Siemens WT8HXE70NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXE70NL op Kieskeurig.nl.

Leo 24-10-2020

Top Klasse Droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Fantastische wasdroger! Qua gebruikersgemak en functies. De app-koppeling is zeer handig. Je weet in ieder geval wanneer de machine gereed is en kan hem ook van afstand aanzetten of uitzetten als dat even beter uitkomt. Zeer tevreden!
Handige stoom functie voor colbert etc!
Geweldige warmtepomp droger! Makkelijk te bedienen, fijn opvangsysteem, makkelijk te reinigen.. Erg Blij ermee!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Droogt super
  • App wekt zoals vervaagd

Bert Yntze Tel 22-10-2020

super strakke machine

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Voor al de was die wij wassen waren we opzoek naar een iets betere machine dan een standaard machine. Deze is echt perfect en kan ook lekker veel in

Pluspunten

• grootte / inhoud

Lisanne 22-10-2020

Makkelijk in gebruik, veel opties, weinig lawaai

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Geweldige warmtepomp droger! Makkelijk te bedienen, fijn opvangsysteem, makkelijk te reinigen.. dolblij ermee!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Droogt super!

? 14-10-2020

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Dit product werkt naar tevredenheid, geen problemen. Ik ben zeer tevreden, maar hij is op dit moment nog gloednieuw.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening

Minpunten

Johan S. 15-05-2020

Fantastische wasdroger!

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Fantastische wasdroger! Qua gebruikersgemak en functies. Super smart koppeling tussen wasmachine en wasdroger waardoor je was ALTIJD goed de droger uitkomt. De app-koppeling is zeer handig. Je weet in ieder geval wanneer de machine gereed is en kan hem ook van afstand aanzetten of uitzetten als dat even beter uitkomt. De verlengde garantie geeft duidelijk het vertrouwen van de producent en de verzekeraar aangaande de kwaliteit van de machine weer. Zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Anoniem 12-02-2020

Top Klasse

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Echt een super droger met app heel handig. Kan met ifttt.com heel handig je smart verlichting laten knipperen als de was klaar is! Meldingen op je tel. als filter en condens moet verschonen. Voor de rest mooie programma's die goed hun werkt doen. Maar daarom koop je een Siemens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com