Bosch WTXH8E90NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8E90NL op Kieskeurig.nl.

Engel Stobbelaar 14-11-2019

Goed en duidelijk scherm

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Deze droger en wasmachine gekocht op advies van Stiphout die bekent staat om service en klant vriendelijkheid

Nicole 01-11-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Hebben dit product gekozen omdat we toe waren aan een nieuwe droger. Goede ervaringen met andere Bosch apparatuur, vandaar keuze voor Bosch.
Daarnaast gekeken naar gebruiksgemak, energieverbruik en mogelijkheden van de warmtepompdroger. Deze warmtepompdroger scoort voor ons op alle onderdelen een ++.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Energieverbruik
  • Duidelijke display

Minpunten

• Tot nu toe geen

Dana Langley 29-10-2019

Bosch WTXH8E90NL

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Super blij met onze nieuwe droger. Er stijl en perfekt keuze van opties. Zuinig en was de half van het gelijkbaar Miel model.

M en N 24-10-2019

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Prima apparaat makkelijk in gebruik. In combinatie met zonnepanelen is de wifi functie toch wel erg makkelijk

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • wifi

Jaap 17-10-2019

Bosch droger goede keus

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Oude droger kapot jaren een miele droger gehad die gaf de geest ,deze aanbevolen door de verkoper prima machine moet zich nog bewijzen nog niet gebruikt maar hij ziet er prima uit mooi uiterlijk veel mogelijkheden

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • zuinig in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Musicook 16-10-2019

Een supertopper ! De nieuwste warmtepompdroger van Bosch !

Geschreven voor: Bosch WTXH8E90NL

Dit product heb ik al uitgebreid gebruikt met de diverse via het display zeer gemakkelijk in te stellen programma's. Ook kunnen er naar wens diverse gegevens worden ingesteld (bijv: de snelheid van centrifugeren van een gebruikte wasautomaat, of de warmtegraad iets verhogen als dat nodig is) waarbij de droger zichzelf dan weer anders instelt. De droger is eenvoudig in te stellen met een electronische draaiknop met heldere aanduiding van het te gebruiken programma. Wat heel erg handig is, is dat de droger zelf aangeeft dat een filter even moet worden gereinigd (afspoelen onder de kraan). Het "oude" pluizenfilter zit niet meer in de trommel maar is weggewerkt in een soort lade die zich onder de trommel bevindt. Heel netjes gemaakt, prima toegankelijk en dit filter hoeft pas na 20 droogbeurten te worden gereinigd. Ook is het mogelijk om via een app de droger te bedienen op bijvoorbeeld een mobieltje of ipad (handig als de droger bijv op zolder staat , een signaaltje dat de was klaar is verschijnt dan op het mobieltje of ipad. De stoomfunctie die in het apparaat is ingebouwd is ook een welkome functie en zorgt daardoor bij een heel droge was voor gemakkelijk maar minder strijkwerk. Verder heeft de droger vriendelijk klinkende geluidssignalen en kunnen er 2 voorkeurtoetsen worden ingeprogrammeerd voor de instellingen (die we wellicht zelf hebben gewijzigd) voor droogprogramma's die vaak gebruikt worden. De gewijzigde instellingen hoeven dan niet telkens opnieuw te worden ingetoetst. En het apparaat is ook nog eens mooi om te zien.
Bosch heeft naar mijn idee nu precies die dingen zowel technisch als elektronisch ingebouwd die het werken met een wasdroger een heel stuk eenvoudiger en daardoor zeker ook prettiger maken.

Pluspunten

• zeer veel programmamogelijkheden
  • instelmogelijkheden naar persoonlijke wens
  • stoomfunctie
  • filter na 20 droogbeurten pas reinigen
  • is een mooi ontwerp met nieuwste technieken