Bosch WTXH8M70NL - Reviews

Beste deals -13% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M70NL op Kieskeurig.nl.

Boonstra 27-05-2021

Ruime en zeer makkelijk te bedienen droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger met een mooie grote trommel met verlichting. bediening eenvoudig en mooi stil!

Rob de Vries 22-04-2021

Perfecte Droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima droger die uitstekend droogt, niet te warm wordt, zuinig omgaat met energie en voorzien van bediening op afstand.

J Sneek 12-02-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt goed, energiezuinig en bovenal zeer stil!!

J.Sneek 11-02-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn product!
droger doet zijn werk goed, geen beschadigingen aan de was na het drogen. Veel keuze uit programma's. alleen jammer dat er niet een indicatie is per programma hoeveel energie verbruikt gaat worden (zoals zusje van dit product> wasmachine).

Nota bene is het apparaat zéér stil!! iets wat wij zeer waarderen.

Tevereden met onze aankoop

Monique 14-01-2021

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine en een wasdroger die bij elkaar passen. Ze staan bij mij boven op elkaar.
Ik heb bij deze droger van BOSCH ook voor een BOSCH wasmachine gekozen(WAU28T70NL) prima combinatie.

Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Mooie uitstraling, makkelijk schoon te maken, stil.

Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• mooie grote trommel
  • duidelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken

wjv 08-01-2021

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Superfijne droger. Doet waar die voor gemaakt is. Veel mogelijkheden en heel fijn: een sportprogramma en een anti-allergieprogramma.

Pluspunten

• Sportprogramma
  • Anti-allergieprogramma
  • Ruim

Minpunten

• Programma's duren soms lang

camaro 30-12-2020

ruime en energiezuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

We hebben tot nu toe alleen condensdrogers gehad. Wat een verschil heeft deze warmtepompdroger met zijn voorganger... Energiezuinig en een betere droogresultaat. De geur van de wasverzachter wordt er niet vanaf "geföhnd" omdat het bij lagere temperaturen werkt. Top prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus.

Pluspunten

• zuinig
  • grote capaciteit
  • WiFi
  • Warmtepomp techniek ipv condens

EN Hooi ev Emanuels 25-12-2020

Een kind doet de was

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Dit is een geweldig product, makkelijk in gebruik en vooral energie zuinig
Met een gezin bestaande uit 5 leden is een droger er een must voor ons.
Na veelvoudig bij een wasserette te drogen, toch de beslissing genomen om een BOSCH droger aan te schaffen omdat ik al een BOSCH wasmachine heb waar ik ook tevreden mee ben.
BOSCH garandeert jou een product dat lang mee gaat en helpt jou ook dmv tips hoe je het levensduur van je product kunt verlengen om zolang mogelijk plezier ervan te hebben.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Genoeg droogprogramma's om uit te kiezen
  • Tijdsaanduiding
  • Mogelijkheid om tussentijds te openen
  • Mogelijkheid om te bedienen via App

D.C. van Loon 13-12-2020

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

We hebben voor dit apparaat gekozen omdat hij er mooi en degelijk uitziet. Veel opties zijn instelbaar. Hij maakt weinig geluid en de was komt droog uit het apparaat. Onze eerste ervaringen zijn veelbelovend.

• veel instelmogelijkheden
  • Zelfcleaning

Kristofer 09-12-2020

Stil, zelf reinigende, zuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Ik heb de droger gekozen omdat ik wilde een zuinige droger voor en grote gezien. Mijn vorige droger was moeilijk te reinigen, en daar om heb ik gekozen voor een model die zich zelf zal reinigen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Self reiniging

Minpunten

• Moelijke WiFi setup

Anoniem 06-12-2020

Fijn, stil en effectief apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tenopzichte van onze 18 jaar oude condensdroger is dit meer dan een wereld van verschil. Wat een geweldig fijn, stil en effectief apparaat. Het is even wennen dat de droogprogrammas langer zijn maar het energie verbruik van het apparaat is al zichtbaar een gigantisch stuk minder. Fijn en stil apparaat met WiFi wat een leuke bijkomstigheid is. Dit apparaat is echt een aanrader

Henk 04-12-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Gekozen voor deze wasdroger vanwege het A+++ label en de kwaliteit van Bosch producten. Bedienen via Wifi gaat uitstekend, mede omdat de droger weet wat de laatste inhoud van wasmachine (ook een Bosch) was. Droger is aangenaam stil en beweegt nauwelijks. De vochtigheidssensor weet wanneer de was droog is en schakelt dan uit. Via de HomeConnect App is dit te volgen en als je de droger startklaar zet, ook op afstand te bedienen zodat de wasdroger klaar is, als je thuis komt. De vormgeving sluit aan bij de wasmachine (Bosch) die wij hebben zodat een mooi cosmetisch geheel ontstaat en door de doorzichtige deur is het droog proces goed te volgen.

Pluspunten

• Energielabel
  • HomeConnect App (Wifi)
  • Weinig geluid
  • Verlichting in de trommel
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Prijzig
  • Klep aan de onderzijde voelt wat goedkoop aan

vanbloemen 02-12-2020

Droger met handig menu

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Droger functioneert goed. Is zeer eenvoudig te bedienen, is erg stil en droogt volgens de programma's. De programma's zijn erg handig, precies wat wij nodig hebben.

Pluspunten

• Bediening
  • Droogt goed
  • Voldoende programma's
  • A+++ = zuinig

Glenn 30-11-2020

Top kwaliteit, maklijk zelf installering, Smart Home Connect

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

In 2020 moeten we aan milieu denken, smart toestellen hebben, stil met homeworking en dan ook kwaliteit in onze producten. Hierdie Bosch doen dit allen en ben erg blij hiermee.

• Smart Home Connect
  • Kwalitiet
  • Maklijk installatie

Sa Zwigtman 29-11-2020

Mooie machine, Energie zeer zuinig en grote deur

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Wat een vooruitgang gezien onze oude droger 15 jaar dienst heeft gedaan , ook een Bosch.
Was komt er goed droog uit. Een diversiteit aan programma's waar we zeker gebruik van gaan maken. Dat het apperaat WIFI heeft is een leuke bijkomstigheid. Wel even wennen dat de nieuwe generatie drogers er wat langer over doet. ca 2.5 uur.
Al gezien dat het verbruik ten opzichte van de oude machine zicht baar 50% minder is. Geen spijt van deze aankoopt

Pluspunten

• Energieverbruik
  • disign

Minpunten

• te kort in bezit om een minpunt te ontdekken

De Bossenhoeve Doodles 25-11-2020

Heerlijk stil en een mega trommel

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Na 15 jaar is onze oude droger kapot. We zijn opzoek gegaan naar een droger met een grote inhoud (9kg), die stil was en niet te veel geluid produceert en zeer energie zuinig is. Na een goede zoektocht op het internet, het erop naslaan van de consumentbond test en het lezen van de reviews hebben we gekozen voor deze droger. Het is echt een fantastisch apparaat. Het is misschien één van de duurdere uitvoeringen, maar je krijgt dan ook echt wel waar voor je geld (vinden wij). We zijn er echt heel blij mee en met een beetje goed zoeken, kun je via het internet veel geld besparen als je een klein krasje in de lak voor lief neemt (b-keuze). Dat je niet iedere keer de filter moet schoonmaken is ook echt een verademing!

Pluspunten

• vulgewicht
  • zeer stil
  • design
  • duidelijke en goed werkende keuze draaiknop
  • verlichting in de trommel

Minpunten

• de deur openen had soepeler gemogen ipv trekken
  • koppeling app duurde even

marcel 18-11-2020

duidelijke bediening, energie zuinig en alles extra zacht.

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Een mooi en modern droger makkelijk in gebruik grote trommel en energie zuinig en door het afvoer systeem weinig schoonmaak werk van roosters of het legen van water opvang bak.
door zijn zuinigheid is de prijs verhouding goed

Pluspunten

• verlicht trommel
  • water afvoer

Pim 12-11-2020

Grote laadruimte, droogt goed en snel, zelfreinigend

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Nu een week in ons bezit.
Deze droger droogt beter, sneller en stiller dan onze vorige warmtepompdroger.
De app is leuke toevoeging, deze gebruiken we met name om melding te krijgen wanneer de droger klaar is aangezien de droger op zolder staat.

Pluspunten

• Zelf reinigend
  • Grote laadruimte
  • Droogt goed
  • Sneller klaar dan vorige warmtepompdroger

Minpunten

• App instellen is wat omslachtig

Van Lieshout 04-11-2020

Geweldige service vanuit Bosch

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze droger ontvangen als vervanger van onze vorige warmtepompdroger die na 2,5 jaar niet meer 100% functioneerde (was bleef vochtig). Uiteindelijk bleek de warmtepomp niet meer goed te functioneren. Als service heeft Bosch de droger, ondanks dat de garantie inmiddels was verlopen, kosteloos laten vervangen door deze droger.

De droger functioneert perfect, de was wordt weer helemaal droog, de droger is nog stiller dan de vorige en de Home-Connect functie is ontzettend handig. Aangezien de droger op zolder staat, horen we het niet als hij klaar is, nu krijg je een melding wanneer de was klaar is en kan je deze direct eruit halen en indien nodig de volgende aanzetten.

Ook is het ontzettend handig dat je niet meer iedere keer de pluizenfilter hoeft te reinigen, maar slechts 1 keer per 20 droogbeurten. Scheelt een hoop werk en vooral een hoop stof!

We zijn ontzettend tevreden met het apparaat en natuurlijk de service van Bosch!