AEG T9DENS87 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DENS87 op Kieskeurig.nl.

De AEG T9DENS87 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste uit de Test. En het is niet moeilijk te zien waarom. De wasdroger is namelijk uitgerust met FibrePro-technologie, waarmee vochtigheid zowel aan de buiten- als aan de binnenkant van kleding gemeten wordt. Dat betekent dat zelfs dikke gelaagde kleding mooi blijft. Een andere bijzonder technologie is het AbsoluteCare-systeem. Deze technologie zorgt ervoor dat de temperatuur en trommelbewegingen voor elk type stof aangepast wordt, zodat je kleding nooit meer krimpt en zijn vorm behoudt. Daarbij wordt je kleding dankzij de SensiDry-technologie sowieso nooit aan onnodige hitte blootgesteld.

Ri 09-07-2021

Wennen!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Apparaat werkt prima, maar tot nu toe ben ik tegen twee dingen aangelopen die me niet helemaal goed bevallen.
Ik heb altijd een Miele gehad en daarvan is de deur veel solider dan die van de AEG.
Ten tweede de pluizenzeef, wat een ergernis om die schoon te maken. Die van Miele was super eenvoudig te reinigen en ook de pluizenzeef van Miele was veel solider.

Rickw 07-07-2021

Het apparaat overtreft onze verwachtingen

Geschreven voor: AEG T9DENS87

We hebben onze warmtepomp droger nu 2 maanden en zijn er echt zeer tevreden mee. We gebruiken hem dagelijks en zien dit niet terug op onze energie rekening. Het droogresultaat is ook boven verwachting goed en het apparaat is lekker stil.

Rian 07-07-2021

Uitstekende droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Wij hebben de AEG T9DENS87 nu twee maanden in gebruik. Hij bevalt uitstekend! Hij droogt snel en relatief stil, wat ik erg belangrijk vind. Er kan een behoorlijk grote was in. Voor ons gezin van 3 is deze droger groot genoeg, en ook als je een groter gezin hebt, kun je met deze machine vast uit de voeten. Daarnaast is het stoffilter goed schoon te maken en voelt het ingebouwde lampje als een luxe.

Klaas 07-07-2021

Mooi uitelijk

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Een mooi machine werking goed. Ben zeer tevreden over deze machine nu een droger en wasmachine van AEG

SamiNouri 07-07-2021

Top apparaat handig in gebruik

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Top apparaat kan niks anders zeggen super handig en makkelijk in gebruik ook ziet hij er prachtig uit top aanwinst!!

Avzal 30-06-2021

Super droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

We hebben deze droger gekocht na uitvoerig onderzoek gedaan te hebben op het consumentenbond. Daarnaast hebben we alle reviews bekeken. Van bestelling tot aan het gebruik van nu zijn we erg tevreden. Was komt er droog uit. Tijd is ook niet heel lang. Ongeveer 2 uurtjes. We zijn een gezin van 5 personen en met een label van A+++ zijn we zeer tevreden. Wij gebruiken hem ongeveer 7 x per week. Meestal de mix programma.

Coby 28-06-2021

Snel, goed en droog

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Ik ben heel tevreden over deze droger. Het gaat lekker snel, hij droogt goed en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Topproduct als je het mij vraagt :).

HB 28-06-2021

Supperdry

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Geweldige droger en eenvoudig in bediening met overzichtelijke voorfront, weinig lawaai en produceert weinig warmte in omgevingsruimte.
Droogd uitstekend.

wasdrogeruser@ 08-06-2021

Zeer goed, 1ste volgens consumentenbond

Geschreven voor: AEG T9DENS87

We waren opzoek naar een wasdroger nadat ik test rapporten had gelezen van de consumentenbond was de keuze snel gevallen. Nu meer dan maand in gebruik en we zijn zeer tevreden over AEG T9DENS87 wasdroger. Het is simpel in gebruik, vrij geluisloos en de was komt droog uit de droger.

Althans de prijs kwaliteit verhouding is top.

Fred 08-06-2021

Drogend

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Onze AEG condensdroger daar hebben we heel veel plezier van omdat we eerst nog met een afvoer naar buiten hadden en dit is zoveel beter.

Iris 02-06-2021

Stil, droog & energiebesparend

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De droger heeft veel functionaliteiten. De droger instellen voelt heel intuitief, waardoor het apparaat snel in gebruik genomen kon worden.
Komende van een 17 jaar oude afvoerdroger, gaat dit apparaat enorm veel energie en kosten besparen.
Daarnaast is het apparaat zo stil in vergelijking met het oude apparaat (staat op zolder), dat wij tegenwoordig een wekker moeten zetten om de volgende was in de droger te kunnen stoppen.
Wij hebben dit apparaat gekocht nadat wij in november een AEG wasmachine hebben aangeschaft dat ook al zo stil was. De apparaten staan op elkaar met het AEG tussenstuk, wat ook een fantastische combinatie is.
Het enige wat ik niet had van de droger had verwacht, was het gewicht. Doordat er een pomp in zit, is het apparaat zwaarder dan verwacht.

JN 04-05-2021

Mooie machine

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Heel mooie machine, met veel handige opties. Hij is spierwit en hierbij steekt mijn eveneens nieuwe wasmachine van een ander merk wel een beetje geel af. Ik ben er blij mee.

Nadiaede 22-04-2021

TOP Droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Sinds een aantal weken nu deze warmtepompdroger in huis. Voorheen kon ik nooit de was weggewerkt krijgen. Met 2 kleintjes en een fulltime baan was het altijd een strijd die ik helaas verloor. Nu kan ik de strijd aan met de was en win deze met gemak. De was droogt goed op en niets krimpt. De droger biedt voldoende passende programma's, zelfs voor beddengoed. Ook nog zuinig in verbruik. Het kost wat, maar kan niet meer zonder.

juniorken 29-03-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Hebben hem pas een week, maar is een stil toestel en handige bediening. Eerst handleiding doorgelezen maar eigenlijk wijst de bediening zichzelf uit. Eenvoudig in gebruik maar toch heel veel mogelijkheden.

Guy13 20-03-2021

Nuttige droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Wij zijn erg tevreden met de droger van AEG. Hij is stil, droogt uitstekend, en is van binnen een mooi. Ook goede kwaliteit trommel etc. Er zitten een paar functies en knopjes op die we nog aan het uitvogelen zijn.

Dennis 07-03-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Nu een week binnen en hij bevalt erg goed!
Simpel om te bedienen en schoon te maken. Heel fijn is de vocht afvoerslang, geen gedoe met na elke droogbeurt de bak te hoeven legen. Even een Y koppeling op de bestaande wasmachine afvoer gedrukt en zo kun je dus van 2 machines het vocht afvoeren.
Functies zijn makkelijk en bediening is hetzelfde als de wasmachine in deze stijl.
Licht in de droger is ook fijn en we hebben er een paar drogerballen bij gekocht zodat de was nog beter los geklopt wordt. Is al goed maar dit is dan weer extra.
Filter is ook zeer makkelijk eruit te halen om schoon te maken. Heel fijn is ook de waarschuwing die je krijgt mocht je, of vergeten zijn de waterbak te legen of het filter schoon te maken.

bznzman 12-02-2021

Goed droog en energievriendelijk

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Ik was na de installatie van het apparaat licht geïntimideerd door de kracht en uitstraling van dit apparaat. Dit is mijn eerste 'moderne' wasdroger dus de hoeveelheid functies waren even spannend. Het is een mooi strak design en ook nog eens gemakkelijk in gebruik. Verlichting in de trommel is heel fijn, kies je programma en de rest gaat vanzelf. De kreukvrije optie is heel fijn waardoor de droger ~60min langer blijft draaien, maar mijn kleren worden er ook echt kreukvrij van. Zeker mijn 'strijkvrije' hemden!

Na elke beurt haal ik een flinke pak stof uit de filter, wat aangeeft dat de machine dit goed opvangt. Aansluiting op waterafvoer zorgt ervoor dat ik vrij weinig hoef te doen. De machine is dus gemakkelijk te onderhouden.

Al met al mooi apparaat en dit raad ik zeker gezinnen aan met kinderen zoals ons!

Nielsvb 05-02-2021

Tijd!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Deze droger bespaart me vijf overhemden strijken per week. Ideaal. Omgerekend is de droger dus zo terugverdiend. Zuinig. Stil en ziet er netjes uit. Het drogen van de parajumper en colmar donsjasjes gaat ook perfect. Scheelt weer naar de stomerij brengen en halen.

Angelique 18-01-2021

Topmachine!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Zeer stille machine met opvallend ruime trommel. Droogt met standaard programma's zeer goed en in korte tijd, ook bij gemixte textiel soorten, wat erg fijn is met een groot gezin.
De investering zeker waard, erg tevreden over.

LeendertLefeu 16-01-2021

Super Wasdroger!!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Ik heb de wasdroger nu een maand in gebruik .. Gewoon geweldig , we zijn er heel blij mee en natuurlijk heel energie zuinig . Top droger!!