AEG T9DEN86CC - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Wasjes 01-06-2022

Zeer prettige machine

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de mogelijkheid van het af oeren van de condens geen gedoe met waterbakjes. Pluizen filter is eenvoudig schoon te maken. Een hele fijne droger

Truus 25-05-2022

Aeg daar droog ik mijn was geweldig mee

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super fijn apparaat!
Al de was wordt op een lage temperatuur toch heel goed droog en omdat het op lage temperatuur kan krimpt mijn was niet meer!

Andrea 06-05-2022

Mooi design

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt goed, wel duren de programma’s lang.
Komt er strijkvrij uit.
Het is een grote trommel, kan veel wasgoed tegelijk in.

Rimma15 04-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, goede kwaliteit. Praktische programma’s. Ik ben ontzettend blij met mijn koop. Ik wil echt geen andere!!

Sieger 14-03-2022

Prima machine

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

Aan alle voorwaarden voldoet hij waarvoor wij hem gekocht hebben. Stil, zuinig en de was komt er uit zoals we het ingevoerd hebben. Pluizen filter nadien prima schoon te maken.

Rob 04-03-2022

Fluisterstille topper!

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

Ontzettend tevreden over dit apparaat. Eenvoudige bediening. Rustig en stil. Was komt er droog uit. Filters vangen keurig alle pluisjes op (dat is nogal wat). En bovenal ziet dit apparaat er ook gewoon mooi uit. Ik ga er nog net niet bij zitten kijken als hij aan staat!

Willy 20-02-2022

Zeergoed

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie design en past ook goed bij de wasmachine die we ook van AEG hebben gekocht en zijn zeer te vrede met de machines

Saskia 06-02-2022

Super stille slimme wasmachine

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stille wasmachine, erg handig dat hij met WiFi verbonden is hij geeft bericht als hij klaar is. De was komt er fris en schoon uit.
Ook erg handig is de grote deur.
Kortom een hele fijne machine!

siem 28-01-2022

Top

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige droger, goede resultaten, energie zuinig 700w!

Wijninga 23-12-2021

Een sierraad in huis

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

Na 15 jaar trouwe dienst van onze oude droger nu gekozen voor AEG droger.
We hebben altijd AEG wasmachines gehad, maar nu onze oude drogervan ander merk het begeven heeft, was de keuze voor weereen AEG snel gemaakt.

Droogje 09-12-2021

Kwaliteit kies je zelf

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische machine. Droogt erg goed. Is gemakkelijk in gebruik.
De app werkt prima.
Top product!

pieterman 30-11-2021

Dit is een top machine met de App te bedienen

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

Dit is een top machine met de App te bedienen.
Telefoon of Tablet met software lager als Android 11 werkt helaas niet.

yvoro 19-11-2021

zeer prettige warmetpompdroger

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

vanaf het eerste gebruik zijn wij zeer enthousiast over de mate hoe droog de was uit de trommel komt. dit hadden we veel eerder moeten aanschaffen

RonnieB 05-11-2021

Fijn

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

Vandaag na 12 jaar afscheid moeten nemen van onze AEG wasmachine en droger. Allebei vervangen voor een nieuwe versie. Meteen getest en het resultaat is super. Vrijwel geluidloos en droog. Vergeleken met onze condensdroger doet hij er wel wat langer over, maar dat vinden we eigenlijk geen probleem.

topper36 02-11-2021

echt een toppertje werkt goed

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb de wasmachine ook van aeg in had een droger van beko maar die nieuwe droger van aeg is super top

fem 25-06-2021

goed

Geschreven voor: AEG T9DEN86CC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super droger, functioneert goed, droogt goed, maakt weinig herrie