De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87665NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ahmed 21-11-2023

BOSCH WTU87665NL

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ik dank Bemmel en Kroon voor hun snelle levering van mijn bestelling die zonder enige vertraging op tijd was.
Ik heb een Bosch droger machine onder bestelnummer BKI1237977 besteld. Het product is Bosch WTU87665NL, dat in het bijzonder geavanceerde programma's heeft. Ik gebruikte de droger die A+++ is en ik ontdekte dat het elektriciteitsverbruik bespaart meer dan ik had verwacht.

Ik raad het ten zeerste aan voor alle klanten.

Pluspunten

• elektriciteitsverbruik bespaart
  • makkelijk te gebruiken
  • Volledig drogen

p**9@l**e.nl 06-09-2023

bosh

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

ja hij werkt verder wel goed maar ben er nu achter gekomen dat je er geen dekbeden mee kan wasen zo dra je dek bed in gooit wast hij eerst wel maar als zwaarder woord blijfd machine kom pleet stil staan met wasen jammer hooe ter wijl ik een 7 kg in schuur heb staan die het wel wast en een 9 kg van bosh kan het niet aan

Pluspunten

• wast goed
  • droogt goed

Minpunten

• kan geen dekbeden wasen

icecream1973 11-06-2023

Top droger!

Top droger!

De voordelen die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
- Maar liefst 50% tot 60% zuiniger dan mijn (oude) Bauknecht wasdroger, verbruik Bosch circa 180kWh terwijl mijn vorige droger op circa 278 kWh zat
- Tijdens drogen ontsnapt er zeer weinig warmte, bij de Bauknecht had ik het idee dat alle warme tijdens draaien er direct uit kwam
- Ipv van 2 a 3 uur lang te drogen, ben ik nu na 1 of 1,5 uur al klaar om mijn was te drogen
- Schoonmaken: er zit een dubbele filter voor de stof opvang! Dus hoef je geen zorgen te maken dat alle stof in de machine gaat & dus geen rode stof lampjes die gaan branden tijdens 1 keer drogen.

Minpunten
Het enige is het materiaal van de aan/uit knop, vinger afdrukken blijven hier makkelijk op staan.

Het ziet er naar uit dat Bosch voor de rest van mijn leven het merk blijft voor mijn keuze wasmachines EN wasdrogers. Wat een super apparaten!

PS: van de media markt transporteur, hoorde ik dat ze voor 98% van alle wasmachines die STUK opgehaald moeten worden van Samsung of LG zijn (allemaal met kapotte printplaat) dus blij dat ik geen Samsung heb gekocht.

Pluspunten

• energie verbruik
  • dubbel pluisfilter
  • Bosch kwaliteit
  • warmte blijft IN machine

Minpunten

• aan/uit knop snel vies

Jos Hijdra 08-06-2023

Wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ik vind de droger goed voldoen ,veel verschillende programma's dat is wel zo makkelijk .
En heel belangrijk, energie zuinig,scheelt toch gauw een leuk bedrag per jaar op je energie rekening.

J***************@g******** 06-06-2023

Bosch topper

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Fijn apparaat droogt goed makelijk bediening een aanrader. Ruime trommel zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Minder lawaai
  • Makelijk bedienbaar

Minpunten

• Nog geen min punten

z************@g******** 17-11-2022
Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Echt een super droger, zeker aanraden!
Doet wat het belooft en makkelijk te gebruiken. Hij droogt ontzettend snel.

Carla 16-11-2022

Super droger en wasmachine

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

De wasmachine en de warmtepomp droger, bevallen mij heel erg goed, super zijn, en snel werken ze beide

Pluspunten

• zuinig
  • snel klaar

w******************@g******** 11-11-2022

Fijne warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Zeer fijne en zuinige warmtepomp droger. Was is vrijsnel droog. Meerdere droog programma's. Handig in gebruik. Moderne vormgeveng.
Ben zeer tevreden met de droger.

Pluspunten

• Genoeg programma's
  • Deur kan helemaal open

Minpunten

• Geen keuze opening deur

Thijs 06-06-2022

Prettig Apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ontzettend fijne droger! Vrij eenvoudig in gebruik, en veel keuzemogelijkheden. Trommel verlicht, ook handig en chique

Pluspunten

• Grote trommel
  • Droogt goed
  • Laag verbruik

Gerrit 14-02-2021

gebruiksvriendelijk, grote inhoud, korte droogtijd

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Het is een prima apparaat en werkt goed, hij is gebruiksvriendelijk en het display is duidelijk en overzichtelijk. Ook het wegen van de inhoud en daar de droogtijd aanpassen is een prima optie.

Pluspunten

• korte droogtijd en toch goed droog
  • duidelijke bediening
  • grote inhoud

Samia 29-01-2021

Eenvoudig, stil en goede droger.

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ik ben voor een bosch gegaan omdat de bosch producten die ik heb, me erg goed bevallen. Deze warmtepompdroger zeer zeker ook! Hij is stiller dan mijn vorige droger en droogt goed. Er zijn duidelijke programma’s te kiezen en er is nog zoveel mogelijk wat ik nog moet uitvinden. Ik ben tevreden

Pluspunten

• Vrij stil
  • Snelle programma’s
  • Duidelijk

Pauline 24-01-2021

Droogt stil en goed, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Na uitgebreide oriëntatie ben ik bij deze droger uitgekomen en nu enige weken in gebruik. Voldoet aan de verwachtingen; droogt goed en heeft voldoende programma's. Het geluidsniveau is laag en de droger is intuïtief te gebruiken. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Allergie programma
  • Laag geluidsniveau
  • Goed droog resultaat

Minpunten

• Geen gevonden

Lucas 20-01-2021

Duurzaam, en muisstil

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Nadat onze vorige droger gedwongen met pensioen ging hebben mijn vriendin en ik deze droger aangeschaft. Wat een verademing. Daar onze vorige droger al een aantal jaartjes dienst had gedaan bij haar ouders is deze Bosh droger voor ons een echte verademing. Hij is geruisstil, maakt goed droog zonder extreem veel warmte af te geven en is nog zuinig ook! echt een aanrader voor ieder die nog naar een droger zoekt!

Pluspunten

• Muisstil
  • Wordt niet te warm
  • Groot Scherm

Minpunten

• touchscreen is wat traag

Petkova 20-01-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ruime trommel, jassen goed drogen zonder programma voor jassen. Kleding goed drogen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• de jas is droog
  • ruime trommel
  • het wasgoed is droog en kreukvrij

Minpunten

• Ik heb er nog geen gevonden

JC 19-01-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Prijs kwaliteit top . De droger werkt top. Nog iets te kort in gebruik om te zeggen hoe duurzaam.
Tot nu toe erg tevreden .

Pluspunten

• Stil
  • Zeer uitgebreid programma

Birgitte 18-01-2021

Mooie warmtepompdroger energiezuinig gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Heel mooie, energiezuinige warmtepompdroger. Hiervoor hadden we ook een Bosch warmtepompdroger. Deze is weer een stuk moderner en een stuk stiller. Zeker een aanbeveling waard!

Pluspunten

• energiezuinig
  • maakt weinig herrie
  • moderne machine; mooie toetsen en draaiknop

Ri Ra 18-01-2021

Heerlijk stille wasdroger!!

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

We zijn nu 2 weken in het bezit van deze Bosch wasdroger. De wasdroger heeft een grote capaciteit van 8 kg, is heerlijk stil en zit vol met digitale snufjes zoals SelfCleaning Condensor: nooit meer handmatig de condensor pluisvrij maken, je droger blijft zijn hele levensduur extreem zuinig met energieklasse A+++.AutoDry: droogt nooit langer dan noodzakelijk voor een optimale bescherming van je kleding.AntiVibration Design: extreem stabiel en bijzonder stil, dankzij speciale bescherming van je kleding.Sneldrogend: deze droger droogt het wasgoed beduidend sneller dan een conventionele wasdroger.SensitiveDrying System: optimale bescherming van de kleding dankzij de trommelstructuur.

Het enige waarvan we spijt hebben is dat we niet eerder deze wasdroger hebben aangeschaft:-)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Stille wasdroger
  • Heel zuinig
  • Zelfreinigende condensor

Uitstekende wasdroger 16-01-2021

Uitstekende wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Wasdroger makkelijk in gebruik met veel opties, energiezuinig en snel je was klaar. Voor ons komt de sportoptie goed van pas.

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • Energie zuinig

Sarah 14-01-2021

Mooie energiezuinige droger die zijn werk goed doet

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Niet alleen een mooie droger om te zien (het oog wil ook wat) maar ook een heel prettige. Hij is stil, schoon (veel minder stof!), heeft genoeg ruimte en het belangrijkste: droogt goed terwijl het wasgoed er mooi uitkomt.

Pluspunten

• Stil
  • Droogt goed
  • Mooie vormgeving
  • Droogtrommel is verlicht
  • Energiezuinig

gino 14-01-2021

Warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Dit is een apparaat die ik kan aanraden. We hebben drie kinderen en dus veel was kleren ophangen ging niet meer. Het duurde te lang om het droog te krijgen. Na veel onderzoek ben ik er achter gekomen dat dit het beste is wat je kan kopen onder de 700 euro grens. De voordelen zijn teveel om op te noemen kijk naar andere reviews en de meeste kloppen. En tot nu kan ik geen nadelen vinden. We hebben hem al drie weken en gebruiken hem om de dag en hij is stil.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen

Bos 12-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Mooi apparaat om te zien. Ook dat je door het venster de was kan zien, is een pluspunt. De was komt er mooi droog uit en door de grote trommel heeft het veel bewegingsruimte tijdens het drogen. De lamp in de trommel is voor mij een must. Erg prettig
Echt een aanwinst voor mijn bijkeuken en in mijn leven. Door de 'Geld terug actie' was de prijs ook nog weer een meevaller.
Ben er erg blij mee, deze koop te hebben gedaan.

Pluspunten

• Grote trommel, veel bewegingsruimte voor de was.
  • Venster en mooi uiterlijk.
  • Lamp in de trommel
  • Makkelijk in bediening
  • Stil

Hoek 10-01-2021

Bosch wasdroger zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

De prijs van de wasdroger was iets hoger dan de andere wasdrogers, maar ik heb voor dit type gekozen omdat je dan ook net iets meer krijgt. Degelijke wasdroger. Mooie toetsen, veel programma keus, ook extra kort programma. Uitsteltijd erg handig. Anti kreuk zone voor na de tijd en extra grote trommel en ook extra grote invoer. Ik vond zelf de trommelverlichting ook erg handig omdat hij bij ons in een hok staat (donker). Zelfreinigend ook handig! Erg tevreden.

Pluspunten

• zelfreinigend
  • kort programma
  • grote trommel

Robin 05-01-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Droger is zeer stil. Voor deze gekozen omdat het voor een fractie meer in aanschaf, behoorlijk scheelt in de zuinigheid. Erg prettig voordeel is dat deze droger niet zo overdreven warm wordt in de ruimte, fijn vooruitzicht voor de zomermaanden. Lampje in de trommel erg prettig. Touchscreen is wel wat (over)gevoelig. Kan ook aangesloten worden op de afvoer.

Pluspunten

• Stil
  • Duurzaam voor dit producttype
  • Verlicht
  • Transparante deur

Minpunten

• Erg gevoelige touchscreen

Widjai 05-01-2021

mooie scherm en werkt beter dan verwacht!

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

heb je een wasdroger nodig? zoek dan niet verder dit is het! me twijfels eerst gehad om van samsung over te stappen naar een Bosch maar totaal geen spijt!

Pluspunten

• stil
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• geen

Irma 05-01-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Droogt goed en is erg stil vergeleken met de vorige wasdroger van een ander merk. Touch aan/uit bediening is wat minder omdat je dit een aantal keren moet aanraken alvorens de touch reageert.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • stil

Minpunten

• touch voor aan/uit is minder touch-vriendelijk