Siemens WT44W371NL - Reviews

Geluidsniveau
65 dB

Sietse.8 17-07-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
De droger zou "onderhoudsvrij" zijn, maar dat is hij absoluut niet. Al 2 keer de monteur erbij gehad, deze heeft de droger gereinigd en een modificatie gedaan maar toch stond hij na enkele maanden weer in storing.
Ik dacht dat Siemens een degelijk product was, maar helaas. Dit concept is zeer slecht uitgewerkt.

nidi100 24-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik zou zeggen de eerste 2 jaar had ik deze machine een 8+ gegeven. Maar helaas 1 maand na de garantie begaf mijn machine het.
Hij geeft aan waterreservoir vol dit is dus niet het geval misschien 1 cm water erin.
Dus ik naar Siemens gebeld. Ik zou die filter dus met een tandenborstel schoon moeten maken (in beschrijving staat alleen onder stromend water)idd wat extra los van die waterreservoir filter. Maar helaas hij stopt nog steeds na een half uur dan weer na een minuut etc.
Ik begrijp voorrijkosten iets van 60 euro en arbeidskosten meende dat ze 90 euro per uur zei.
Begrijp dat ze het hadden over modificeren of zo en dat dat hele apparaat uit elkaar moet dus kan wel een paar uurtjes duren.

Ben toen naar BCC gegaan. Kreeg te horen dat ik beter die extra verzekering af had moeten sluiten waarop ik zei dat dat apparaat het minstens 5 jaar hoort te doen. Die meneer dacht wel een oplossing te weten hoe ik het schoon kon maken. We liepen naar de machine oh ja dat kan helemaal niet open waar je bij moet. Heb inmiddels maar een droogrek a 15 euro bij Action gekocht en baal als een stekker. Mijn oude droger van 12 jaar die ik aan me broertje had gegeven doet het nog steeds.

Nierhoff 28-05-2014 Product kwartaal in bezit

7,6
De droger is technisch zeer goed.
De pluisfilter heeft wel een zwak punt.
De beugel is zeer zwak.

Robert 63 23-05-2014 Product paar weken in bezit

SIEMENS WT44W371NL WarmtepompdrogerR
Wasgoed is goed droog best veel opties voor die prijs,geluid is acceptabel ,gebruikers gemak is goed en simpel gehouden, duurzaamheid en energie verbruik kan ik nog niets over zeggen pas een paar weken in gebruik, moet een stuk zuiniger zijn als een condensdroger.

Bloem1973 09-05-2014 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe heel tevreden over deze wasdroger, droogresultaat is prima. Bij kastdroog zijn handdoeken en washanden mooi droog. Alleen de kraag en boorden van poloshirts zijn nog iets klammig, maar dat vind ik wel makkelijk dan kun je ze nog even mooi in model trekken, scheelt weer strijkwerk. Droger is ook een stuk energiezuiniger dan onze vorige, konden het meteen zien op onze energiemeter

USSR 04-05-2014 Product maand in bezit

9,4
- Mooi, doorgedacht design. Spreek mij erg aan.
- Droog resultaat is uitstekend
- Korf voor wol of schoenen!! Perfect
- Stil, zuinig en simpel bediening paneel..
Siemens rules! Ben en blijf vaste klant :)

Joep van Wadenoijen 02-05-2014 Product paar weken in bezit

Hele degelijke en doordachte droger die slechts een fractie van het geluid van mijn vorige droger produceert. Bediening leert zeer snel en is ook voor oudere gebruikers (mijn schoonmoeder) begrijpelijk. Droog resultaat is goed. De was komt er wel zachter uit dan bij mijn oude droger met slang. Ik heb nooit een droger gehad met een glazendeur, ik mis dat ook niet. machine gekocht omdat de andere vier Siemens apparaten die we hebben ook goed bevallen. Tot nu toe een dikke 8,5

kattenluik 02-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ontzettend blij en gelukkig met de nieuwe warmtepompdroger die op 28 april in ons nieuwe appartement werd bezorgd, een kado van mijn schoonmoeder. In ons oude huis bleef de vorige droger achter, oud, maar nog werkend, maar een zoveelste verhuizing zou 'm parten kunnen spelen. En omdat we naar een duurzamer machine zochten kwamen we bij deze uit. De verwachtingen zijn altijd hooggespannen, maar nog niet teleurgesteld tot nu toe, al onze (inbouw-)apparatuur is van Siemens. We hopen vele mooie jaren samen te hebben, ik heb er het volste vertrouwen in!

fam. vermeulen 02-05-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat om te zien en erg handig in gebruik. Super stil en een grote trommel inhoud. Erg zuinig in gebruik wat voor ons ook erg belangrijk is.

raimond.westhof 01-05-2014 Product paar dagen in bezit

ik ben erg bij met de machine. eerst had ik een Bosch, maar deze is veel stiller. Hij werkt prima en de vormgeving van de machine is erg mooi

Desxcape 30-04-2014 Product kwartaal in bezit

Geweldige Machine ,alleen al het geluid wat een stilte,alles is naar volle tevredenheid.
De duurzaamheid is nog niet te bepalen na z'on korte tijd.

Ellen 69 29-04-2014 Product maand in bezit

Machine bevalt prima. Was komt er mooi en fris uit. De grote trommel is ideaal.
Heeft alle programma's die er nodig zijn. Ook voor kleine snelle wasjes.

Joycellard 29-04-2014 Product paar dagen in bezit

net bezorgd en de eerste 4 wasjes, ivm achterstand nadat oude machine kapot was gegaan, prima gedraaid!
we gaan ervaren hoe het verder gaat, maar de eerste indruk is zeer positief.

ronalddd 26-04-2014 Product paar weken in bezit

Op zich zijn wij tevreden over deze droger, alleen dikke washandjes en handdoeken zijn op de stand 'kastdroog' niet altijd helemaal goed droog. De droger heeft meer mogelijkheden dan wij zullen gebruiken en is zeer eenvoudig te bedienen. Hij ziet er fraai uit, wel jammer dat er geen glazen deur in zit. De machine komt degelijk over, hoewel dit natuurlijk lastig te zeggen is na 2 weken gebruik.

Jacq912 25-04-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
erg makkelijk in gebruik
tiptoetsen zijn wel erg gevoelig, dat is even wennen
heeft een speciaal rekje in de droger voor schoenen en wol, lijkt me echt een uitkomst.
speciale slang die je op de afvoer kan aansluiten is ook erg handig
voor de rest nog niet zoveel ervaring

Heidi37 25-04-2014 Product paar weken in bezit

zelfs het dekbedovertrek in 1 keer droog.....
was ook niet in elkaar gaan zitten tijdens het drogen.
verder zeer tevreden. geeft goed aan hoe lang het nog duurt.
maakt weinig geluid

Johanan van den Ameele 24-04-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben pas een nieuwe wasmachine gekocht en wederom voor een Siemens gekozen. Het gebruiksgemak is erg goed en hij doet wat hij moet doen! Erg prettige machines.

Floco 22-04-2014 Product paar dagen in bezit

Droogt super. Was is lekker zacht en de anti kreuk stand is ook echt anti kreuk. Ook lekker stil. Eenvoudig in bediening en onderhouds vriendelijk. kortom prima apparaat. Erg blij mee.

H.VAN DER ZEE 22-04-2014 Product kwartaal in bezit

Deze wasmachine is gebbruiksvriendelijk.overzichtelijk
In zijn energieklasse een van de betere,droogresultaten kunnen iets beter

E.P. Scheidemann 20-04-2014 Product paar dagen in bezit

Oude AEG wasmachine stopte er na 15 jaar mee. Op advies van familie (2e generatie Siemens) besloten Siemens te kopen. De wasmachine is nu 2 weken in ons bezit en we zijn "schoon" tevreden! Grote vultrommel, zeer ruime programma keuze voor zowel zijden/wollen was voor mw Scheidemann als ook het zware werk; de koksbuizen van dhr Scheidemann. Tijdschakelaar is erg prettig, op het moment van opstaan kan de was direct aan de lijn worden gehangen. Tiptoetsen zijn makkelijk bedienbaar en het allergrootste voordeel: de machine is zo goed als geluidsloos! Siemens onze dank is groot! We hopen nog lang plezier te hebben van onze wasmachine!