Siemens WT45W470NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45W470NL op Kieskeurig.nl.

Ivar 14-10-2020

Mooie, stille droger

Geschreven voor: Siemens WT45W470NL

Wij kochten deze droger omdat de oude kapot was. Aanmerkelijk stiller dan de oude. Makkelijk pluizenfilter.

HappyConsumer 09-10-2020

Superdroger

Geschreven voor: Siemens WT45W470NL

Nadat onze oude wasdroger van Bosch na 15 jaar was gesneuveld werd ons door de monteur aangeraden om een nieuwe warmtepompdroger van Bosch/Siemens te kopen. Je krijgt er gelijk 2 jaar extra garantie bij werd ons verteld. Uiteindelijk uitgekomen bij deze Siemens warmtepompwasdroger. Eenmaal aangesloten bleek het een genot in gebruik. Zeer stil en zuinig. De kleren komen er altijd droog uit en vergt bijna geen onderhoud. Zeer tevreden met deze droger en de service van Bosch/Siemens. De smartfuncties via de app geven je ook een beeld over je drogergebruik.
Echt TOP!!!

enige minpunt is dat de deur niet doorzichtig is. mijn vorige droger had dit wel. Uitendelijk draait het om het drogen en dat doet de Siemens wasdroger geweldig!!

Pluspunten

• Zeer Stil
  • Zeer zuinig (A+++)
  • kan 8kg aan was drogen
  • Smartfuncties

Minpunten

• Geen doorzichtige deur

Monika 06-10-2020

Snel en goed droog!

Geschreven voor: Siemens WT45W470NL

Ik ben erg tevreden over het gebruik van mijn warmtepompdroger. Is sneller klaar dan ik vooraf had gedacht. Ook wordt de garage niet meer zo warm. Jammer dat verlichting ontbreekt.

Pluspunten

• Grote vulopening

Minpunten

• Twee filters schoonmaken

Monika 03-10-2020

Topklasse!

Geschreven voor: Siemens WT45W470NL

Prijzige machine maar werkt perfect. Stil, droogt goed. Jammer dat er geen lampje inzit.
De bezorging was op tijd en hebben alles keurig aangesloten.

• Droogt goed

Minpunten

• Geen verlichting

José 20-09-2020

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens WT45W470NL

Supermachine, ik had altijd een condensdroger totdat die drie jaar geleden stuk ging. Ik redde mij prima zonder. Maar nu wij gedurende de bouw vd woning in een stacaravan wonen is het noodzaak want ik krijg anders niets droog. Deze droger is stil en het programma is sneller klaar dan iedereen mij had gezegd met een warmtepompdroger. Over het verbruik kan ik nog niets zeggen, daarvoor hebben we hem te kort maar het droogresultaat is top! Ik wil niet anders meer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com