Bosch WTR88T00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR88T00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d**o@h**e.nl 16-10-2023
Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Na twee jaar doet de machine er steeds langer over om een was te drogen. Ik heb de machine effectief nog geen jaar gebruikt omdat ik in de zomer alles buiten droog en vorig jaar ivm de energiekosten alles op rekjes heb gedroogd. Inmiddels doet de machine 5 1/2 uur over het drogen van een was met handdoeken. Bovendien is de hele ruimte waar de machine staat enorm vochtig na een droogbeurt, het water loopt van de ramen. Ik overweeg om gewoon weer een normale droger met slang naar buiten te kopen. Dit is verre van energie zuinig. Na contact met Bosch was hun conclusie dat ik de machine waarschijnlijk niet goed onderhoud.......

h**************@g******** 11-06-2023

De perfecte droger.

De perfecte droger.
De vele mogelijkheden, goed genoeg of heel goed droog, kreukvrij wat je wilt.
Stil en zuinig.
Afvoer, zonder met bakjes te zeulen (maar je kan daar wel voor kiezen als je geen afvoer hebt).
Snel geplaatst en snel begrepen.
Zuinig en stil voor een heel redelijke prijs.
Hij kan nu samen met de wasmachine op 1 groep.
Wij zijn blij. Bedankt Bosch.
Hans en Gery Smorenberg

Pluspunten

• Goed droog
  • Zuinig en stil
  • Goede prijs
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Productregistratie was wat omslachtig

Moniquesonja@hotmail.com 16-03-2023

Superdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ik ben heel tevreden over deze droger, hij droogt goed en energiezuinig, maakt weinig geluid en de droger is tegen een schappelijke prijs te koop. Het design is mooi te noemen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Droogt goed
  • Maakt weinig geluid
  • Schappelijke prijs

Minpunten

• Droogprogramma duurt lang

n****@y******** 30-12-2022

Droogt uitstekend.

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Deze droger doet wat het moet doen, namelijk drogen. We merken direct verschil met onze oude (Italiaans merk) droger. De was komt er ook echt superdroog uit. Daarnaast is het een energie zuinige droger. Ik kan het product aanraden.

Pluspunten

• Droogt uitstekend
  • Energie zuinig
  • Maakt weinig geluid

m*************@h********** 19-12-2022
Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Het was even uitzoeken hoe de programma’s werken, maar nu ik dat door heb vind ik deze droger echt goed.
Het had mij wel geholpen om er een beschrijving bij te krijgen, maar misschien ben ik nog “old school”. Ben echt nog niet uit het dino tijdperk (49 jaar) maar ik snap dat de iets ouderen ons het lastig vinden om alles via internet op te zoeken.