Siemens WT7U4675NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Tevreden klant 30-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Droogt fantastisch! Duidelijke programma's. Handig is dat je de droger op stil kan zetten, handig als je in de nacht wil drogen. Mooie verlichting in de trommel, gaat aan bij openen van de deur en bij de start van een programma waarna de verlichting automatisch weer uitgaat. De condensor wordt automatisch gereinigd tijdens de droogbeurten daar heb je geen omkijken naar. Verder is de trommel heel ruim, en voelt de deur degelijk aan! De droger is A+++ dus ook nog energie zuinig! Ik kan h'm iedereen aanraden wij vinden het echt een topdroger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerard 30-12-2020

perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

deze warmtepompdroger is een perfecte droger, veel extra's is zeer stil en erg zuinig. het drogen gaat behoorlijk snel. ben zeerr tevreden en kan iedereen deze droger aanraden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-12-2020

Stil fraai en mooi resultaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Super mooi product. Droogt goed makkelijk schoon te maken. En ook nog super stil en energie zuinig.
Een aanrader.!!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J.Veenhof 21-12-2020

Droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Het is een zeer goede droger. Hij werkt perfect gewoon klasse [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jager 17-12-2020

Prima wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na wat uitzoeken in het labd van de wasdrogers viel ons oog op deze machine.
Bij aflevering viel het oog al op de moderne uitstraling, een mooie machine. Uitgepakt en de afvoer is eenvoudig te installeren. Nadeel bij het optillen van de machine is dat de condensbak er uit glijdt, hier zit geen tape op om dit te voorkomen.
De machine heeft een groot kijkvenster hetgeen een overzichtelijk beeld geeft bij het draaien en hoe de was valt / gedroogd wordt.
De programma's zijn eenvoudig aan te geven en je kunt het gewenste droogresultaat bij stellen met +en - toetsen. De stoffilters zijn eenvoudig uit te nemen en schoon te maken , echt een plus. De condensfilter wordt door de machine met het het condenswater gereinigd, geen omkijken.
Wij zin content, een prima machine voor een redelijke prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald 07-12-2020

Een Topper!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na altijd een condensdroger te hebben gehad nu deze warmtepompdroger van Siemens aangeschaft. In prijsstelling iets duurder maar dit is het absoluut waard:
Gebruiksvriendelijk, stil, weinig tot geen restwarmte in (kleine) ruimte, trommelverlichting, zelfreinigend, snelle droogtijd en super zuinig !
Daarbij ook nog eens de moegelijkheid om de droger op de afvoer voor de wasmachine aan te sluiten. Kortom een topper! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-11-2020

Droogparel

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De vorige droger had de geest gegeven en dan ga je op zoek naar een nieuwe. Aangezien ik als vrouw een leek ben op dat gebied besloot ik mijn vader om advies te vragen omdat hij heel zijn leven als electricien heeft gewerkt en hij is inmiddels 78. Hij adviseerde mij Siemens vanwege de volgende ervaringen: Sterk, betrouwbaar, prijs/ kwaliteit betaalbaar en een lange levensduur. Wat dat betreft was dat de doorslag om te kijken voor een Siemens Warmtepompdroger. Een moderne apparaat en zuinig. Ik was al blij met de droger voordat hij was geinstalleerd maar hij moet wel draaien voordat je het kan beoordelen. Hij is nu een keer of 8 gebruikt en ben er ontzettend blij mee. De bediening is heel eenvoudig wat of ik heel belangrijk vind, en ik kan eindelijk mijn dekbed van 220 cm bij 240 cm kwijt zonder te proppen.En met het oog naar zuinigheid en het milieu kunnen we ook een steentje bijdragen aan hetgene wat we ieder op zijn manier kunnen bijdragen. En dat is misschien als ik naar mijn vader luister net als de vorige keer een Siemens. Ik ga dat zeker doen en heb al bij verschillende familieleden rond gevraagd welke apparaten ze hebben en hoe het bevalt. Er zitten veel liefhebbers tussen voor Siemens dus ik heb echt kwa prijs, kwaliteit en service een goede beslissing genomen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annelien 10-11-2020

Multifunctionele warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Stille warmtepompdroger met veel functies. Kan zowel op de afvoer als met een reservoir. En heel handig dat er een lichtje in de trommel brandt bij het verwijderen van het wasgoed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gelas 09-11-2020

Klasse droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger voldoet aan onze wensen. Makkelijk te gebruiken met afvoerslang, maar ook zonder afvoer prima. De waterbak is goed te hanteren en te legen.
Het bedieningspaneel is duidelijk en makkelijk in gebruik. De handleiding is in het begin even nodig om alle mogelijkheden te ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 08-11-2020

Snel en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na heel wat jaren toch eindelijk gekozen voor een droger.
Gezocht naar een energie zuinige en dat is deze zeker.
Met max. 800 W nog minder dan een waterkoker.
Opvangbak voor water gemakkelijk in en uit te schuiven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]