De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45W475NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

t**s@o**k.com 13-05-2022

Slechte droger

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

De droger droogt heel slecht. Gelukkig zit er een knop WARM op, zodat jezelf de tijd kunt inschakelen. Dan wordt de was droog. Maar met senor werk het niet. Het reinigen van de warmtepanelen onderin is ook geen fijn klusje. Heb laatst een storing gehad en blijkt dat ik geen wasverzachter of een paar druppels wasparfum mag gebruiken, dan slaat er ondetin de droger gedeeltelijke vezels op waar je zelf niet bij kunt. Je krijgt dan storing en doet de droger het niet meer. Dus moet je een monteur laten komen en kost altijd geld. Als ik nu geld had ging de droger de deur uit naar 1,5 jaar.

Pluspunten

Minpunten

• Was komt niet droog uit de trommel
  • Schoonmaken
  • Geen wasverzachter gebruiken
  • Geen paar druppels wasparfum gebruiken

robert 10-05-2022

rob&jolanda

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] siemens we hebben alles van siemens dat zegt genoeg top top

Johnny 07-03-2022

Goed product!

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige maand dese droger gekocht en hij bevalt prima. Maakt weinig geluid, dus ook geschikt om deze 's avonds aan te zetten. Diverse droogprogrammas waardoor er altijd een bij zit. Mooie doorzichtige deur en gekleurd klas. Staat stevig op mijn wasmachine. Pluizenfilter werkt prima. Kortom, ik ben tevreden!

Lisette Brust 16-02-2022

Fijne en makkelijke wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze wasdroger op basis van prijs-kwaliteit gezocht, maar ook op het verbruik. Deze warmtepompdroger is erg makkelijk in gebruik, er zijn genoeg droogopties en je kunt er veel was in kwijt. De wasdroger is onderhoudsarm door de zelfreinigende condensor. Het dubbele stoffilter is makkelijk schoon te maken en ideaal vind ik dat je de het drogen kunt uitstellen en dat de droger automatisch stopt als de was droog is. Zo draait de droger niet langer dan nodig is!

r**r@o**k.com 05-01-2022

Rond uit ruk

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

Ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn de andere reviews nep ofzo. Want een slechte droger. Op iedere stand blijft je was nat, zelfs al gooi je er maar 3 dingen in, ook zijn de toetsen onduidelijk en moet je heel hard duwen voordat dit ding uberhaubt aan gaat.

Minpunten

• Droogt niet
  • Toetsen zijn vooral geschikt voor rammende Ralph.

Marlijn 25-12-2021

Heel fijn!

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had hiervoor een was droog combinatie. Toen die kapot ging deze gekocht. Ideaal. Fijne grote trommel. Past veel in en snel klaar. Past de tijd aan het gewicht aan en het is merendeel kreukvrij.

Prima keuze! 02-08-2021

Prima keuze!

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt prima. Geeft wel meer warmte af asn de directe omgeving dan verwacht. Weinig geluid.

Mina 28-07-2021

Krachtig merk

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb al eerder een Siemens gehad, deze machine heeft een zelfreinigende condensor, dus niet meer elke keer onder de douche de condensor uitspoelen. Machine maakt de was heerlijk droog en zelfs kwetsbare kledingstukken komen er goed uit! Top produkt.

Richard 28-07-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat doet wat het moet doen en snel

Scoort voldoende! 25-07-2021

Voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geeft wel meer vochtige warmte in de omgeving af dan verwacht. Tevreden over het droogtesultaat.

Farah 14-07-2021

Droogt snel

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasdroger, droogt snel. Was blijft ook naar wasmiddel ruiken. Ook de lamp in de wasdroger geeft een moderne look en is erg handig.

Frans 13-07-2021

super machine

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldige droger, energievriendelijk en in zeer korte tijd kastdroog. Voldoet volkomen aan de beschrijving en is een aanrader. Er zijn natuurlijk goedkopere drogers maar deze is zijn geld meer dan waard

Irene 09-07-2021

Heel blij mee

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige droger was ook een Siemens en die heeft het heel lang volgehouden. Vandaar de keus voor een nieuwe Siemens. Hij droogt prima, is stil en makkelijk pluizen te verwijderen. Kortom, ik blijf bij Siemens.

lisanne 05-07-2021

Voldoende ruimte en droogcapaciteit

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

Fijne droger, makkelijk te bedienen, ruime keuze aan programma’s. Maakt weinig geluid en geen beweging tijdens gebruik.

Alkir 01-07-2021

Mevrouw

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

Ik had al een IQ700 wasmachine en heb ik doordat ik zeer tevreden was met de Siemens wasmachine ook nog een Warmptepompdroger gekocht een IQ500 en voor mijn dochter hebben we een IQ500 wasmachine en warmtepompdroger gekocht.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Energiebesparend
  • Veelzijdige functies

Minpunten

• prijs

Goed gekozen wasdroger 29-06-2021

Handig in bediening en zelf installeren een makkie

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

We hebben deze droger gekozen om zijn zuinigheid, en hoe stil deze is en de overzichtelijke bediening. Je kunt er gelijk mee aan de slag, duidelijke instructie meegeleverd.

Pluspunten

• Zuinig.
  • Keuze hoe droog je de was wilt hebben
  • Grote trommel
  • Handige plaats voor de filter

Minpunten

• Nog niet, droger paar dagen intensief in gebruik.

De Klussenier Cornelis van der Wulp 29-06-2021

Perfect produkt

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

Het is een betrouwbaar product. Droogt perfect. Is makkelijk te onderhouden bij het schoonmaken van de stoffilters en het afvoeren van het water. Prima

Pluspunten

• Droogt perfect
  • Makkelijk in onderhoud
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Nicolle 15-06-2021

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de wasdroger nu bijna twee maanden en hij bevalt me prima. De was komt er echt kurkdroog uit op de stand kastdroog extra. Bij mijn vorige wasdroger bleef de was altijd vochtig en werd bovendien gloeiend heet. Bij deze droger komt de was niet zo heet uit de machine. De ruimte wordt ook niet vochtig. Bovendien is hij behoorlijk stil.

Thes Roodbol 05-06-2021

Fijne droogmachine

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt goed en geruisloos. Ziet er ook nog mooi uit.

Danielle 12-05-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens WT45W475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger werkt erg goed en gemakkelijk. Geen moeilijke installaties en/of programma's en niet te veel geluid.