• Best Reviewed 3 keer jan 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85495NL op Kieskeurig.nl.

Henk 05-05-2022

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Bosch warmtepompdroger gekocht als vervanging van onze 17 jaar oude vorige Bosch condensdroger. Hij is zeer stil en droogt uitstekend. Blij mee.

Anoniem 08-04-2022

Sneller droog dan verwacht

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze droger gekocht omdat mijn oude stuk was.
Wou eerst geen warmtepomp droger meer omdat het drogen veel langer duurt dan condens.
Maar heb toch voor deze gekozen, ook omdat je het filter niet schoon hoeft te maken.
En de droogtijd is ook veel sneller dan mijn oude.
Dus super blij mee en ook met mijn wasmachine

Tannie 06-04-2022

excellent!

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De warmtepomp droger bevalt super goed! In vergelijking met voorgaande droogtrommels een groot verschil..hij is stil..maar het meest opvallende is dat het in de berging.. waar hij staat..het nauwelijks warmer is als hij aanstaat . Het droogresultaat is prima!

Anoniem 19-03-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger functioneert prima, is eenvoudig te bedienen en zeer geluidsarm.

Ilse 14-03-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De warmtepompdroger doet wat hij moet doen: drogen. Dat doet deze machine prima! Het is voor mij vooral wennen dat de machine langer de tijd neemt om de was te drogen dan wat ik gewend was. Voordeel is uiteraard wel dat deze machine een stuk energiezuiniger is.

Anoniem 06-03-2022

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasdroger, echt een aanrader !

Olivia 31-01-2022

Bevalt heel goed, echte aanrader.

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Superfijne, zuinige droger die doet wat ie moet doen. Drogen! Op een veilige manier voor je wasgoed.
Ik ben altijd wel fan Bosch, maar had hiervoor een ander merk en heb het jaren volgehouden met die machine maar met veel heen en weer geloop naar de droger of de was misschien al droog was. Totdat je ook de was weer begon te ruiken, om gek van te worden. Deze droogt, de was blijft lekker ruiken en er zitten vele luxe dingen aan; lampje in trommel, niet meer leeghalen van condensbak, pluizenfilter veel fijner, fijne programmas zoals superkort, dons en wolkorf. Prijs/kwaliteit top!

Pluspunten

• uitgebreide programma's
  • zuinig
  • droogt goed en voorzichtig
  • luxe uitvoering

JAMAMA 30-01-2022

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet aan de wensen. Veel keuzes vanprogramma's

Yvy 23-01-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Hele fijne droger, programma's boven verwachting snel klaar. Was goed droog.
Ook is de droger vrij stil te noemen.

Pluspunten

• Snel
  • Kwaliteit drogen goed

Robert 22-01-2022

Snelle en stille droger met veel opties

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een hele fijne droger, welke snel en stil is. In het begin moesten we wel even zoeken naar de juiste stand om de was goed te drogen, maar dat is natuurlijk wennen. Het is vooral heel fijn dat deze droger zelf zijn condersor reinigt. Het pluizenfilter is heel fijn groot.

caslista@gmail.com 18-01-2022
Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Zeer zuinig en vooral een veilig en kwaliteitsartikel. Mooi ontwerp en eenvoudig in gebruik. Een eersteklas product. En de prijs....Voor een kwaliteitsproduct betaal je vanzelfsprekend ietsje meer, maar dan heb je ook wat!

Pluspunten

• zeer zuinig
  • mooi ontwerp
  • vele mogelijkheden
  • een lust voor het oog

Minpunten

• geen enkel minpunt

Janssen 13-01-2022

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toppie, maakt weinig geluid en is energiezuinig

Kapto 12-01-2022

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, erg stil in vergelijking met onze vorige. De ruimte waarin hij staat wordt stukken minder warm en vochtig, maar dat komt natuurlijk omdat het een warmtepompdroger betreft. De droogtijd is veel korter dan wordt vermeld in de specificaties, vaak korter dan één uur. Komt wellicht omdat de droger vaak maar deels gevuld is. Prima apparaat.

Simon 08-01-2022

De perfecte warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoek je een zeer goede warmtepompdroger dan is deze echt aan te raden. Hij droogt de was super droog en fris. En als je geen zin hebt in veel onderhoud, dan zit je ook goed. Bij deze droger hoef je allen het pluizenfilter schoon te houden. Ook kun je veel tegelijk drogen door de grote trommelinhoud van 8 kg.

Simon 03-01-2022

Goede en betrouwbare warmtepompdroger!

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Deze warmtepompdroger ziet er niet alleen zeer mooi uit, maar doet ook zijn werk zeer goed. Hij droogt circa 3,5 kg was met een kort programma goed droog. Je kunt desgewenst de droogtegraad nog aanpassen met 3 stapjes. Ook is hij zeer onderhoudsvriendelijk, je hoeft alleen het pluizenfilter schoon te maken. Hiervoor had ik een wasmachine en condensdroger van Bosch, hier heb ik ruim 18 jaar mee gedaan tot de wasmachine kapot ging, maar de droger werkte nog. Als je een betrouwbaar merk zoekt dan dan is Bosch een zeer goede keuze. Deze heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• kleren snel droog
  • Onderhoudsvriendelijk

Gerben 03-01-2022

Een goede wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Bosch Warmtepompdroger WTW85495NL nu drie maanden in gebruik.
Onze allereerste droger.
Voordien was laten drogen op schuurzolder en zomerhuisje, wegens gasbesparing nu eindelijk een slimme droger.
Met alle keuzemogelijkheden een perfecte machine.
De droogtijd blijkt korter dan we verwachten.
Onze Bosch wasmachine droogt met 1400 toeren, dus al redelijk droog voor het de droger in gaat.
Even wennen aan de pluizen door elektrisch drogen.
Pittige uitgave maar met minstens tien jaar voor de boeg goed te doen.

Pluspunten

• Goed droog
  • Veel keuzes
  • Zuinig in energie
  • Weinig geluid

SR 02-01-2022

bevalt goed

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

We hebben gekozen voor een warmtepomp droger omdat we midden in een verbouwing zitten; de droger op een tijdelijke plek is komen te staan zonder afvoer naar buiten. Onze oude droger was 10 jaar oud (deed het nog prima hoor!) , maar toch gekozen voor een makkelijker alternatief. De was heeft langer nodig om te drogen, maar met gebruik van wol bollen tijdens het droogproces gaat het alsnog snel!

Pluspunten

• lampje aan de binnenkant
  • groot programmakeuze

Minpunten

• droogtijd is langer als gewend

Audrey 31-12-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Prima droger, nu 1 week in gebruik, tot nu toe tevreden.
Heb wel de droogtegraad op 3 sterren, anders is het voor mij niet droog genoeg.

Nico de Vos 26-12-2021

Typisch een Bosch.

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wauw, wat een top machine. De vorige droger 20 jaar mee gedaan (ook een Bosch) maar deze is echt super. Je kan nu ook minder in de trommel doen, hij past automatisch de resterende tijd aan dus zeer zuinig in verbruik. Ook geen last meer van een hete badkamer als de droger draait.

RiaT 20-12-2021

Raad deze wasdroger aan.

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een gedegen en goed advies bij Electro World Drieënhuizen in Amersfoort de Bosch wasdroger met warmtepomp aangeschaft.
Hij is zuinig in het gebruik, de droogtijd past zich aan aan de hoeveelheid was je in de droger stopt. Er is een zeer ruime keuze (15 mogelijkheden) aan wat voor was je wilt drogen, zoals onder andere, overhemden, handdoeken, dons enz. en dan nog de keuze, strijk- of kastdroog. En er is een speciale korf voor het drogen val wol en schoenen, met name dat laatste is prettig zodat de schoenen niet de hele machine doorvliegen.
De machine heeft een mooie uitstraling en ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.
Na jarenlang gewend te zijn met een slang het vocht af te voeren, was het even wennen om de afvoerbak elke keer te legen. Maar dat went snel. Er is wel een mogelijkheid met een afvoerslang het water af te voeren maar daar heb ik niet voor gekozen.