Bosch WTXH8M70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M70NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Henk 04-12-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Gekozen voor deze wasdroger vanwege het A+++ label en de kwaliteit van Bosch producten. Bedienen via Wifi gaat uitstekend, mede omdat de droger weet wat de laatste inhoud van wasmachine (ook een Bosch) was. Droger is aangenaam stil en beweegt nauwelijks. De vochtigheidssensor weet wanneer de was droog is en schakelt dan uit. Via de HomeConnect App is dit te volgen en als je de droger startklaar zet, ook op afstand te bedienen zodat de wasdroger klaar is, als je thuis komt. De vormgeving sluit aan bij de wasmachine (Bosch) die wij hebben zodat een mooi cosmetisch geheel ontstaat en door de doorzichtige deur is het droog proces goed te volgen.

Pluspunten

• Energielabel
  • HomeConnect App (Wifi)
  • Weinig geluid
  • Verlichting in de trommel
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Prijzig
  • Klep aan de onderzijde voelt wat goedkoop aan

vanbloemen 02-12-2020

Droger met handig menu

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Droger functioneert goed. Is zeer eenvoudig te bedienen, is erg stil en droogt volgens de programma's. De programma's zijn erg handig, precies wat wij nodig hebben.

Pluspunten

• Bediening
  • Droogt goed
  • Voldoende programma's
  • A+++ = zuinig

Glenn 30-11-2020

Top kwaliteit, maklijk zelf installering, Smart Home Connect

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

In 2020 moeten we aan milieu denken, smart toestellen hebben, stil met homeworking en dan ook kwaliteit in onze producten. Hierdie Bosch doen dit allen en ben erg blij hiermee.

• Smart Home Connect
  • Kwalitiet
  • Maklijk installatie

Sa Zwigtman 29-11-2020

Mooie machine, Energie zeer zuinig en grote deur

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Wat een vooruitgang gezien onze oude droger 15 jaar dienst heeft gedaan , ook een Bosch.
Was komt er goed droog uit. Een diversiteit aan programma's waar we zeker gebruik van gaan maken. Dat het apperaat WIFI heeft is een leuke bijkomstigheid. Wel even wennen dat de nieuwe generatie drogers er wat langer over doet. ca 2.5 uur.
Al gezien dat het verbruik ten opzichte van de oude machine zicht baar 50% minder is. Geen spijt van deze aankoopt

Pluspunten

• Energieverbruik
  • disign

Minpunten

• te kort in bezit om een minpunt te ontdekken

De Bossenhoeve Doodles 25-11-2020

Heerlijk stil en een mega trommel

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Na 15 jaar is onze oude droger kapot. We zijn opzoek gegaan naar een droger met een grote inhoud (9kg), die stil was en niet te veel geluid produceert en zeer energie zuinig is. Na een goede zoektocht op het internet, het erop naslaan van de consumentbond test en het lezen van de reviews hebben we gekozen voor deze droger. Het is echt een fantastisch apparaat. Het is misschien één van de duurdere uitvoeringen, maar je krijgt dan ook echt wel waar voor je geld (vinden wij). We zijn er echt heel blij mee en met een beetje goed zoeken, kun je via het internet veel geld besparen als je een klein krasje in de lak voor lief neemt (b-keuze). Dat je niet iedere keer de filter moet schoonmaken is ook echt een verademing!

Pluspunten

• vulgewicht
  • zeer stil
  • design
  • duidelijke en goed werkende keuze draaiknop
  • verlichting in de trommel

Minpunten

• de deur openen had soepeler gemogen ipv trekken
  • koppeling app duurde even

marcel 18-11-2020

duidelijke bediening, energie zuinig en alles extra zacht.

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Een mooi en modern droger makkelijk in gebruik grote trommel en energie zuinig en door het afvoer systeem weinig schoonmaak werk van roosters of het legen van water opvang bak.
door zijn zuinigheid is de prijs verhouding goed

Pluspunten

• verlicht trommel
  • water afvoer

Pim 12-11-2020

Grote laadruimte, droogt goed en snel, zelfreinigend

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Nu een week in ons bezit.
Deze droger droogt beter, sneller en stiller dan onze vorige warmtepompdroger.
De app is leuke toevoeging, deze gebruiken we met name om melding te krijgen wanneer de droger klaar is aangezien de droger op zolder staat.

Pluspunten

• Zelf reinigend
  • Grote laadruimte
  • Droogt goed
  • Sneller klaar dan vorige warmtepompdroger

Minpunten

• App instellen is wat omslachtig

Van Lieshout 04-11-2020

Geweldige service vanuit Bosch

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

We hebben deze droger ontvangen als vervanger van onze vorige warmtepompdroger die na 2,5 jaar niet meer 100% functioneerde (was bleef vochtig). Uiteindelijk bleek de warmtepomp niet meer goed te functioneren. Als service heeft Bosch de droger, ondanks dat de garantie inmiddels was verlopen, kosteloos laten vervangen door deze droger.

De droger functioneert perfect, de was wordt weer helemaal droog, de droger is nog stiller dan de vorige en de Home-Connect functie is ontzettend handig. Aangezien de droger op zolder staat, horen we het niet als hij klaar is, nu krijg je een melding wanneer de was klaar is en kan je deze direct eruit halen en indien nodig de volgende aanzetten.

Ook is het ontzettend handig dat je niet meer iedere keer de pluizenfilter hoeft te reinigen, maar slechts 1 keer per 20 droogbeurten. Scheelt een hoop werk en vooral een hoop stof!

We zijn ontzettend tevreden met het apparaat en natuurlijk de service van Bosch! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com