Miele TSF 643 WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TSF 643 WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

b*********@z******* 20-07-2021

Jammer, stinkende handdoeken.

Energiezuinig?
Drogen duurt erg lang. Is wel nodig want op kastdroog is niet kastdroog. Zelfs extra droog moet na drogen uitgehangen worden. Ander nadeel is dat handdoeken na het drogen snel stinken na 1x gebruik. Beetje vieze vaatdoek lucht, natte honden lucht. Niet fris in ieder geval.
Erg veel spijt dat ik voor een warmtepompdroger ben gegaan. Had liever weer een conventionele condensdroger gekocht.
De geurcapsules die je er bij moet kopen is een cashcow. Duur en blijkbaar nodig.
Toch 6 sterren, want de Miels is degelijk, mooi en handig in gebruik. Denk ook dat het probleem door het type droger komt, niet door het merk.

Pluspunten

• Degelijk
  • Mooi

Minpunten

• Handdoeken stinken
  • Prijs
  • Lang durende programma’s

Bertzwolle 21-07-2021

Na contact met Miele is er een (keurige) monteur langs geweest die eea heeft afgesteld, inclusief de wasmachine die wij hebben (ook Miele). Door combinaties van waterontharder, instellingen zeep, nieuwe software en andere zaken lijkt het probleem opgelost. We willen allemaal zuiniger, beter, korter, goedkoper. Met de huidige technologieën zitten we vaak op grenzen van het kunnen. Vermoedelijk zaten wij net aan de andere kant van het lijntje door een samenloop van omstandigheden. Top service van Miele trouwens!

Mirms 25-12-2020

Duurder maar de moeite waard.

Geschreven voor: Miele TSF 643 WP

Mooi en functioneel design. Intuïtief te bedienen. Is stil. Droogt goed en programma's zijn ook nog naar eigen wens af te stellen! Dan wel even de gebruiksaanwijzing nodig.
Lekker zuinig. Vooral ook blij met de zelfreinigende condensator; minder pluis in de lucht en weunig onderhoud.
Mieles gaan altijd lang mee!

Pluspunten

• Zuinig en stil
  • Droogt goed. Veel droogprogramma's
  • Droogpogramma's naar eigen wens af te stellen
  • Degelijke kwaliteit

Jet 30-04-2020

Mieke droger

Geschreven voor: Miele TSF 643 WP

Geurtablet wat je kan toevoegen is erg fijn. Je was ruikt erg lekker. Geluidsarm wat erg prettog is im de nacht en de filter is eenvoudig schoon te maken. Het licht bij het aanzetten is fijn en gaat vanzelf uit. Ik heb hem getest en zou de droger zo kopen.

Pluspunten

• Geluidsarm wat erg prettig is in de nacht.

VincentJ 13-04-2020

Goede, snelle en grote wasdroger

Geschreven voor: Miele TSF 643 WP

Ik heb dit product mogen testen voor de Reviewclub. Ik was op zoek naar een nieuwe wasdroger zodat ik hopelijk een betere ervaring kreeg. De vorige droger deed er soms zes uur over en gaf nog geen resultaat, deze wasdroger heeft ons hierin niet teleurgesteld. De snelle en vele programma's zorgen ervoor dat je voor elke was een keuze hebt. Het valt ons op dat we soms zeggen, is de droger nu al klaar? Vervolgens halen we de was eruit en is het ook echt goed droog en ruikt het ook nog eens heerlijk. De geur komt van de geurcapsules die meegeleverd zijn. Deze zijn te koop voor ongeveer 10 a 12 euro en zouden zo'n 50 droogbeurten mee moeten gaan. Wij testen dit product nu ongeveer 3 week en hebben door een baby van 5 week veelvuldig gebruik gemaakt van de droger, de capsule doet nog steeds zijn werk en lijkt dus zijn belofte na te gaan komen.

Pluspunten

• Vele programma's

Hunter163 10-04-2020

stille droger

Geschreven voor: Miele TSF 643 WP

Ik heb deze wasdroger uitgezocht vanwege zijn energiezuinige warmtepompdroger. Ook het geluid wat deze droger produceert is minimaal. Mijn vorige droger hoorde je van verre, deze hoor je amper. Ook de uitgestelde start is ideaal. In mijn gezin met jonge kinderen die nu met dit weer buitenspelen is het prettig om hun favoriete kleding na een dag weer schoon en droog te hebben. De geurflacons zorgen voor een frisse geur van de zachte handdoeken. Door de vele programma's waar je uit kunt kiezen zorgen voor minder slijtage van je favoriete kleding. Vanwege dat mijn waterafvoer te ver weg is, maak ik gebruik van de waterreservoir. Na een aantal droogbeurten geeft de droger automatisch een signaal dat deze geleegd moet worden. voor deze prijs haal je een droger in huis die en stil en zuinig en makkelijk in gebruik is en waar je jaren plezier van kunt hebben!

Pluspunten

• grote trommel
  • stil geluid
  • energiezuinig

Minpunten

• prijzig

zwaantje1970 06-04-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Miele TSF 643 WP

Ik mag deze machine testen en tot nu toe ben ik hier erg blij mee.
Hij is lekker rustig bij het drogen en het programma is gemakkelijk te volgen. In het begin even de gebruiksaanwijzing erbij, maar dan is het gebruik een eitje

Fijn dat je ook het signaal kan uitzetten wat aangeeft dat de machine klaar is, ik vond het signaal erg irritant en ook niet noodzakelijk. Wil je dit wel, dan kan je hem i.p.v. uit ook zachter zetten.

Het droog resultaat is goed en hij droogt ook snel. Ligt er natuurlijk wel aan hoe nat je het erin doet. Mijn wasmachine draait op 1400 toeren en dat is echt goed droog. Is het toch niet helemaal droog dan kan je de optie warme lucht gebruiken, deze kan je per 10 minuten verhogen.

Je kan er capsules bij kopen die je aan het pluizenfilter vast kan maken, hierdoor krijg je een extra lekker luchtje aan je was. Het luchtje wat wordt meegeleverd ruikt erg fijn.

Wat ik zelf jammer vind is dat de droger geen tijd uitstel heeft, maar dit is het enige wat er voor mij ontbreekt.

Er zit een lamp in de trommel wat ik ideaal vind want zo kan je goed zien of je niets vergeten bent, ruime opening en hierdoor ook makkelijk te vullen.

Pluspunten

• Ruime vulopening
  • Signaal einde kan uitgezet worden
  • Droogt goed
  • Beddengoed stand
  • Stil

Minpunten

• Geen startuitstel