Whirlpool Green 850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Green 850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

p********@h****** 28-10-2023
Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Vanaf het begin geen goede werking.
Heel veel stof in de machine gevonden nadat hij het begeven had.
Miskoop helaas, terwijl de consumentenbond hem adviseerde.
Dus;
Geen whirlpool meer
Abonnement consumentenbond opgezegd.

Ronald 21-11-2020

Slechte droger, duur HEEL heel erg lang e

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Ik raad dit product niet aan, slechter dan deze rommel is er niet.
We hebben deze machine al meerdere jaren maar zijn er nooit tevreden over geweest.
Met dit soort lange droogtijden is zelfs een warmtepomp een hele dure oplossing.
wij hebben weer een droogrek gekocht.
Ik koop voortaan alleen nog Europese Kwaliteitsprodcuten!! dit soort halfbakken rommel is je geld niet waard.

Pluspunten

• Zwaar genoeg om je wasmachine te stabiliseren
  • Eindelijk iets om je aan te ergeren.
  • Een reden om een droogrek te kopen
  • Blijft veel geld kosten door lange droogtijden

Minpunten

• Duurt erg lang
  • Slechte droging
  • Duur apparaat
  • Slechte filters
  • Dure filters om te vervangen

Lucy 12-08-2020

Slecht !

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Niet kopen, nog nooit zoiets waardeloos meegemaakt, ik sluit me bij iedereen aan, behalve de goede review.

Cees Michielsen 25-07-2019

Waardeloos apparaat!!

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Deze warmtepomp droger heeft voor een normale lading gewassen wasgoed maar liefst 3:38u nodig, om hierna aan te geven dat hetvwasgoed droog is. Niets is minder waar het voelt nog klam aan! Wij hebben de 850, gekocht omdat deze droger volgens de beschrijving 50% minder energie zou gebruiken. En naar aanleiding van de goede testuitslagen in de consumentengids,nee dus! Betekent dit dat deze test ook niet serieus kan worden genomen! Slecht, slecht, slecht! Wij hebben een vraag aan Whirlpool, wat gaat u hieraan doen om ons tegemoed te komen? Als het apparaat nog te koop is, is ons advies, kies voor een ander merk !

Minpunten

• Niet kopen, regelrechte teleurstelling
  • Kies voor een ander merk/droger

Polwollie 30-05-2019

waardeloze prestaties

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Ik heb voor het eerst een droger, maar de prestaties zijn waardeloos. Continu gedoe met het schoonmaken van het condensor filter. Was is vaak nog nat als de sensor 'droog' aan geeft.
Spijt van, wie noemde het 'beste keus'?. Ik denk beste keus voor cool bleu om van de troep af te komen.......

Pluspunten

• geen, vooral ergenis

Minpunten

• filter verstopt snel (condensor filter)
  • kleding slijt enorm
  • sensor werkt niet, was nog nat

Bob 21-05-2019

Waardeloze droger

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Sinds 2 jaar in bezit. Ene probleem na het andere, maar vooral: slechte droogkwaliteit en elke droogbeurt moeten de filters tijdens het drogen schoongenaakt worden, anders droogt hij niet.
6th sense werkt niet.

Minpunten

• Slechte droogkwaliteit
  • Duurt lang
  • Vaak mankementen

Koen 26-03-2019

Matig

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Warmte wisselaar zat naar 3 jaar compleet verstopt omdat filter steeds scheef gaat zitten.
Letterlijk het hele apparaat uit elkaar gehaald zodat ik de wisselaar kon door spuiten met water.
Whirlpool paar keer om oplossing gevraagd maar nooit een duidelijk antwoord gekregen.

Minpunten

• Filter
  • Wisselaar

Corrie 13-02-2019

Niet fijn

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Telkens, behalve het stoffilter in de deur ook het pluizenfilter onder in het apparaat schoonmaken is echt een groot nadeel. Moett na iedere droogbeurt, er brandt anders een rood lampje. Ik heb hem nu 2 jaar en het went niet.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Telkens filters schoonmaken

HM 11-01-2019

Slecht apparaat

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Deze warmtepompdroger hebben wij aangeschaft vanwege het milieuvriendelijke karakter en BEST UIT DE TEST!! Nou dat hadden we beter niet kunnen doen. Bij de eerste droger is vele malen een monteur geweest omdat hij bet niet goed deed. Uiteindelijk kregen we een nieuwe maar het is een waardeloos apparaat. Hij droogt niet goed, na uren is de was niet droog en we moeten hem steeds opnieuw aanzetten. Hoezo milieuvriendelijk ???! We moeten voortdurend het filter onderin schoonmaken om hem enigszins te laten functioneren en de deurrubber komt steeds los. Slechtste droger ooit! Binnenkort waarschijnlijk een andere kopen als de ergernis de overhand krijgt.

Gerard 23-12-2018

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Drogen duurt zeer lang. De droger verlengt vaak de droogtijd. Het onderste filter is vaak nat.
Aan de achterkant, onder in het midden zit een uitstulping. Bij deze uitstulping zit de bak die het gecondenseerde water opvangt. Op deze bak zit een deksel waarop een vlotter en een pomp zijn gemonteerd. Na het weghalen van de kap zijn deze bereikbaar. Ik heb deze kap en deksel met pomp en vlotter gedemonteerd. Onder in de bak was veel pluis in het water wat er nog in zat. De bak schoongemaakt. De pomp een paar uren laten drogen en met een stofzuiger aan de zuig- en perszijde deze schoon gezogen. Daarna alles gemonteerd. De droger droogt weer als toen hij nieuw was. Oorzaak: met pluizen verstopte pomp!

Minpunten

• te snel slecht droogresultaat
  • pluizen worden niet goed gefilterd

jeanette 03-06-2018

whirlpool green 850

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

ik dachtdat ie erg zuinig was maar de was moet er zeker 2 1/2 uur inzitten wil het een beetje droog zijn. dus dan is ie nog niet zuinig. ik vin het een waardeloze droger ook omdat elke keer de lampjes gaan branden.

Minpunten

• te lang drogen
  • lampjes gaan snel branden

Corrie 12-04-2018

iedere keer weer...

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Ik gebruik deze droger nu ruim een jaar, een tijd lang intensief (6x per week). Hij droogt naar behoren maar iedere keer onder in het apparaat de pluizenfilter schoon moeten maken is niet fijn. Na iedere droogbeurt geeft het apparaat het signaal dat je dat moet doen. Ik zou deze droger om die reden nooit meer kopen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• plaats van het pluizenfilter
  • telkens filter schoonmaken

Jozina 25-03-2018

Wasdroger

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Wat een waardeloze droger, duurt veel te lang. Handdoeken slijten, kan zo weggegooid worden. Denk je dat je goedkoper uit bent, nou dat is dus echt niet zo.
Zeker niet aan te raden.

Pluspunten

Minpunten

• Te lang aan het drogen
  • Handdoeken en alles slijt

Silvia 28-11-2017

Zeer matig product

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Twee jaar na aanschaf dit product de deur uitgedaan. Wat een slecht apparaat. In het begin deed ie het naar behoren. Maar toen begonnen de droogbeurten steeds langer te duren. Gisteren, na weer een poging om mijn was gedroogd te krijgen heb ik de moed opgegeven. Na bijna 7 uur draaien en filters reinigen te hebben was de was nog niet droog. Echt een schande dit.

jeroen 18-07-2017

slechte droger

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

We hebben deze droger nu een paar jaar, na een half jaar lag de lager er al uit, wel onder garantie vervangen door whirlpool, maar droogt na het eerste jaar al een stuk minder was komt er soms na 3 uur nog nat uit.

Minpunten

• duurzaamheid
  • energie zuinig
  • geen goede droog resultaten
  • dubbele filter

Lotte 11-07-2017

filter frustraties

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Ding droogt soms onnavolgbaar. Zet ik stand op extra droog. Komt de was er toch vochtig uit. De lucht-filter is mijn grootste probleem. Die blijft niet op de juiste plek zitten en hangt dan ergens tegen het filtergaas. Dat gaas laat dan ook geen lucht meer vrij. Nooit geen wirlpool meer voor mij. Filtermatje is na een jaar wel stuk.

Minpunten

• filtermatje blijft niet op de plaats
  • droger droogt niet voldoende
  • filtermatje kapot
  • véél waspluis (was-slijtage)

Arjan 07-01-2017

Drogen duurt lang omgeving blijft koel

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Slecht apparaat heb er wel spijt van . Fikter in de machine is verstopt aan get raken en kun he nuet schoonkrijgen. Gebruik alle programmas niet meer aangezien die maar wat doen. Ik kies altijd programma van 3 uur en niet teveel was erin dan gaat het wel. Zonde van get geld geweest

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Omgeving blijftvrelatief koel

Minpunten

• Lekbak snel vol
  • Binnenfilter na elke keer schoonmaken
  • Filter in apparaat wordt vies
  • 6th sense werkt nuet goed
  • Mag niet te vol of alles blijft nat

Unhappy 16-11-2016

Zeer slecht apparaat

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Zoekt u een droger die doet wat hij moet doen? Kijk dan snel verder.

Inmiddels al een jaar ergernis van deze whirlpool green850. Droogtijd is soms veels te lang.. soms veels te kort met een nat klam eindresultaat. Dit apparaat kan dus nooit het A+ energielabel verdienen!

Al 1 keer een servicemonteur van Whirlpool op bezoek gehad. Deze heeft mijn vrouw verweten dat ze zeker wasverzachter gebruikt, alsof dat iets crimineels is! Dit zou namelijk de sensor in de trommel buiten werking stellen. Vervolgens advies gekregen om maar regelmatig met een schuurpapiertje in de trommel de sensor schoon te maken! Nette oplossing voor een A-merk als Whirlpool...(Not)
Mijn vrouw is op dit moment voor de 3e keer naar boven gelopen om te kijken of de was nu wel droog is..

Het grappigste van allemaal.. wij gebruiken helemaal geen wasverzachter....

Minpunten

• Kl*te apparaat
  • Slechte service

stefanie 18-10-2016

Vreselijk apparaat

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Nu 2 jaar product in gebruik. Mijn was doet er elke keer minimaal 3 uur over. Als ik geluk heb, want 2 van de 3 wassen komen er niet droog uit. Moet na iedere was het condensorfilter vervangen(en het pluizenfilter, maar dat hoort natuurlijk). Er is in het eerste jaar al 2 keer een monteur bij geweest en bij hoog en laag beweren ze dat er niets mis mee is. Toen gekocht omdat het de beste koop van de consumentengids was, heb er ontzettend veel spijt van en gebruik hierdoor mijn droger vrijwel niet meer.

Minpunten

• Extreem lange droogtijd
  • Doet het vaker niet dan wel

E 13-06-2016

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Doet precies wat hij moet doen nl. drogen. Qua tijdsduur is het wel iets langer dan m'n vorige condensdroger. Staat tegenover dat deze stiller en veel zuiniger is. Ook is het niet meer zo vreselijk klam en warm rondom het apparaat. Zeer veel instellingsmogelijkheden voor elke soort wasgoed. Heeft wel problemen met "kleine" wasjes. Gewoon vol gooien werkt het beste. Filter schoon maken gaat makkelijk. Het andere filter is het makkelijkst schoon te maken met een natte washand. Alles bij elkaar nog geen 3 minuten.

E 13-06-2016

Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Doet precies wat hij moet doen nl. drogen. Qua tijdsduur niet veel langer dan m'n vorige condensdroger maar wel lekker stil en geen onaangename hitte meer rondom het apparaat. Een legio aan instellingen voor elke soort wasgoed.

Janny 05-03-2016
Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Waardeloos apparaat. Doet er erg lang over. Droogt erg slecht.Vervelend om steeds de extra filter leeg/schoon te maken. Was ons niet verteld dat de ruimte waarin de droger staat goed geventileerd moet worden ivm de warmte.

Anita 23-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Waardeloos apparaat. Droogt voor geen meter en kost veel tijd. Programma's werken niet en hij doet niet wat er beloofd is.
Ook wanneer de monteur komt (bij ons drie keer) wordt je als klant totaal niet serieus genomen. Ligt aan de gebruiker is dan het antwoord want technisch is er geen storing te vinden.

Al 03-03-2016

Komt me bekend voor. Precies hetzelfde meegemaakt. Alleen bij een ander type wasdroger. Toch doorgezet en krijg nu een andere wasdroger van Whirlpool. Duurde extreem lang. Conclusie de wasdrogers van Whirlpool zijn over het algemeen niet goed en doen niet wat er beloofd wordt.

Emmy 25-02-2016

Wij hebben exact hetzelfde probleem. Gekocht in april 2014. In zelf. 2014 is de defecte motor al vervangen. Heeft daarna een jaar goed gefunctioneerd en sinds een half jaar is de was zelfs op het langste programma niet droog. Monteur geeft telkens aan dat het apparaat technisch in orde is, maar dat het niet voldoet aan de wensen die de klant stelt. Met andere woorden: wij zeuren!! Alleen op tijd (2 uur droogtijd) is de was enigszins droog te krijgen.

basti75 06-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Na 24 maanden en 1 week (!!) hield de machine ermee op. Dus net buiten de garantieperiode.
Verder beviel de Whirlpool redelijk. Droogresultaat was aardig (bij langste programma). En voldoende programma's.

ConnieVeren 11-08-2015
Geschreven voor: Whirlpool Green 850

Begin er niet. Waardeloos ding. Te snel gekocht, omdat de oude kapot was en deze als beste getest ergens uit de bus kwam. Weet ik niet waar ze op testen, maar in ieder geval niet op was drogen. Tijdsindicatie wat ze 6th sense noemen is waardeloos. Heb je een handvol was, dan duurt het al ontzettend lang om te drogen. Ben je blij als ie bijna klaar is en wordt de tijd zomaar weer met 50 minuten verlengd.
Zit te hopen dat het ding het begeeft, dan ben ik verplicht om weer een nieuwe aan te schaffen, want dit ding bezorgt me ene hoop chagrijn.
Vaak zegt ie dat het droog is, terwijl het dan nog steeds gewoon vochtig is.

De sigaar 01-08-2017

Correct, 2 jaar en 4 maanden (1 persoon) dus een 150x gedroogd en zeer matig. Rot machine.