AEG T9DEN87CC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DEN87CC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b****@h****** 28-03-2023

Super droger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Deze droger is een juweeltje. Heel veel lampjes maar gemakkelijk in gebruik. Wij zijn zeer tevreden met deze droger en hij is zuinig.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gemakkelijk in gebruik en energiezuinig
  • Maakt zeer weinig geluid

Minpunten

• Nog geen gevonden.

f*****@h********** 03-12-2021

Niet kopen!

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Vele drogers meegemaakt, bij mijn ouders, mijn zussen en voor mijzelf zou dit mijn derde droger zijn.
We gingen verhuizen en hoewel mijn vorige droger het nog deed vond ik dat het na 10 jaar trouwe dienst wel tijd werd voor een nieuwe droger.

Nog nooit heb ik zo een slechte droger ervaren!!

Was bleef standaard na een programma nog vochtig waardoor je, eenmaal thuis in de avond muffe washad en weer opnieuw kon wassen. Kortom met een gezin van 5 kun je je niet permitteren om steeds de was opnieuw te moeten doen. Tenzij je na elke droogbeurt direct naar zolder loopt om het eruit te halen en uit te hangen om verder te drogen.

Wat ik ook een nadeel vindt is de ontzettend lange droogtijd. Kortste programma is de mix stand 2.40 uur. Ja je leest het goed iets meer dan 2,5 uur ongeacht wat erin gaat! Mijn zus heeft gelijk met mij een model hiervoor gekocht die heeft kortere droogtijd van iets meer dan een uur.

Mijn grootste miskoop ooit, lang voor gespaard en dan verwacht je voor dat geld een mooie droger te hebben gekocht. Ik zit nu met een belachelijk duur en nutteloos apparaat in huis en moet kleding overal uithangen.

Mijn advies, kies het model hiervoor en sla deze over.
Aldus een uiterst ontevreden gebruiker!

Pluspunten

• Maakt niet veel geluid, stil
  • Mixstand is fijn. Weinig kreuk

Minpunten

• Kortste programma iets meer dan 2,5 uur
  • Alle programma’s duren heel lang
  • Was blijft iets vochtig na programma
  • Gedroogd Wasje in droger wordt muf

Henkjas 07-03-2021

Prima, stille, zuinige droger.

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

AEG heeft ook de T9DEN87 (dus zonder de CC) dan heb je een wat kleiner display en geen wifi. Deze heeft dat dus wel, Wifi is leuk, je kunt dan op een app zien hoe lang het programma nog duurt. Configureren moet je wel even goed voor gaan zitten, maar het is te doen. De handleiding is duidelijk.
Droogresultaat is perfect, en het is ook een hele stille droger. En zuinig, ook niet onbelangrijk.
Het enige vreemde vind ik, is dat elke programma standaard eindigt met twee lampjes op het display: filter reinigen (dat is logisch en moet ook) maar ook dat het reservoir geleegd dient te worden ook al is die nog helemaal niet vol. Als je een nieuw programma kiest dan gaat die indicator ook meteen weer uit. Als je de droger aan de afvoer aansluit dan moet je middels een toetsencombinatie die indicator uit zetten als je hem niet aan het eind van elk programma wil zien. Dus goed, ik heb die indicator nu uitgezet. Alleen op de app blijft hij bij elke droogbeurt 'waarschuwen' dat het reservoir vol is terwijl hij netjes al het water via de afvoer wegpompt. Ik maakte me in het begin wel zorgen maar ik heb nu het idee dat het een 'bug' in de software is. Je kunt de melding op de machine wel uit zetten, maar dus niet in de AEG app.
Maar goed, er blijft dus nog wat te verbeteren maar overall is het een hele fijne, stille en zuinige droger. De beste die ik tot nu toe heb gehad.

Pluspunten

• Droogt heel goed
  • Stil
  • Zuinig
  • Mogelijkheid om afvoer aan te sluiten

Minpunten

• Onjuiste melding via app dat reservoir vol is

Roel 16-01-2021

Prima droger die doet wat er beschreven wordt

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

We hebben een groot gezin en daarom veel was. Een droger met een groot volume zoals deze is hard nodig. Een warmtepomp droger heeft een klein nadeel dat soms langer duurt om te drogen. Je hebt een grote keuze aan droogprogramma’s. Het drogen van wol of kleding die normaal niet in de droger kan is een groot pluspunt. Apparaat is stil en geeft geen warmte af. Licht in de trommel is een luxe, die tot onze verrassing toch een meerwaarde gaf. Je ziet beter wat in de trommel achterblijft. Er zit een goed filtersysteem op waardoor het de stof goed opvangt. Erg blij met het apparaat.

Pluspunten

• drogen fijne was en wol
  • Vrij stil
  • Volume
  • Licht in trommel is toch wel handig

Minpunten

• Kastdroog is soms nog te vochtig
  • Drogen duurt soms +3 uur

marjomch 23-01-2020

super fijne machine

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Het droger duurt iets langer dan bij mij oude condens droger, maar de badkamer is geen sauna meer. Met de stand mix, wordt alles droog en kunnen ook spullen die eigenlijk niet in een droger mogen gewoon mee. Ook deze spullen komen er fantastisch uit.

Pluspunten

• zuinig
  • verlichting in de trommel