De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTN83202NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Myranda 18-07-2022

Blij met mijn droger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb voor het eerst een Bosch droger. Deze droger droogt goed en maakt weinig geluid. Ik heb hem een maand maar ik ben dik tevrede.

Martijn 17-05-2022

Bosch wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt super, droogt goed en doet wat hij moet doen. Zoals we Bosch kennen.

Defect bij aanschaf nieuw 25-01-2022

Meteen defect

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helaas meteen defect, ofwel lekt. De 31ste komt een monteur.

Nico 21-12-2021

matig

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

Droger is zo verkeerd nog niet, even wennen.
Maar een heel vervelend euvel is de stof die overal op de etage terug te vinden is. Echt extreem. Dacht eerst dat het van buiten kwam maar momenteel is alles gesloten en ben ik echt dagelijks aan het afstoffen.

Mientje 14-10-2021

Topproduct

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede droger werkt uitsrekend alles wat je van een bosch mag verwachten een echte aanrader kwaliteit prijsverhouding hele goede deal

Max Koelman 22-08-2021

Bosch voor het leven !

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch is 24 jaar meegegaan, vandaar mijn keuze .

A. Hooijmeijer 05-08-2021

Werkt prima

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alleen de buiten kant van droger wordt erg heet dat is wel een nadeel je kan je eigen branden er aan

e**y@h**h.nl 03-07-2021

Kijk goed wat je koopt.

Bediening waardeloos.
Droogtrommel ? Na 1 1/2 uur op extra droog zijn de handdoeken nog klam.
Stoffilter is lastig geplaatst en lastig te legen.
Van de klok heb ik na een jaar nog niets begrepen. Geeft 3 uur aan en stopt dan na ongeveer een uur.
Ga NOOIT van Miele naar Bosch. Jammer dat Kieskeurig dat Kieskeurig dat er niet bij heeft vermeld.
Zal proberen de Bosch te verkopen want erger me mateloos aan dat apparaat.

De review betreft de droogtrommel.

Minpunten

• klok
  • stoffilter
  • droogtegraad
  • prijs april 2020 € 498.00

Anoniem 11-06-2021

Super droger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is eenvoudig te bedienen, prachtig design en is energie zuinig. Het scheelt ruim de helft van de tijd in vergelijking met onze vorige droger. De machine is fluister stil en het pluizen filter is minder vol, dus gaat deze Veel zorgvuldiger met het wasgoed om.

Suza 12-04-2021

Super blij mee

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger, hij is makkelijk in gebruik, veel optie en ook met relatief veel was erin ia de was snel droog.

Wini 17-03-2021

Droger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

Was is vask niet helemaal droog bij keuze kastdroog. Mijn oude Bosch droogde echt droog bij kastdroog nu moet ik te vaak extra kastdroog kiezen

Droger 14-03-2021

Matig

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

1 en 1/2 jaar oud. Al 2 keer gerepareerd. Heb weinig vetrouwen in het app. Als hij het doet is het goed

Nieuwe condensdroger 15-02-2021

Nieuwe wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren van trouwe dienst is onze wasdroger aan het einde van zijn werkzame leven gekomen. Voor vervanging eerst even op de site van de consumentenbond gekeken en voor de Bosch condensdroger WTN83202 gekozen. Direct besteld bij Bosch, snelle levering en hij draait naar volle tevredenheid.

TimBon 04-02-2021

Goede droger, vraagt wat gewenning.

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is handig en erg functioneel. Ik had hiervoor geen droger dus ik heb goed moeten leren wat de beste werkwijze is in het gebruik.

Koos 16-01-2021

Prima droger voor een goede prijs.

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger werkt prima en voldoet aan onze verwachtingen.

Yvonne 09-01-2021

moet zo wennen

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik zit me te ergeren oude droger 25 jr droogt in 50minuten de was.Deze niet ca twee uren verder gedeelte droog ( de dunnere wasgoed) iets dikker nog niet.GRRR

Yvonne 06-01-2021

erg wennen

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben nog bezig om hem te begrijpen de werking is heel erg anders dan mijn vorige .Dus ik vind dat ik hem nog niet kan beooordelen

Prima apparaat 28-12-2020

Prima en ruim

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger werkt prima. Er kan voldoende in met een gezin van 4 en get extra rekje voor het drogen van de schoenen is een leuke 'plus'.

Conny 27-12-2020

Super Droger

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger maakt niet veel geluid en droogt precies zoals je wilt.

Omdat je verschillende programma`s kan instellen. Hij heeft een grote water opvangbak. Hij is ook makkelijk te bedienen en ziet er mooi uit. Ik ben er heel tevreden over!

Miriam 06-12-2020

Exact wat je van een Bosch condensdroger verwacht

Geschreven voor: Bosch WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch was na heel veel trouwe jaren aan vervanging toe. Vanzelfsprekend kwam ik weer uit op een Bosch. Heerlijk dat ik opnieuw de betrouwbaarheid heb dat mijn wasgoed droog eruit komt. Fijne grote opening. Het enige wat er niet meer in zit is de verlichting in de trommel, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd.