Bosch WTB86222NL - Reviews

condensdroger
B
Vulgewicht
8 kg

Beoordeling op basis van 55 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Vakantiebureau Texel 30-06-2014 Product half jaar in bezit

9,6
Prima droger, licht in gewicht daardoor kan hij zonder problemen bovenop de wasmachine staan. Water-en stofreservoir gemakkelijk te legen.

FW 25-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Lekkages door condensor/warmtewisselaar

Nog geen jaar uit en lekkage van grote hoeveelheden water aan de onderzijde. Oorzaak: Condensor/warmtewiselaar (vernieuwen). En de problemen komen terug !!

Minpunten

• lekkages
  • condensor/warmtewisselaar

mk67 10-05-2017

werkt super en stil

Droger is goed in te stellen op verschillende droogtegraden en werkt in vergelijking met mijn oude droger erg stil. Erg tevreden over functies en werking

willem 12 05-05-2016

mooi,verschillende programma's

Misschien iets minder droog?iets meer condens? dan de vorige Bosch wasdroger. na 7jaar trommel gescheurd, voor vrienden misschien een ander syteem van drogen, warmtepomp
Dit is in de zelfde prijs klasse misschien ook niet beter of al het voordeel gaat verloren aan een langere droog tijd

Droger 13-12-2015

Super droger

Makkelijk te bedienen apparaat. In de stand 'kastdroog' komen ze er inderdaad ook droog genoeg uit, tenzij er kleren in een dekbedovertrek belanden.

De stand 'strijkdroog' is helaas nog te vochtig. Je zult echt direct aan het strijken moeten slaan.

Daarnaast is het erg prettig dat het apparaat een sensor heeft om te bepalen of de gehele droogtijd nog nodig is. Het apparaat stopt soms eerder als de kleren al droog genoeg zijn. Erg energie-vriendelijk!

Henriette1710 23-04-2014 Product maand in bezit

Wat ik niet goed vindt is de herrie die dit apparaat maakt, ik baal enorm van mijn keuze.
Wij wonen in een huis met houten vloeren en ik en mijn buren horen de droger door onze huizen heen ! De sluiting van de deur vindt ik beetje krakkemikkig en de filter vindt ik niet handig geplaatst, blijft veel stof eronder hangen. Al met al een ontevreden klant

edwinjoyce 12-03-2014 Product kwartaal in bezit

Fijne droger, droogresultaat is goed. elektronische vochtmeting dus de droger staat niet onnodig aan. Heel fijn ius het licht en de glazen deur zodat je kan kijken hoe het binnen er aan toe gaat. Ik mis alleen een programma voor bijv. babykleding en jeans. Deze zat op mijn vorige droger wel en was zeer handig! Nu zit op deze droger wel een programma voor sportkleding wat ook weer heel handig is!
de droogtijden zijn redelijk kort maar de was is wel droog. ik vind de trommel af en toe statisch geladen....

Wilp 1973 26-01-2014 Product kwartaal in bezit

Zeer stil en redelijk snel droge was. Gemakkelijke bediening en vele mogelijkheden. Goed toepasbaar boven op de wasmachine. Machine is niet zwaar.

Deduur 30-12-2013 Product maand in bezit

De Bosch droger werd door de twee bezorgers meteen naar de zolder gebracht en aangesloten. Zij namen ook onze oude droger mee. Wij hebben de droger nu bijna twee maanden en zijn er heel tevreden over. Hij droogt prima en de was komt eruit op de gewenste droogte. Er zijn veel verschillende droogprogramma’s, in het begin was het wel even uitzoeken welk programma het beste bij welke was paste, maar nu we dat eenmaal weten is het heel eenvoudig het juiste droogprogramma in te stellen. De bediening door middel van een draaiknop voor de programma’s en een aantal druktoetsen voor extra toepassingen is heel eenvoudig en duidelijk. Wij kunnen nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid.

Roel Verschoor 24-12-2013 Product maand in bezit

Prima apparaat, doet wat ik ervan verwacht. Droogt heel goed, gaat redelijk snel en maakt niet veel lawaai.

Valerie Mensink 24-12-2013 Product paar weken in bezit

Prima wasdroger, kan grote hoeveelheid verwerken en is vrij stil vergeleken met de vorige wasdroger.

Willemijn1949 21-12-2013 Product paar dagen in bezit

De wasdroger pas 1 week in bezit. Is nu nog een beetje expirementeren met de
programma's. Maar dat komt vast wel goed. Door de grote vulopening en grote
trommel kunnen ook grote stukken textiel gedroogd worden. Machine maakt
weinig geluid. Prettig dat ook een kort programma gedraaid kan worden. Wat de duurzaamheid betreft kan nog geen goed oordeel worden gegeven, omdat dit
eerste Bosch apparaat is.

Vakantiebureau Texel 16-12-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Mooie wasdroger, met grote deur en een handig lampje in de trommel. Licht in gewicht, hij kan makkelijk op de wasmachine staan.

MaMo 68 14-12-2013 Product maand in bezit

Prima droger, werk heel stil, hebben deze droger 4 keer
gebruikt en het resultaat was echt naar volle tevredenheid, een aanrader voor iedereen die een droger moet aanschaffen.

kruijfie 14-12-2013 Product maand in bezit

drogen nog niet alles uit kunnen testen keuzes genoeg erg makkelijk in gebruik en heel gemakkelijk om schoon te maken duurzaamheid moet nog blijken.Tot nu toe erg tevreden.

Dewildt24 14-12-2013 Product paar weken in bezit

Het wasgoed komt na drogen er soms nog lichtvochtig uit. Qua duurzaamheid zijn er betere alternatieven, zoals een warmtepompdroger, al is deze wasdroger wel er goed in zijn klasse.

Anoniem 14-12-2013 Product paar weken in bezit

Ik vind het een prima droger en dat blijkt wel uit de beoordeling. Alleen de 10 voor duurzaamheid moet eigenlijk nog blijken. Ik heb daar wel vertrouwen in omdat mijn vorige droger ook een Bosch was.

Libellientje 13-12-2013 Product maand in bezit

Prettige en gebruiksvriendelijke droger. Veel programma-mogelijkheden. Ook fijn dat er een piepertje afgaat als het programma klaar is.Alleen jammer dat het lampje alleen aangaat bij het vullen, maar niet als ik de droge was eruithaal.Ook komt er een nare geur vrij tijdens het droogproces wat ook in de was gaat zitten. Volgens de klantenservice moet dat na een aantal droogbeurten over zijn. Ook wordt de buitenwand erg warm.

Aletta 1943 13-12-2013 Product paar weken in bezit

6,4
Mooie machine, leuk met verlichting. Maakt weinig lawaai. Veel droogprogramma's. Vertrouw erop, dat hij lang meegaat. Ik heb alle keukenapparatuur plus mijn wasmachine van Bosch en die gaan al jaren probleemloos mee. Voor duurzaamheid geef ik het cijfer 1 omdat ik na een paar weken niet weet, hoelang hij meegaat.

Jansen25 13-12-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie grote droger, erg handig met verlichting in de trommel. Is vrij stil tijdens het drogen, goede tijdindicatie. Veel verschillende mogelijkheden met droogprogramma's. Echt een aanrader!