De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87600NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Grote wasjes, kleine wasjes 15-11-2022

Iedere keer weer blij als ik de droger gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

We hebben lang gewacht met het kopen van een wasdroger omdat ze zo energie-slurpend zijn. Uiteindelijk toch maar eentje aangeschaft. We twijfelden tussen een Miele of een Bosch. Miele is natuurlijk een goed merk, maar omdat het onze eerste wasdroger is wilden we niet meteen de hoofdprijs betalen. Eerst maar eens kijken hoe het gaat bevallen en of we hem veel gebruiken. Vandaar dat het deze Bosch Warmtepompdroger geworden is, want een goede prijs-kwaliteit verhouding en veel zuiniger (A+++) dan een condensdroger.

We hebben hem zelf aangesloten en geplaatst bovenop onze wasmachine met behulp van een tussenstuk van Coolblue. Je kunt de afvoer van het water uit de droger via een meegeleverde slang op je afvoer aansluiten, maar wij hebben er voor nu voor gekozen om het waterreservoir te gebruiken. Dat moet je dan, net als het pluizenfilter, na een droogbeurt legen. Is niet veel werk.

Tenslotte het allerbelangrijkste, het resultaat. We hebben nog maar één programma uitgeprobeerd: Mix op gemiddelde droogtestand. Dat geeft al een fantastisch resultaat. De was wordt lekker droog en kan meteen opgevouwen worden en in de kast verdwijnen. Handdoeken, sokken, spijkerbroeken, t-shirts ... alles gaat erin. We zijn er heel erg blij mee, hadden we eigenlijk eerder moeten doen.

Pluspunten

• Was wordt goed droog
  • Kleding komt er mooi uit
  • Niet veel geluid
  • Energiezuinig
  • Veel programma's om uit te kiezen

Minpunten

• Geen idee
  • Nog geen minpunten gevonden

Esther Maessen 17-01-2021

Goede droog kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Oude condensdroger was na 13 jaar aan vervanging toe. Nu een warmtepomp droger gekocht. Omdat deze beter us voor het mileu en beter is voor je wasgoed. De droger maakt iets meer geluid er zit ook een stilte functie op. Makkelijk in gebruik en super hang bakje voor de pluizen deze klap je open je haalt de pluizen eruit en spoelt hem schoon. De droger heeft een zelfreinigend condensor waardoor je weinig onderhoud hebt aan de droger.

Programma keuze is uitgebreid. Droogt de was goed, komt zelfs niet klam uit de droger. Er komt weinig warmte van de droger af. Mijn oude condensdroger gaf veel warmte af in het voorjaar of zomer was dit niet altijd prettig.

Ik ben zeer tevreden over de Bosch serie 6 droger

Pluspunten

• Uitgebreide programma keuze
  • Pluizenfilter makkelijk schoon te maken
  • Zelfreinigende condensor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Maakt meer lawaai.
  • Programma duren langer

Bosch wasautomaat 23-12-2020

Mooi wasmachine

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Mooi product ziet er mooi uit je hoort hem bijna niet lopen, zeer tevreden ook over de lever service van Elektro Weerts uit Maastricht

W . Bouma 21-12-2020

koper van de Bosch WTU87600NL

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

betrouw baar merk en goede service , we hebben ook een Bosch wasmachine en deze bevalt ook prima.
Heerlijk dat hij geen warmte afgeeft.

Pluspunten

• laag stroom verbruik
  • veel programma`s
  • stil in gebruik
  • geen warmte afgifte apparaat

Abueladesem 02-12-2020

makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

oude warmtepompdroger vervangen voor deze nieuwe Bosch. Hij droogt sneller dan de vorige en alles is goed droog. Kortom een goede aankoop

Joshua W 24-11-2020

Dit is een fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Dit is een fijne droger waar we ontzettend blij van worden.
We begonnen te testen met een pyjamaatje van ons zoontje op een kort programma. Je kent het wel.. Je wilt je kind iets aantrekken en oeps, alles zit in de was. Kurkdroog was het niet, maar er kon zeker in geslapen worden zonder een longontsteking op te lopen.
Hij is niet ontzettend zwaar, dus even verplaatsen moet voor de meeste mensen geen ramp zijn.

Het grootste voordeel is wel dat je met deze droger niet meer zo'n lelijke buis naar buiten moet hebben, of een lekbak moet legen. Je kan 'm, net als de wasmachine, op de afvoer aansluiten en je hebt er geen omkijken meer naar.

Let er wel op dat installatie, als je het laat doen, goed plaatsvind. Dat ging bij ons niet helemaal goed, maar dit is irrelevant m.b.t. het apparaat. Daar is ook gelijk een minpuntje over dit handleiding. Het bleek niet goed te zijn aangesloten, maar we hadden een witgoedmonteur nodig om dat te bevestigen. Dit bleek niet uit de handleiding.

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel
  • Acceptabel kort programma

Minpunten

• Geluid, maar logisch
  • Installatiehandleiding ontoereikend

Eby 14-10-2020

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Prima droger. Heel zuinig en makkelijk in gebruik. Voor een gezin met 4 personen is het een prima droger.