De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b******@g******** 15-03-2024

Moderne droger, deze beveel ik zeer zeker aan

Siemens WT7U4675NL besteld bij Bemmel & Kroon
Een zuinige en modern ogende, makkelijk te bedienen droger, waar we erg blij mee zijn.
We hopen hier erg lang plezier van te hebben, leuk de verlichting binnenin.
Ik vind dat licht binnenin erg gaaf, en de self cleaning condensor.
Bij de eerste keer (handdoeken en washandjes) gaf de machine aan, dat hij er 3.14 uur over zou doen, maar wat mij verbaasde, 1.15 uur eerder is hij klaar en alles is geweldig droog.
Ik had ergens gelezen dat je bij handdoeken en washandjes wel de droogtijd even aan moet passen naar +3, en dit hebben we natuurlijk ook gedaan.
Nu moet ik wel zeggen, wij hebben deze machine nog maar een week,
dus de tijd zal het leren hoe lang deze droger mee gaat.

Wij hebben de Siemens WT7U4675NL besteld bij Bemmel & Kroon, en werd de volgende dag geleverd.
Mijn vrouw zag gelijk dat de onderste klep los hing aan 1 kant, maar ik had zoiets van dat bekijken we straks wel even rustig op ons gemak, want de mannen van de bezorgingsdienst hadden vreselijk veel haast (werd bezorgd door Dynalog!c), daar had ik al veel over gelezen (en de reviews op internet liegen er niet om).
Ik moet zeggen, ze waren op tijd, maar blijkbaar moeten de mensen op de vrachtauto erg veel bezorgen op 1 dag, waardoor er geen tijd is voor een uitleg (waar ik wel voor betaald heb)
Wij hebben zelf de Siemens WT7U4675NL waterpas gezet, en natuurlijk schoongemaakt (ondanks een nieuw apparaat behoorlijk smerig), de vrouw heeft de machine aangezet met natte handdoeken.
Na een uur kom ik de bijkeuken in, en tot mijn verbazing zag ik een behoorlijke plas water onder de machine vandaan komen, ik dacht neen he, net een nieuwe machine en de klep onderaan (waar de fan achter zit) is stuk, en dan lekt hij ook nog eens behoorlijk water.
Ik heb Bemmel & Kroon gebeld, en ik kreeg een hele vriendelijke man aan de telefoon (Mike van Bentum), die gelijk zei, neen dit kan en mag niet, bent U morgen thuis? Deze ruilen wij gelijk kosteloos om.
Ik had zoiets van dat is vlug, de volgende dag werden de machine omgeruild, hier kwam weer naar boven dat de mensen bij Dynalog!c weinig tijd hadden, ze waren weer met zijn tweeën, de ene bracht de nieuwe droger naar binnen, de andere bracht de kapotte met een steekwagen naar de vrachtauto.
Nu heb ik een poortdeur van 90cm breed, de machine is 60cm breed, maar de man kreeg het toch nog voor elkaar om een stuk van het kozijn van mijn poortdeur eruit te rammen met de steekwagen met de kapotte droger erop.
Ik was behoorlijk kwaad, maar ik dacht, laat zitten, dan repareer ik dat wel een keer, maar toch zonder wat te zeggen, weer weggaan vind ik triest.
Ik hoop dat mensen die reviews lezen, hier wat aan hebben, nogmaals wij zijn erg blij met de nieuwe Siemens WT7U4675NL, al hebben we hem nog maar een week, geen natte plavuizen vloer meer, was is erg snel goed droog.
Nu blijkt Bemmel & Kroon wel een eigen bezorgdienst te hebben, maar ik woon te ver weg en dan wordt de bezorging gedaan door Dynalog!c.
En Mike van Bentum van het Verkoopteam (Bemmel & Kroon), nogmaals bedankt voor de goede afhandeling, het kan altijd voorkomen dat iets niet in orde is, maar perfect opgelost.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Licht in de droger
  • 4 stelpoten, dus goed waterpas te plaatsen
  • Luxe uitstraling

l************@g******** 21-02-2023
Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een super zuinige wasdroger . Geluidsarm en een mooie uitstraling. Heel blij mee

w******@z******* 18-12-2022

Warmtepomp droger van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De warmtepomp droger van Siemens werkt perfect Zou geen andere merk meer willen ben er zo blij mee

Pluspunten

• Droog perfect
  • Handendoeken 2/5 uur

Minpunten

• Geen minpunt

Her 03-12-2022

Bevalt er goed

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Zeer goed droog resultaat, en erg zuinig in verbruik en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Zeer goed droog resultaat
  • Doet stil zijn werk.

l*******@g******** 29-10-2022

Bevalt goed en raad hem zeker aan

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een mooie vormgeving . Daarbij stil en een energie zuinig ! Niet geheel onbelangrijk 😉

M en S 10-07-2021

Topdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Topdroger, was is echt heel snel droog, zelfs op de laagste stand. En de droger maakt weinig geluid! Heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Snel droog
  • Weinig geluid
  • Energiezuinig

Ayla 04-07-2021

Top

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een wasdroger die doet waarvoor die is gemaakt, ruime keuze uit programma's en droog is echt droog. Kwaliteit prijs verhouding in orde en hoop er nog vele jaren mijn was mee te kunnen drogen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • droog is echt droog
  • zuinig
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• geen

Eza 13-02-2021

Zeer zuinig, eenvoudig in gebruik top design!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Boven mijn verwachting, Je krijgt waar voor je geld en meer kwaliteit, eenvoudig en zeer zuinig in gebruik.
En droogt uitstekend! Veeeeel beter dan mijn vorige (zal het merk maar niet noemen :-) )

Pluspunten

• zeer zuinig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• je gaat van drogen houden
  • geen

Shirley 05-02-2021

droogt goed en is stil

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie droger met veel ruimte. als extra is het erg leuk dat je de was in de droger kan zien.
droogt goed heeft veel programma's en is erg stil.
ik ben der heel blij mee!

Pluspunten

• ruim
  • stil

Minpunten

• nvt

Theo M 26-01-2021

Fijne betrouwbare warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Aangeschaft te vervanging van een vergelijkbare Siemens warmtepompdroger. Deze heeft 11 jaar goed en naar tevredenheid gewerkt.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Betrouwbaarheid
  • Zelfreiniging condensor

Rob 24-01-2021

Hele fijne machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Erg fijne droger gekocht om een aantal redenen namelijk weinig geluid en zuiniger . Mooie bijkomstigheid is veel minder vocht in de wasruimte t.o.v mijn condensdroger en ook nog erg mooi design !
Kortom erg bij met deze droger aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Minder vocht in ruimte

Anita 21-01-2021

stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze warmtepompdroger is erg stil. Veel keuze in de programma's. Je moet er wel omdenken dat per programma de toegestane (kilo's) weer anders is, maar dat went. Handdoeken droog eruit dan moet je hem echt op +3 zetten, anders nog een beetje vochtig. Ik heb hem nu een paar dagen en hij bevalt prima.
Het pluizenfilter is makkelijk schoon te maken. Ook het rooster schoonmaken is makkelijk.
Hij reinigt zich zelf, maar voor een langer behoud van je machine is het aan te raden om per maand het rooster even schoon te maken met een vochtige doek. Hij geeft ook aan als je het reinigingsprogramma moet doen. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Rene 21-01-2021

Stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede prijs/ kwaliteitverhouding. De wasdroger is erg stil en droogt goed.
Programma's zijn makkelijk in te stellen.

Merel 12-01-2021

Siemens Wasdroger, strak design en goede prestatie

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie wasdroger van Siemens. Strak design met grote deur van glas en binnenverlichting.
Duidelijk touch scherm en draaiknop voor de instelling, maar niet nodeloos ingewikkeld; kind kan de was doen zeg maar. Geen irritant gepiep, maar heerlijk stil.
Doet wat hij moet doen en is kennelijk ook erg energiezuinig.

Pluspunten

• strak design, ruime deur
  • makkelijke bediening touch scherm

BD 11-01-2021

Alles van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na een siemens vaatwasser, amerikaanse koelkast die het al meer dan 10 jaar naar behoren doet ook een wasdroger aangeschaft. Geen twijfels aan dat deze het ook zo goed zal doen. Sommige programma's drogen minder goed, maar dit heeft ook te maken met de soort stof die je wilt drogen. Maar dit zal met de tijd wel wennen zijn.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geluid

Wilco 07-01-2021

Stille waterpomp droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze waterpomp droger is heerlijk stil en heeft (als je dit wilt) een ruime keuze om je wasgoed perfect te laten drogen.
Aan te sluiten op de afvoer of te gebruiken zonder afvoer. Heel zuinig waardoor je geld bespaart op je energierekening.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Marco 05-01-2021

Mooie display, goede werking

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Erg blij met onze aankoop, eerste wasdroger en gelijk het gevoel dat we een top product te pakken hebben, kent veel verschillende functies, werkt snel, goed en is energiezuinig, aan te bevelen dus m.i.

Pluspunten

• energiezuinig
  • goede werking
  • duidelijk menu

Siemens warmtepompdroger 05-01-2021

Super warmtepompdroger van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Het is een goede wasdroger. Ben er heel erg blij mee. Heel erg fijn dat er geen afvoer naar buiten hoeft. Mooi design.

Pluspunten

• geen afvoer
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • duidelijke programma's

MO 03-01-2021

Mijn eerste wasdroger - erg blij mee

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mijn eerste wasdroger en ik ben erg blij mee. Droogresultaat is fantastisch. Geluidlevel is laag en ik word eindlijk van al die kattenhaaren los. En die was voelt zo veel zachter achteraf!

Pluspunten

• Zacht
  • makelijk te gebruiken
  • mooie design
  • zuinig

Minpunten

• geen

Daniëlle 31-12-2020

Stil en overzichtelijk scherm

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De wasdroger heeft een groot overzichtelijk en duidelijk scherm. Lekker stille machine en zuinig.
En natuurlijk wat het belangrijkste is doet hij: drogen op verschillende manieren.

Pluspunten

• Stil
  • Grote trommel

Breedveldt 30-12-2020

Grote trommel en verlicht

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Het product gekocht vanwege de prijs-kwaliteit verhouding en de goede beoordelingen. Grote trommel, die ook nog eens verlicht is, dat is echt ideaal! Verder maakt de droger nauwelijks geluid, en heeft een helder en overzichtelijk bedieningspaneel zonder veel poespas. Wat ook echt veel beter is dan vorige drogers is dat het opvangrooster van het stof niet in de deur zit, maar onderin de trommel. Je trekt het rooster gemakkelijk naar boven, en het stof blijft tussen twee klepjes zitten. Die klepjes doe je open en je kunt het zand en stof er zo uit halen. Hierdoor zit er nooit restant stof in je droger zelf. Wij zijn heel erg tevreden!
Fam. Breedveldt

Remko 29-12-2020

Prima stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger droogt perfect en heeft ruime trommel. Stiller dan onze oude condensdroger en een stuk zuiniger.
Heeft grote vulopening, trommel met binnenverlichting en een duidelijk bedieningspaneel.
Zeker een aanrader. Enige minpuntje is het waterpas stellen met de apparaatvoetjes. Deze zijn rottig te bereiken vanaf de voorkant omdat de scharnierpunten van de serviceklep in de weg zitten.

Pluspunten

• Snel, stil en droog eindresultaat
  • Makkelijke bediening
  • Veel programma's

Minpunten

• Moeilijk waterpas te stellen

Geka 27-12-2020

Siemens Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

prachtige machine en werkt vele malen beter als mijn oude droger. Ik heb deze droger uitgezocht met name door de goede beoordelingen en hele goede cijfers.

Pluspunten

• verlichting
  • afvoer met slang
  • veel programma's

Minpunten

• geen

Jaap Hilversum 27-12-2020

mooi apparaat, zuinig, maakt weinig kabaal.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie machine, maakt goed snel en zuinig droog zonder al te veel geluid. Mooi display + trommelverlichting geven een luxe uitstraling.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • trommelverlichting

WT7U4675NL 27-12-2020

Super droger WT7U4675NL, alle opties (ordernummer BKI931636)

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger heeft waterafvoer, verlichting, doorzichtige deur, inhoud van 8 kg., A+++ en is heel stil.
Een duidelijke en mooie led bediening met een touchscreen voor de details tijdens het drogen.
Ook nog een zelfreinigende condensor die eventueel heel makkelijk te bereiken is.
Levering via Bemmel en Kroon, de goedkoopste met een prima levertijd van enkele dagen voor een gebruiksduur van vele jaren.

Pluspunten

• A+++
  • Doorzichtige deur
  • Eenvoudige bediening
  • Waterafvoer via slang mogelijk
  • Stille werking