Bosch WTG86472NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG86472NL op Kieskeurig.nl.

Marian 06-03-2021

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

Deze wasdroger voldoet precies aan mijn wensen. Ook al is hij iets duurder in verbruik dan staat bij mij het gemak voorop. In 40 - 50 minuten is de was droog. Heel wat anders dan bij een warmtepompdroger.

Anoniem 23-02-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een mooi apparaat en makkelijk in de bediening

Hanneke 03-02-2021

Prima Bosch condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger hebben we nog maar kort in gebruik maar we zijn nu al zeer enthousiast. De droger ziet er mooi en solide uit en doet zijn werk prima. Bovendien maakt de droger weinig geluid en is het droogresultaat goed. Het is heel plezierig dat je altijd kunt ingrijpen in programma's. Je bepaalt zelf wat de machine moet doen.
Dit alles gecombineerd met een nette prijs maakt ons zeer tevreden.

Condensdroger 09-11-2020

Condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kon niet eerder reageren op u oproep
Want ik heb hem nu pas getest met 3 x droge
En hij is best goed . En maakt ook niet veel lawaai en de was komt er goed uit zo als ik wil
Ben er blij mee. Een goed product

JP Lubbers 07-05-2020

Stille droger met gevoel

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij waren aangenaam verrast door vochtigheidsmetingen die perfect werkt in deze geruisarme droger. Fijn apparaat met en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding

De haan 20-04-2020

Top droger

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ie moet doen droogt goed en snel

Hanan 08-03-2020

Super stille droger

Geschreven voor: Bosch WTG86472NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In mijn oude droger kwam de kleding er erg gekreukeld uit ongeacht welk programma dan ook. Deze nieuwe droger lijkt er wel op dat het mooi gestreken wordt. Veel verschillende droogprogramma's zowel korte als lange.