Bosch WTW85495NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85495NL op Kieskeurig.nl.

Wendy 05-10-2020

Moderne uitstraling; makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Na 25 jaar een ouderwetse wasdroger met een slang naar buiten nu een warmtepompdroger. Goed geadviseerd door Bakker Elektro. Gevallen op het zuinige verbruik (dat moet natuurlijk nog wel blijken) en vele mogelijkheden. De droogtijd valt mij niet tegen als ik condensdrogers van vrienden wel eens bezig zie. Ik plus er wel altijd wat extra droogtegraad bij want anders is het net niet lekker droog. Ik vind het een enorm slim apparaat. Ik hoop er nog lang plezier van te mogen hebben.

Pluspunten

• Energieklasse
  • Grote trommel
  • Je kunt er natte wierenschoenen in drogen
  • Ziet er mooi uit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij ons thuis niet op afvoer aan te sluiten
  • Hierdoor steeds met de hand waterbak legen

MariV 25-12-2020

Wij willen deze droger ook niet aan afvoer aansluiten. Geeft deze droger aan als condens bak vol is. Of moet je die elke keer legen na een droogbeurt.

Anoniem 14-04-2021

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn en makkelijk om te bedienen. Droog snel en goed. Met een speciale schoenen rekje kan ik schoenen, knuffels van mijn dochter drogen. De kleding komt uit zonder kreukels. De droger en ruimte waar die staat wordt niet warm. Deze droger heeft dubbel filter. Ik ben erg tevreden.

Gonny 12-04-2021

Duurt iets langer maar heerlijk zachte handdoeken

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja, katoen duurt iets langer maar het kost nog steeds minder energie. Ben er blij mee

Woestman 08-04-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine net 1 week in bezit. En doet het tot op heden top! Droogt goed en snel

Michel 01-03-2021

Goed en degelijk

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met deze machine. Voor mij een prima apparaat. Het is mijn eerste warmtepompdroger, dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Het grote voordeel is dat er echt super makkelijk in gebruik is.

W. Schreuder 22-02-2021

Verademing

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne droger is dit. Gebruiksvriendelijk, stil en zuinig. Blij mee. Ik twijfelde om een nieuwe droger aan te schaffen wanneer de oude het zou begeven. Nou, geen spijt dat ik gekozen heb voor aanschaf. Hoop dat deze net zolang meegaat als de oude(25 jaar!)!

BiancaK 28-01-2021

Droge was!

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

De eerste droger, dus geen vergelijkingsmateriaal. Erg prettig dat gewassen en gedroogd kan worden en het 6 uur later alweer in de kast ligt. Apparaat doet stil en goed zijn werk. Ook hier (vergelijk wasmachine) is de werking best simpel.
Dik tevreden over deze droger.

Riny 12-01-2021

Topdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij kochten deze droger omdat onze andere droger veel lawaai maakte en veel droogtijd nodig had. We hebben eerst referenties en alle opties van deze machine bekeken en maakte daarom de keuze om deze Bosch aan te schaffen. Wij zijn zeer verrast door het geringe geluid die deze machine maakt en de korte tijd die nodig is om onze was te drogen. We hebben dus een zeer goeie keuze gemaakt met deze droger die ook nog eens economisch is. Wij kunnen deze droger oprecht aanbevelen.

Mari 09-01-2021

Klappende geluid

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

Hij droogt goed, echter wat erg storend is, is dat er geregeld een harde klap te horen is. Volgens mij is dat als de condensor gereinigd wordt maar weet het niet zeker. Een keer of 3 per droogbeurt is dat te horen. Hij staat op zolder maar horen het beneden. Hebben meer mensen dat. Sommige mensen kennen wellicht het geluid van een dak van een huis wat plots klapt. Zo'n geluid is het

Lars 07-01-2021

Droger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger zonder problemen kunnen aansluiten op de afvoer, zodat deze niet steeds geleegd hoeft te worden . De pluizenfilters zijn heel gemakkelijk schoon te houden. De droger doet zijn hoordtaak goed.

Anoniem 07-01-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn tevreden met deze warmtepomp droger doet zijn werk zo als het hoort.

Riny 05-01-2021

Wat een toppertje

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine is gekocht omdat een vorige ( ander merk ) zeer veel lawaai maakte en over verhit raakte waardoor wij die niet meer durfde te gebruiken. Na enkele keren deze gebruikt te hebben schrokken wij van het minimale geluid en de goede droogresultaten van deze machine die ( terecht ) zeer goed beoordeeld wordt.
Bij die goede beoordeling sluiten wij ons graag aan en kunnen deze machine zeker aanbevelen

Elly 22-12-2020

Gebruik

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel gebruiksvriendelijk, duidelijke weergave

carlos jansen fausto mede 18-12-2020

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie vormgeving, rustig in gebruik. de was komt er goed droog uit.

Lydia 06-12-2020

Fijne droger, goede kwaliteit, wel prijzig

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen hadden we een condensdroger. Deze droger was wel wat sneller klaar als de Bosch warmtepompdroger die we nu hebben. Voordeel is wel dat deze veel zuiniger is. Je moet wel even goed je programma instellen. Dit met betrekking hoe droog je iets wilt hebben. De gebruiksaanwijzing is duidelijk.

David P. 30-11-2020

Fantastic warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I've had my Bosch warmtepomp droger for 4 days now and I'm extremely happy with it. It's super easy to use and laundry comes out perfectly dry. Noise levels are much lower then I expected and the trommelverlichting is really handy. I highly recommend this droger

Vleghert 29-11-2020

Nieuwsgierig

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Droger doet waar hij voor staat. Ik verwacht ook geen problemen met Bosch,Alles in huis is zowat Bosch zelfs de CV die ook al weer 11 jaar zeer goed zijn BoschBest doet. Het product krijgt 4 sterren als het A+++ was had ik hem er 5 gegeven.

Gerrit 27-11-2020

Topper

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super droger. Erg stabiel en zuinig. Mijn was kom er normaal uit en lekker fris. En erg stil

Anoniem 20-11-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort in het bezit van deze droger. Geweldig apparaat. Verschillende instellingen en de was droogt naar wens. De omgeving waar de droger staat wordt niet warm of vochtig!

WTW85495NL 18-11-2020

Mooi product!

Geschreven voor: Bosch WTW85495NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze warmtepompdroger is zeer stil en droogt erg goed! Mooi display en vriendelijke bediening. Staat erg mooi samen met WAU28T95NL wasmachine.