Bosch Serie 4 WTN83202NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTN83202NL op Kieskeurig.nl.

RobT 24-07-2020

Gewoon een droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger gekocht omdat de vorige (geen Bosch) na 3 jaar al de pijp aan Maarten gaf. 3 keer gerepareerd en toen weer stuk. Ik was daar wel klaar mee.
Deze gekocht vanwege de reviews en de prijs.
Na 1 week gebruik kan ik wel zeggen dat hij relatief weinig geluid maakt, gewoon droogt zoals het hoort en gemakkelijk schoon te maken is.
En ik hoop dat deze langer meegaat dan de vorige, maar daar is nu weinig over te zeggen en tegen die tijd dat dat wel kan heb je niks meer aan deze review omdat deze droger dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer te koop is.

Nieuwe condensdroger 15-02-2021

Nieuwe wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren van trouwe dienst is onze wasdroger aan het einde van zijn werkzame leven gekomen. Voor vervanging eerst even op de site van de consumentenbond gekeken en voor de Bosch condensdroger WTN83202 gekozen. Direct besteld bij Bosch, snelle levering en hij draait naar volle tevredenheid.

TimBon 04-02-2021

Goede droger, vraagt wat gewenning.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is handig en erg functioneel. Ik had hiervoor geen droger dus ik heb goed moeten leren wat de beste werkwijze is in het gebruik.

Koos 16-01-2021

Prima droger voor een goede prijs.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger werkt prima en voldoet aan onze verwachtingen.

Yvonne 09-01-2021

moet zo wennen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik zit me te ergeren oude droger 25 jr droogt in 50minuten de was.Deze niet ca twee uren verder gedeelte droog ( de dunnere wasgoed) iets dikker nog niet.GRRR

Yvonne 06-01-2021

erg wennen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben nog bezig om hem te begrijpen de werking is heel erg anders dan mijn vorige .Dus ik vind dat ik hem nog niet kan beooordelen

Prima apparaat 28-12-2020

Prima en ruim

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger werkt prima. Er kan voldoende in met een gezin van 4 en get extra rekje voor het drogen van de schoenen is een leuke 'plus'.

Conny 27-12-2020

Super Droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger maakt niet veel geluid en droogt precies zoals je wilt.

Omdat je verschillende programma`s kan instellen. Hij heeft een grote water opvangbak. Hij is ook makkelijk te bedienen en ziet er mooi uit. Ik ben er heel tevreden over!

Miriam 06-12-2020

Exact wat je van een Bosch condensdroger verwacht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch was na heel veel trouwe jaren aan vervanging toe. Vanzelfsprekend kwam ik weer uit op een Bosch. Heerlijk dat ik opnieuw de betrouwbaarheid heb dat mijn wasgoed droog eruit komt. Fijne grote opening. Het enige wat er niet meer in zit is de verlichting in de trommel, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd.

L Tazelaar 27-10-2020

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat heeft heel veel fijne functies waaronder de warmte kunnen instellen . Kort programma e.d . Was is ook snel droog

D. Bos 07-09-2020

Fijne droger!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, doet wat hij moet doen en heeft een uitgebreid programma.

Marga 20-05-2020

Fijne goede droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een fijne droger. Hij slaat af al er iets droog is. Dat haal je eruit en zet hem weer aan. Als de rest droog is slaat hij automatisch weer af.

Ciska 27-04-2020

Tot nu toe geen voldoende

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

Nieuwe droger nu 4x gebruikt. De was is zeker niet droog. Paar T-shirts en nachthemden b.v. Geeft aan dat het 51 minuten gaat duren maar na plm. 20 minuten is hij klaar en de was is niet droog. Hoe moet ik dat ding instellen dan?

N. Dubbeldam 31-03-2020

Overzichtelijk display

Update op 31/03/2020:
Het product gekozen omdat de prijs aantrekkelijk was en Bosch en goede naam heeft. De machine functioneert uitstekend. Over de vraag van de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven.

Review van 12/12/2019:
Aantrekkelijke prijs voor deze kwaliteit. Goed design en eenvoudig te bedienen, ook de uitleg in het handboek is duidelijk en begrijpelijk.

Anouk 06-03-2020

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige droger was ook een Bosch, hier was ik zeer tevreden over en deze is 14 jaar meegegaan. In die tijd is enkel het stoffilter en de condensopvangbak door ons zelf vervangen. Vandaar dit keer weer de keuze voor een Bosch. Dit model bevalt tot nu toe ook prima, al lijkt deze iets minder goed te drogen, o.a. de randen van de spijkerbroeken blijven nog erg vochtig na het programma kastdroog extra. Het geluid van de droger valt erg mee.

M 05-12-2019

Goede prijs voor prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

We hadden eerst een Miele, maar hebben nu voor Bosch gekozen vanwege de prijs. Deze droger droogt net zo goed als Miele en in aanschaf scheelt het behoorlijk veel geld. Als je niet teveel toeters en bellen wilt, zoals automatische reiniging van filters etc , dan is dit een uitstekend apparaat!!

jm 17-11-2019

fijne laadruimte, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

'Stille' wasdroger, makkelijk in gebruik, display heel duidelijk. Veel verschillende droogprogramma's die voorgeprogrammeerd zijn. Staat op zolder en op de begane grond hoor je de droger niet als deze in gebruik is.

Pluspunten

• makkelijk bedienbare display
  • stille motor