Bosch Serie 4 WTN83202NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTN83202NL op Kieskeurig.nl.

RobT 24-07-2020

Gewoon een droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

Droger gekocht omdat de vorige (geen Bosch) na 3 jaar al de pijp aan Maarten gaf. 3 keer gerepareerd en toen weer stuk. Ik was daar wel klaar mee.
Deze gekocht vanwege de reviews en de prijs.
Na 1 week gebruik kan ik wel zeggen dat hij relatief weinig geluid maakt, gewoon droogt zoals het hoort en gemakkelijk schoon te maken is.
En ik hoop dat deze langer meegaat dan de vorige, maar daar is nu weinig over te zeggen en tegen die tijd dat dat wel kan heb je niks meer aan deze review omdat deze droger dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer te koop is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marga 20-05-2020

Fijne goede droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

Ik vind het een fijne droger. Hij slaat af al er iets droog is. Dat haal je eruit en zet hem weer aan. Als de rest droog is slaat hij automatisch weer af. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ciska 27-04-2020

Tot nu toe geen voldoende

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

Nieuwe droger nu 4x gebruikt. De was is zeker niet droog. Paar T-shirts en nachthemden b.v. Geeft aan dat het 51 minuten gaat duren maar na plm. 20 minuten is hij klaar en de was is niet droog. Hoe moet ik dat ding instellen dan?

N. Dubbeldam 31-03-2020

Overzichtelijk display

Update op 31/03/2020:
Het product gekozen omdat de prijs aantrekkelijk was en Bosch en goede naam heeft. De machine functioneert uitstekend. Over de vraag van de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven.

Review van 12/12/2019:
Aantrekkelijke prijs voor deze kwaliteit. Goed design en eenvoudig te bedienen, ook de uitleg in het handboek is duidelijk en begrijpelijk.

Anouk 06-03-2020

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

Mijn vorige droger was ook een Bosch, hier was ik zeer tevreden over en deze is 14 jaar meegegaan. In die tijd is enkel het stoffilter en de condensopvangbak door ons zelf vervangen. Vandaar dit keer weer de keuze voor een Bosch. Dit model bevalt tot nu toe ook prima, al lijkt deze iets minder goed te drogen, o.a. de randen van de spijkerbroeken blijven nog erg vochtig na het programma kastdroog extra. Het geluid van de droger valt erg mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M 05-12-2019

Goede prijs voor prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

We hadden eerst een Miele, maar hebben nu voor Bosch gekozen vanwege de prijs. Deze droger droogt net zo goed als Miele en in aanschaf scheelt het behoorlijk veel geld. Als je niet teveel toeters en bellen wilt, zoals automatische reiniging van filters etc , dan is dit een uitstekend apparaat!!

Pluspunten

• best wel weinig geluid

Minpunten

• geen omkeerbaar deurtje

jm 17-11-2019

fijne laadruimte, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN83202NL

'Stille' wasdroger, makkelijk in gebruik, display heel duidelijk. Veel verschillende droogprogramma's die voorgeprogrammeerd zijn. Staat op zolder en op de begane grond hoor je de droger niet als deze in gebruik is.

Pluspunten

• makkelijk bedienbare display
  • stille motor

Minpunten

• draairichting deur niet instelbaar