald. ik ben erg blij met deze aankoop

sar20 02-07-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Voldoet volledig aan de verwachting!! :D Echt een aanrader.Wel een beetje duur noch deze droger maar we hopen dat de besparing aan elektriciteit het gaat goed maken in de toekomst.

Cisca Capel 30-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

De wasdroger is zeer makkelijk te bedienen. De droogresultaten zijn goed. De programmakeuze is uitgebreid en duren relatief kort. Het wol en schoenenmandje is goed over nagedacht. Top.

Evelyn1983 25-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Ik krijg nu nog niet alles goed droog, maar misschien is dat even wennen aan de nieuwe programma's. Wat erg handig is, is het rekje waar je schoenen op kunt zetten. Op deze manier blijven de schoenen stil staan terwijl de droger er omheen draait. Verder is het een geweldig apparaat.

EssieGr 24-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Een prachtige droger, zowel qua uitstraling als gebruiksgemak, waar ik nog jaren plezier van hoop te hebben. Een pluspunt de verlichting in de trommel, omdat die bij ons in een donkere hoek staat vind ik dat zeer prettig. Schoenen drogen ook zo ideaal met de bijgevoegde korf. In korte tijd je wasgoed droog en zacht. Diverse mogelijkheden op het apparaat aanwezig. Topper!!

familie Beuving 19-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Het is even uitproberen maar het droogresultaat is zeer goed. Het apparaat biedt veel mogelijkheden waaronder het drogen van schoenen, vooral linnen gymschoenen werkt perfect. Het gebruiksgemak is prima, "een kind kan de was doen". De vormgeving is geweldig mooi en helemaal van deze tijd. De duurzaamheid zal, net als onze andere Bosch apparaten ruim voldoende zijn. Kortom wij zijn heel blij moet onze droger.

fam uit dokkum 07-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

We hebben de droger in combinatie met een Bosch wasmachine A+++ gekocht en ik kan niks anders zeggen dat we tevreden zijn.
Wel moet gezegd worden dat de compressor van de warmtepomp een apart geluid(je) geeft, maar volgens de mensen van Bosch hoort dat erbij. Ik had contact opgenomen met de winkel en de volgende werkdag werd ik al gebeld door Bosch / Siemens . Een goede en snelle service.
Over de duurzaamheid is moeilijk wat te zeggen, want we hebben de droger nu 2 a 3 weken.
Er zijn veel programmamogelijkheden, waaronder sport, dons, wol, katoen, schoenen, etc, maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het programma katoen toch het vaakst gebruikt wordt, deze doet het goed en snel.
De instelmogelijkheden zijn goed te begrijpen en daarmee eenvoudig in het te bedienen. Als je bijvoorbeeld aangeeft op welk toerental de wasmachine de was heeft gecentrifugeerd dan krijg je ook een betere tijdinschatting. De machine maakt het binnen de aangegeven tijd goed droog.
Het zelf reinigen van de condensor is erg praktisch omdat je dan NIET meer een klep moet openen en vervolgens allerlei handelingen moet uitvoeren.
Je zou wel kunnen zeggen dat ik / wij erg tevreden zijn met onze aanschaf :)
m.v.g.
FKP

w.muizer 02-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

ben zeer tevreden heb de wasautomaat en de wasdroger nu een paar weken en zie veel resultaat met mijn was veel schoner en de witte was is echt wit. Heb vele jaren Miele gehad maar deze slaat de boventoon prima.

ChristinaWillemina 02-06-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Prima droog resultaten, gemakkelijk te bedienen, maakt niet veel lawaai en is nog mooi ook.
Mijn vorige Bosch heb ik intensief gebruikt en ging 9 jaar mee. Prima dus.

WTY Drooger 31-05-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Niet het goedkoopste apparaat, maar gezien het resultaat bij deze snelheid en dit energieverbruik al zijn geld waard.

Desiré van Breemen 31-05-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Uiteindelijk voor dit type Bosch-droger gekozen ivm zuinigheid en de laadmogelijkheden (tot 8 kilo). Apparaat is stil, ziet er zeer mooi uit. Slechts enkele dagen in bezit, maar het droogresultaat is zeker naar tevredenheid. Het apparaat geeft, itt de eerdere condensdroger, zo goed als geen warmte af aan de omgeving. Dat is erg prettig met een vrieskast in de directe nabijheid. Zeer uitgebreide droogmogelijkheden, dus even verdiepen in de gebruiksaanwijzing. Makkelijk te reinigen pluizenfilters. Wij hopen nog jarenlang plezier te hebben van deze droger. Alle huishoudelijke apparaten in huis komen van Bosch, we zijn nog nooit teleurgesteld in de werking noch in de levensduur. Voor ons geen ander merk dan Bosch!

Bosch-gebruiker 26-05-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Pas een paar keer gebruikt, maar werkt prima. Droogt goed, heeft voor mij ruim voldoende mogelijkheden, is logisch in gebruiksgemak, vormgeving traditioneel en duurzaamheid moet nog blijken, maar droger ziet er behoorlijk degelijk uit.

Jenny3001 24-05-2014
Geschreven voor: Bosch WTY87790NL

Heel veel mogelijkheden qua drogen verschillende standen en handig dat je je truien kunt drogen op het wolrek, net als schoenen,,, TOP!