Asko T754HP - Reviews

7,9

D1992 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super zuinig!

9,4
Degelijke machine, fijne gemakkelijke bediening en een goed droog resultaat. Deze warmtepomp droger is super zuinig!!! Wij hebben de droger aangesloten op de afvoer maar je hebt ook de keuze voor condens. Een echte aanrader :-)

Chris2333 14-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,4
Nooit weer een Asko. Dat geldt voor zowel de wasmachine als de droger. Beide hebben een beroerd slechte duurzaamheid. Na de wasmachine (die al na 7 jaar de geest gaf) is nu de aandrijfriem van de droger geknapt (we hebben hem slechts 5 jaar). Daar waar herstel normaal een fluitje van een cent is, moet bij Asko de hele machine uit elkaar. Wij kopen nooit meer een Asko. Je betaalt een vermogen voor een aparaat dat weinig duurzaam is. Koop liever een Miele voor dat geld.

ReneBl 11-10-2012 Product maand in bezit

De machine heeft vier programma's, een ventilatie programma of er kan een bepaalde tijd worden ingesteld. Daarnaast kan de de temperatuur nog worden verlaagd en er is een timerfunctie. Ik droog de was op het programma 'normaal droog' en dan is de was al droog. 'Kastdroog' is niet eens nodig.
Het bedieningspaneel is eenvoudig (mijn model heeft gewoon de Nederlandse taal) en daardoor makkelijk te bedienen.
De machine doet er iets langer over dan een condensdroger omdat de droogtemperatuur lager is, wat beter is voor de kleding.
Een minpunt vind ik dat de machine geen binnenverlichting heeft.