Siemens WT8HXM75NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM75NL op Kieskeurig.nl.

Pascal 20-10-2020

Siemens wt8hxm75nl

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Mooi apparaat om te zien. Eenvoudige aansluiting op afvoer. Aanmelden in home connect app en klaar. Draait als een zonnetje.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Makkelijke aan te sluiten

An 08-10-2020

Fijne Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Makkelijke gebruiksaanwijzing. Bij het juiste programma is de was echt droog. Ik ben blij met mijn aankoop en hoop er vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Bezorging verliep perfect
  • Weinig geluid

Guido E. 04-10-2020

Siemens warmtepompdroger super stil

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

De reden dat ik voor een warmtepompdroger heb gekozen is het vele malen lagere stroomverbruik, ongeveer 1/3e van een reguliere condensdroger. 1000W ipv 2800 Watt dan duurt het maar wat langer, de meerprijs van (in ons geval) €200,- is erg snel terugverdient.
€100,- cashback en een tegoedbon van €75,- maakte de keuze nog makkelijker. Strak design is een kwestie van smaak. De tijd zal het leren of de verscheidene programma's functioneel blijken aangezien wij van een eenvoudige Siemens siwatherm c6 afkomen.

Pluspunten

• Zuinig qua stroomverbruik
  • stil

Minpunten

• prijs van €829 blijft pittig.
  • iele klep voor het filter luik.

droger 28-09-2020

prima droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

mooi design en stille droger werkt perfect [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter B. 12-09-2020

Super combinatie!

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Energiezuinig, stil, 9Kg, verlicht van binnen. Heerlijk om mee te werken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kris 29-08-2020

Perfecte warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Deze warmtepompdroger is stil en is eenvoudig in gebruik. In combinatie met de juiste wasmachine en het intelligent dry systeem kan het haast niet mis gaan en is de was binnen no-time droog. Bediening via app is ook eenvoudig en prettig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]