Siemens WT46B202NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46B202NL op Kieskeurig.nl.

Wendy13 26-02-2020

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT46B202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met deze wasdroger, handige programma's, snel, stil en droog.

Gert Jan K 17-10-2018

Goede droger maar onverklaarbare storing

Geschreven voor: Siemens WT46B202NL

Vier jaar geleden gekocht, op zich prima droger.
Maar: al geruime tijd springt snel na het starten van een nieuw droogprogramma de droger in pluizenfilterstoring. Alles gedaan, altijd goed schoon, ook de filters en het condenselement. Zelfs nieuwe pluizenfilterstoring gekocht. Ook nog pompje schoongemaakt, storing blijft.
Dus elk programma moeten twee of drie keer opstarten... pfff

ger riet 24-06-2018

laat veel stof naar buiten de machine

Geschreven voor: Siemens WT46B202NL

ik heb deze twee en een halve maand geleden gekocht de IQ 500 deze machine draait de grotere stukken(hoeslakens) continu op een bal,dus droogt hij niet tot hakbijl irritatie toe koop dit type dus a.u.b niet spaart in ieder geval uw hart!!!

Zonja 10-09-2015

Super droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT46B202NL

Nu ruim één maand deze droger in bezit en wij zijn voor het eerst in 25 jaar waarin we 5 drogers van uiteenlopende merken hebben versleten erg tevreden over het droogresultaat. I.v.m. ernstige allergieën van gezinsleden is het van belang dat onze was zo droog mogelijk is (in huis ophangen is i.v.m. allergieën taboe). Het is voor ons daarom een prachtoplossing dat de droogtegraad door onszelf ingesteld kan worden. Diverse programma's geprobeerd, grote keus, alles werkt even goed. Wat wij prettig vinden is dat ook koud gelucht kan worden, zo kunnen alle stuifmeelkorrels verwijderd worden uit kleding. En ja, bij een condensdroger heb je een wat hoger energiegebruik, maar daardoor kun je in dezelfde tijd meer wassen drogen, iets wat voor ons een uitkomst is.
Kortom, tot nu toe prima tevreden en ik kan een ieder deze droger aanbevelen.