Siemens WT8HXM90NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM90NL op Kieskeurig.nl.

mevr. van Wijk 12-10-2020

Droogt goed

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

We zijn zeer tevreden over de Siemens droger. We hebben een groot gezin en dus veel was, maar hij erg goed.

Pluspunten

• droogt goed
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Lobju 07-10-2020

Warmtepompdroger zonder zorgen.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Deze Siemens warmtepompdroger WT8HXM90NL neemt u de zorg van het na elke droogbeurt verwijderen van stof uit het opvangbakje in de deuropening uit handen. Slechts 1x per 20 droogbeurten dient onderin het opvangbakje voor stof worden geleegd. Wat een gemak! Wat een tijdwinst. Voeg daar het perfecte droogresultaat op lage temperatuur, - dus zuinig-, aan toe en u wilt geen ander apparaat dan dit juweeltje. JR Lobry.

Pluspunten

• Perfect droogresultaat
  • Gebruiksgemak op eenzame hoogte
  • WIFI bedienbaar vanaf smartphone of tablet
  • Zeer zuinig door warmtepomptechnologie
  • Droogt op lagere temperatuur dan condensdroger.

Minpunten

• GEEN!

Hoenen 01-10-2020

Siemens betrouwbaarheid

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Geweldige maschine met heel veel mogelijkheden, betrouwbaar en design geweldig. In combinatie met wasautomaat oogstrelend.

Pluspunten

• Design, betrouwbaarheid

Sandra 23-09-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Onze vorige was ook een warmtepompdroger van Siemens, de eerste generatie. Zo'n fijn apparaat dat we besloten hebben om hetzelfde type aan te schaffen. Nog stiller, sneller, zuiniger en meer functies (SmartFinisch). Blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Heidi 23-09-2020

SUPER Droger!!

Geschreven voor: Siemens WT8HXM90NL

Wat ben ik on-zet-tend blij met mijn nieuwe droger!! Deze had ik al veeeel eerder moeten hebben. Gebruiksvriendelijk, snel, écht droog en nog eens erg stil, Wat wil je nog meer, kortom voor mij geen andere meer.
Mijn was is zó droog dus de was is snel aan kant!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com