Bosch WTXH8M75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 02-05-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Bosch bevalt ons prima echt een aanrader hiervoor ook een bosch gehad nooit geen problemen mee gehad

Pluspunten

• Zuinig in energie
  • Het afwegen van de was

Perry 17-03-2021

Mooie en fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Het is een mooie en stille wasdroger. Tevens geeft het vrijwel geen warmte af en wordt het totaal niet vochtig in onze bijkeuken. Het droogproces duurt wat langer dan onze oude condensdroger. Maar dat is inherent aan een warmtepompdroger die daarentegen veel zuiniger is in stroomverbruik. De uitgebreide keuzes in droogprogramma's wijzen voor zich. In het begin is het even wennen mbt de extra opties die je kunt kiezen zoals kastdroog/strijkdroog/ extra droging. Maar na een paar droogbeurten weet je aan de hand van de resultaten welke opties je het beste kunt kiezen. Verder is de Wifi en app-optie wel handig. Al gebruiken we hem alleen om de status van het droogproces te weten. Al met al zijn we tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Mooi
  • Stil
  • Trommel verlicht
  • Energiezuinig
  • Incl. afvoerslang

Minpunten

• Duurt wat langer dan een traditionele droger

AJM 27-01-2021

Fijne en stille warmptepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Nadat onze vorige warmtepompdroger er zo goed als mee opgehouden was, op zoek gegaan naar en andere warmtepompdroger. Bij deze Bosch uitgekomen op basis van reviews en testen. We zijn heel blij met de droger tot zover. De droger is vooral erg stil, je hoort de droger nauwelijks als deze aanstaat. Daarnaast is het heel fijn dat er 9 kg in kan, omdat we ook een wasmachine van 9 kg hebben. Een hele wasmachine vol kan nu zo in de droger, en komt er dan ook nog goed droog uit, meestal in max 2 a 2,5 uur. Enig minpuntje tot nu toe is dat in het pluizenfilter onderaan elke keer water staat. Voor de rest heel erg tevreden met deze droger!

Pluspunten

• Superstil
  • Snel klaar
  • Goed droogresultaat
  • Kan veel was in

Minpunten

• Water blijft staan in filterhouder

guusvandam 04-02-2021

Beste AJM
ook ik heb hier veel last van zie mijn melding hieronder op 26-12-2020 het water komt soms over het randje en dit is heel vervelend. heb melding gemaakt bij bosch op een zaterdag en op maandag stond er al een monteur voor de deur.Deze heeft de machine nagekeken en door gemeten maar kon toch niets vinden.Ook hij zij dar er water in moest staan ??
Nogmaals ik ben benieuwd of hier veel meer gebruikers last van hebben.
voor de rest geweldige machine.
Groet Guus van Dam

Sara 18-01-2021

Grote inhoud

Geweldige droger
Geen stapels wasgoed die wacht om te drogen
Door de groete inhoud is alkes snel droog
Ivm huidziekte moet ik veel wassen
En drogen daarvan was een grote zorg
Met mijn nieuwe droger zijn deze voorbij
Ik ben er echt blij mee
Een aanrader voor iedereen die nog aarzelt

Pluspunten

• Stil en stbiel
  • Filter niet elke droogbeurt reinigen

Ruth 16-01-2021

Stille motor

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

De warmtepompdroger Bosch Serie 8 WTXH8M75NL heeft een stille motor, is energiezuinig en gebruiksvriendelijk. Dit wordt onze eerste droger. We vinden het nu al zo prettig dat onze handdoeken weer heerlijk zacht aanvoelen. Het design is ook erg mooi. Er kan een inhoud in van 9 kg en dat is voor ons gezin ideaal. De droger heeft een energielabel A+++. We hebben de droger op zolder staan en je hoort de droger beneden helemaal niet. De droger heeft een autoclean- en WiFi-functies. Nu ontvangen we meldingen rechtstreeks op onze mobiel, dus we hoeven niet steeds naar de zolder om te kijken of hij klaar is.

• Inhoud 9 kg
  • Energielabel A+++
  • Wifi-functies
  • Stille motor

Johnny 12-01-2021

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Waarschijnlijk een pechgeval: bij levering geconstateerd dat er lichte schade aanwezig was en bij eerste gebruik sprake van een lekkende warmtpompdroger (achterzijde aan pakking) ook viel ons op dat de bestikkering scheef was geplakt (voorzijde)

Pluspunten

• redelijk stil in gebruik

Minpunten

• duurt te lang voor minimale droog cyclus
  • lekt water aan achterzijde (onderkant pakking)

Mircea 03-01-2021

Silent and efficient Dryer

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Silent and (energy) efficient dryer. The same series as my washing machine. Nice built and sturdy.
The wi-fi connection works ok and notifications in the app that your laundry is ready is very handy.

Pluspunten

• Silent
  • Efficient

Minpunten

• Expensive

HermanZ 29-12-2020

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Onze vorige was een ..... en na 6 jaar waren de trommellagers versleten. Bosch is, na ....... kwalitatief het beste merk, dus die gekozen als vervanging. Prachtige machine maar de gebruiksaanwijzing is voor ons senioren te summier. We zoeken nog naar ondersteuning op dit punt.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing niet geschikt voor ons

Igor O. 28-12-2020

Een must-have droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Deze droger biedt ook een uitstekende droogkwaliteit voor grotere klussen met een capaciteit van 9 kg.
Droger is zo stil dat ik vergeet dat ik het heb. Dankzij de gebruiksvriendelijke applicatie hoef ik me geen zorgen te maken wanneer de operatie zal zijn voltooid - de applicatie doet dat voor mij.
Ik ben zeer aangenaam onder de indruk van deze droger, vooral het ontwerp en de functies!

• Wi-fi + gebruiksvriendelijke applicatie
  • Functies
  • Laag jaarlijks energieverbruik in vergelijking
  • Rustig

Guus van dam 26-12-2020

Fijne drooger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Oude droger was bijna op dus tijd voor een nieuwe en deze al weer een paar maanden in huis .Doet wat hij moet doen en we hebben hem ook aangesloten op de afvoer .
Maar we vinden een ding toch een beetje raar.
Als je de pluisfilter onder in wilt schoonmaken dan ligt daar een hele hoop water.Bij Bosch zeggen ze dat dit hoort het komt zelfs over het klein opstaande randje.
Hebben meerdere gebruikers hier ook last van ?
Graag een reactie.
Mvg Guus van Dam

Jan 24-12-2020

Fantastische droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Deze droger is fantastisch! Hij doet wat ie moet doen en is zeer zuinig. Wij zijn er heel erg blij mee.

Grafio 18-12-2020

Een echte droog-gigant !

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Na 15 jaar begaf onze oude wasdroger het. Na heel veel zelfstudie d.m.v. googelen en surfen kwam ik deze Bosch droger tegen. Ik heb bewust gekozen voor een warmtepomp droger vanwege de vele droogbeurten in ons grote gezin. Ik heb voor Bosch gekozen omdat alle eigenschappen en mogelijkheden voor mij doorslaggevend waren. Heb bovendien zeer goede ervaring met onze vaatwasser van Bosch én de service van Bosch. Daarom was de keuze snel gemaakt. Super fantastische machine !

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Grote trommel van 9 kg en de vele programma 's
  • Energieverbruik A +++
  • Zeer fraai design
  • Verlichting tijdens de droogbeurt

Minpunten

• HomeConnnect app is moeilijk te installeren

Daniel 12-12-2020

Bosch wtxh8m75nl warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Bij Mediamarkt Middelburg besteld en zoals afgesproken volgende ochtend geleverd en aangesloten. Connectie met WIFI binnen 2 min geregeld.Apparaat is stil, bediening is makkelijk en direct aangesloten op het riool. Warmtepomp doet er iets langer over dan een condensdroger, maar omdat je via WIFI een melding krijgt dat de was droog is loop je niet voor niks naar zolder.

Pluspunten

• wifi
  • Direct op het riool
  • zelf reinigend filter

Martijn 02-12-2020

Zeer zuinige droger, zonder in te leveren op kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Deze droger geeft met zn 9kg laadgewicht ook voor de grotere klus een uitstekende droog kwaliteit. Door de koppeling met de app, geeft hij een seintje als hij klaar is. Ik heb daardoor met deze droger, niet meer voor niks naar zolder gelopen :)

Pluspunten

• Robuust
  • Zuinig
  • Gemak

Minpunten

• Hoge aanschafprijs (maar is het waard denk ik)

Simon 29-11-2020

Uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

een hele fijne en uitstekende droger. hele makkelijke en fijne bediening en werkt uitstekend samen met de wasmachine. wanneer de wasmachine klaar is neemt de droger deze informatie over om het beste droogprogramma te bepalen.
Maakt de was zelfs voor mij als man een makkie :)

Pluspunten

• eenvoudig
  • zuinig
  • droogt goed
  • werkt samen met wasmachine

Minpunten

• prijsig

Ron 17-11-2020

Mooi en zuinig en stil warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

ik heb dit product naar grote tevredenheid gekocht. Energie zuinig en zelfreinigend. Mooi design en heeft zelfs WiFi bediening.
Stil apparaat, een mooie aanwinst om trots op te zijn, met de nieuwste technologie die er bestaat.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • WiFi bestuurbaar
  • Zelf reinigend

R. Abrahams 16-11-2020

Mooi Design

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

Sinds 2 weken heb ik de droger in gebruik en ben erg tevreden over het droogresultaat. Hij is stil heeft een erg mooi design en is buitengewoon gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Stil
  • Erg goed droogresultaat
  • Gebruiksvriendelijk

Mark 27-10-2020

Mooie en stille droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M75NL

De droger werkt erg handig en de was komt er mooi droog uit. Ik had van kennissen verhalen gehoord dat de bij een warmtepompdroger de was er niet droog uit de trommel zou komen maar gelukkig is dat niet het geval. Het is erg handig om een berichtje op de telefoon of op je Apple watch te ontvangen als de was droog is. Dit kan je met de Home Connect app instellen. Om de Home Connect app te verbinden gaat even wel wat lastig maar na een paar keer proberen werkt het erg goed. Verder is de droger erg stil en makkelijk te bedienen. Dus een echte aanrader.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Automatische reiniging van het pluizenfilter
  • Grote trommel voor veel was
  • Je krijgt een berichtje als de droger klaar is

Minpunten

• Lastig verbinden met de Home Connect app.