De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Keizer 12-03-2022

Super fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden dat we echt een top apparaat gekocht hebben. De droger heeft veel functies en kan communiceren met de wasmachine, waardoor er een geschikt droogprogramma gekozen kan worden o.b.v. de was die je gedaan hebt. De droger doet t.o.v. onze oude droger wel langer over een programma, maar is hierdoor ook een stuk zuiniger. Het is ook super handig dat je de droger op afstand aan kunt zetten en kunt bedienen met je telefoon of tablet. De droger is ook heel stil en kan op de afvoer aangesloten worden waardoor je niet steeds de condensbak hoeft te legen. Daarnaast reinigt de droger zichzelf. Hierdoor hoef je maar incidenteel de filters te reinigen. Kortom ik zou iedereen aanraden om deze wasmachine aan te schaffen.

Mevrouw 14-02-2022

Warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij mee en een fijn apparaat om mee te werken en het fijnste van alles is de wifi die erop zit. Zou niks anders meer willen geef mij maar siemens

Monica 06-02-2022

Fijne droger met grote trommelinhoud 9kg

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Recent gelevere warmtpompdrogeer werkt goed. En zeker als je de gebruiksaanwijzing hebt gelezen, kun je nog meer voordeel uit de droger halen. De grote trommelinhoud 9kg is een pluspunt. Daardoor heeft het wasgoed meer de ruimte, waardoor de warmte goed gebruikt wordt en de was optimaal gedroogd wordt. De warmtepompdroger heeft wel een langere drogertijd, maar door de sensoren wordt de verwachte eindtijd aangepast.

Cannl 12-01-2022

Expensive and Inconvenient

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bought this in August 2021 to replace my old IQ700. I regret it. The intelligent lint tray is a marketing gimmick. Instead of a regular cleaning of the dry lint tray after every cycle (quick and easy), now there is a wet, messy lump of lint after every 20 cycles. Cleaning the lint tray is now much more time consuming and labor intensive. The CRE periodic cleaning is new and unhandy. The instructions on how to do this is are not clear. Plus the plug for water reservoir which is need for the CRE process is very easy to loose. The drier takes a very long time, compared to my former IQ700 and my clothes are still not well dried. There is no Zeer Droog program which I used for my towels. Not yet used the WIFI connectability of the drier - a function that I pay for that really doesn't add to to main function of the drier. Can someone just build a sturdy, large, uncomplicated drier for a large family.

Jeroen 15-09-2021

Ideale ruime Droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale Droger, en niet bij elke droog beurt het filter moeten legen.
En weer handig dat via de Wifi aangegeven wordt wanneer de droger klaar is, vooral omdat die op zolder staat.

Dignes 21-06-2021

slecht

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Slechtste droger die ik ooit heb gehad. Was komt er vaak niet droog uit, waarschijnlijk omdat de sensoren niet goed werken. Alleen op de droogste stand heb ik goed resultaat. Alle programma's zijn overbodig dus. Probeer een fleecedeken te drogen, vergeet het maar. Je moet in dat geval de droger op hand nemen (20 min draaien op warmte) Een dekbedhoes is niet normaal te drogen, wordt 1 grote bal maar dat is bij meerdere drogers het geval. De wasmachine is top maar een droger van dit merk zal ik nooit meer kopen.

Wendy 02-01-2021

Stil en super fijn

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat mijn oude en nieuwe wasmachine van Siemens bevielen, heb ik ook voor de droger de keuze gemaakt voor dit merk.

Een hele stille droger met een fris en goed droogresultaat.

Prettig is de trommelverlichting en uiteraard de bediening via de app.

En in combinatie met mijn nieuwe wasmachine ziet het er ook nog eens super shiny uit.

Ress 21-12-2020

Strak design

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Product net ontvang en eerst test gedraaid. De droger ziet er strak uit. De verlichting is ook een goede toevoeging waardoor er minder snel iets in de droger achter blijft.

Pluspunten

• Verlichting
  • stoffilter hoeft maar 1x in de 20 legen.

Minpunten

Tugba 14-12-2020

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Voor het eerst hebben wij een droger aangeschaft en dan ook meteen een goeie. Wat het apparaat zo goed maakt zijn de verschillende standen en het intelligente programma. Ik kan bijna alles in de droger stoppen. Met een gezin van 5 zijn wij nog nooit zo snel klaar geweest met de was. Gebruiksvriendelijk en redelijk stil in gebruik.

Pluspunten

• bediening
  • grootte
  • intelligent

Ernst 03-12-2020

Stil en energie zuinig

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

We hadden de Siemens wasmachine IQ700 en daar waren we zo tevreden over dat we nu ook de bijbehorende droger gekocht hebben. Top apparaten!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed en simpel te bedienen

FamJanssen 03-12-2020

Zuinig en connected

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen aan nieuwe manier van drogen en alle verschillende programma's. Handig dat je via wifi (Home App) signalen krijgt en zaken kunt bedienen. Apparaat nog te kort ingebruik voor volledige review te kunnen schrijven. Eerste indruk is goed.

Eroll 16-11-2020

magnifiek

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ongelooflijk wat een geweldige droger, het communiceer met de wasmachine van hetzelfde merk die we hebben aangeschaft, je kunt het via een app bedienen, flinke vul opening maar waar ik vooral van gecharmeerd ben is dat de droger zuinig in verbruik is en dat het een functie heeft die "voorzichtig " heet, dit zorgt ervoor dat de was droog en zéér zacht aanvoelt , ik zal deze droger een ieder aanbevelen.

Philip009 25-10-2020

Goede Duitse kwaliteit - zuinig en mooie features

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Ging voor Siemens omdat ik daar ook m'n wasmachine van heb en het een goede deal was. Heb opgezocht hoeveel geld je bespaart als je label A+++ hebt en dit gaf de doorslag. Daarnaast wilde ik een zelfreinigende condensor aangezien ik bij de consumentenbond las dat dit echt een goed voordeel is omdat hij dan zuinig blijft tijdens de levensduur. Verder mooi dat hij wifi heeft, moet dit nog instellen maar op zich handig dat je een melding kan krijgen als hij klaar is.

Wat mij betreft een topding!

Pluspunten

• Zuinige label bespaart veel geld uiteindelijk
  • Zelfreinigende condensor houdt hem zuinig
  • wifi is ook lachen

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Heb er een apart tussenstuk bij moeten kopen

Delfos 14-10-2020

Droogt goed handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede droger, laag energie verbruik. veel mogelijkheden eenvoudig te bedienen relatief stil.
Geheel tevreden.

Martijn 14-10-2020

Prachtig stukje techniek.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zelfs lingerie en spijkerbroeken worden droog zonder te krimpen. Makkelijk te bedienen en vooral HomecConnect vind ik een uitkomst. De intelligent dry functie is waanzinnig. De wasmachine geeft de droger aan welk programma er gekozen moet worden. Je hoeft alleen de was nog in de machines te stoppen.