De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM90NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Droogtrommel 24-05-2022

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede droger met makkelijke programma's en handig met schoonmaken

Marlous 28-01-2022

Droogt goed

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden over het droogresultaat en het feit dat het op zolder niet meer zo warm wordt zoals bij een condensdroger. Het enige minpunt vind ik het schoonmaken als de droger aangeeft dat de filter schoongemaakt moeten worden. Dit wordt namelijk een natte vieze bende van natte pluis.

Michael 27-11-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne machine. lekker stil zuinig in het verbruik van stroom en heel gebruiksvriendelijk. Een hele verandering op mijn vorige Siemens extra klasse droger

Sjef Tiemessen 19-09-2021

Siemens Warmtepomp Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine in zoverre ik er iets over kan zeggen. Want we hebben hem pas

r**s@p**t.nl 18-08-2021
Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Na ruim 20 jaar waren mijn vorige wasmachine en droger toch wel een keer aan vervanging toe. Niet dat ze stuk zijn gegaan, maar wat modernisering was wel een keer wenselijk. Als de nieuwe wasmachine en droger weer net zo lang mee gaan, teken ik ervoor. De nieuwe wasdroger droogt perfect en is een genot qua bediening, ook via de app. Voor ons niets anders dan Siemens huishoudelijke apparaten!

Pluspunten

• Droogkwaliteit
  • Bediening
  • Snelheid

Tevreden koper! 27-07-2021

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Super wasdroger, past veel in. Je merkt het verschil met extra klasse producten erg goed. De connectiviteit via de Home Connect app werkt erg fijn. zowel met de wasmachine als droger. Ik ging altijd voor Miele.... de prijs-kwaliteit vind ik veel beter bij Siemens.

Pluspunten

• Home connect app
  • Opties
  • Prijs-kwaliteit

Erik 12-07-2021

Fijne ruime droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zoek naar een nieuwe droger kwamen we uit bij deze. Qua serie past hij mooi bij onze nieuwe wasmachine en was ook mooi ruim, 9 kilo. Nu een paar weken in gebruik en bevalt uitstekend. De binnenverlichting is prettig, is lekker ruim en ook nog eens erg stil. Al met al zeer tevreden met de droger.

Marian van Dam - Beuzekom 11-07-2021

warmtedroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enkele weken in gebruik in nieuwe huis; bevalt erg goed

Bakker 19-04-2021

Only Siemens

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine (WM6HXL90NL) heb ik tegelijkertijd met deze wasdroger aangeschaft. Het duurde wat langer voordat ik het ontving, maar nu dat het in huis staat kan ik er ook niet zonder. Mocht het over 10-15 jaar aan vervanging toe zijn dan is de keuze voor mij al gemaakt en wordt het wederom Siemens.

Alleen Siemens biedt wat ik zocht; stil, efficient en luxe uitstraling.
Nu en dan neem ik een kijkje omdat ze zo mooi zijn, ondanks dat de apparaten uit staan!

Wilma 23-01-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met mijn aankoop. Hij is stil en heel zuinig. Wat een fijne wasdroger. Ik kan het iedereen aanraden.

Dion 16-01-2021

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger doet waarvoor ie gekocht is, de was drogen. Sluit perfect aan op de Siemens wasmachine die we gekocht hebben. Communicatie tussen de twee loopt erg soepel. De app werkt erg prettig. De droger is relatief stil en gebruikt weinig energie.

Marcel T 07-01-2021

Anno 2021 is deze droger techniek voor de man een genot...

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Na 15 jaar een nieuwe Siemens aankoop wasmachine en droger iQ700, design, geluid van in bedrijfname , de eindeloze mogelijkheden en natuurlijk de app met WIFI koppeling met de gekochte apparatuur....mooie snufjes die je blijven verbazen...en het werkt zoals de folder zegt...dikke +

Pluspunten

• geluid
  • design

Olivier 24-12-2020

Super droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Eenvoudige bediening met weinig onderhoud. Ook aan te sluiten op een app om hem vanaf een afstand te kunnen bedienen. Ik heb hier alleen nog geen ervaring mee op dit moment.

Pluspunten

• Zuinig
  • Onderhoudsvriendelijk

Kimberly 17-12-2020

Eenvoudig te bedienen, mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

De droger werkt naar behoren en heeft een eenvoudig te bedienen paneel. De standen spreken voor zich. In combinatie met de bijbehorende wasmachine en app werkt het super fijn. Wat je in de wasmachine doet, pikt de droger op en zet het juiste programma klaar. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Geen spijt van de aankoop. Wanneer kastdroog wordt aangevinkt als droogstand, dan is het wasgoed ook echt kastdroog.

Pluspunten

• Goed te bedienen
  • Mooie uitstraling
  • Kastdroog is ook echt kastdroog

Mijn superfijne wasdroger 04-12-2020

Fijne wasdroger met vele droogprogramma’s

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie programma's voor ook voor tere stoffen

LEILAH bOS 29-11-2020

SUPERZUINIGE DROGER, 60 PROCENT ZUINIG ENERGIEVERBRUIK

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

mijn werk in de schoonmaak maakt deze keuze noodzakelijk. microvezeldoeken en dweilen, kunnen goed op het programma mix, efficient werken.plus de ruimte die nu
vri j komt, dat in ons kleine huis werd gebruikt voor waslijnen en was, kan nu optimaal gebruikt worden voor een betere efficientere indeling van ons huis

Pluspunten

• ENERGIEZUINIG
  • TIJDSBESPARING
  • RUIMTEBESPARING
  • STOMERIJFUNCTIE

Colette Schreurs 20-11-2020

Wasdoger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Een fantastische droger. geweldig droogresultaat en weinig geluid en trilling van de doger. Een klein minpuntje is het schoonmaken van de filter. Een beetje lastig en altijd wat vochtverlies. Maar zeker een apparaat om aan te bevelen

R.A.W. 't Hart 16-11-2020

Efficiënte warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Mijn oude Siemens-condensdroger heeft het 21 jaar uitgehouden, hetgeen de prima kwaliteit van dit product illustreert. De vervanger moest daarom per definitie weer van Siemens zijn, geen twijfel mogelijk. Ik koos natuurlijk voor een energiezuinige warmtepompdroger volgens the state of the art. In tegenstelling tot wat ik gelezen had over de droogtijden van warmtepompdrogers, droogt deze machine sneller de mijn oude! De verlichte drommel is plezierig, de bediening gebruiksvriendelijk en hij maakt weinig geluid. Korom: ik ben dan ook spinnend tevreden over dit Siemens-product!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk in alle opzichten
  • Efficiënte, relatief snelle droger
  • Heldere handleiding

Frank 09-11-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat dat ons uitstekend bevalt,doet zijn werk goed met een zeer laag energie verbruik

Natasja 07-11-2020

Stil en groot

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Sinds gisteren heb ik de Siemens droger in huis en meteen gebruikt. Hij is stiller dan zijn voorloper en er kan veel in. Droogt uitstekend en is zeer makkelijk te bedienen. Top apparaat.

• Grote trommel
  • Makkelijk te bedienen