Asko T754HP - Reviews

tile-Energieklasse
A energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,4

Antiena 30-09-2017

Asko wasdroger buitenkant mooi maar droogt voor geen meter

Wasdroger hooguit 10 keer gebruikt
Service monteur al een paar keer geweest
Heb nog steeds geen goedwerkende droger
Bijkeuken klettert nat maar de was ook !
Heb heel veel spijt deze combinatie gekocht te hebben. Veel geld voor betaald en alleen maar ellende.

Minpunten

• Slecht droog resultaat
  • Hoop vocht in de ruimte
  • Veel lawaai

Chris2333 14-12-2013
  • Product jaar of meer in bezit

5,4
Nooit weer een Asko. Dat geldt voor zowel de wasmachine als de droger. Beide hebben een beroerd slechte duurzaamheid. Na de wasmachine (die al na 7 jaar de geest gaf) is nu de aandrijfriem van de droger geknapt (we hebben hem slechts 5 jaar). Daar waar herstel normaal een fluitje van een cent is, moet bij Asko de hele machine uit elkaar. Wij kopen nooit meer een Asko. Je betaalt een vermogen voor een aparaat dat weinig duurzaam is. Koop liever een Miele voor dat geld.

Fleur82 27-06-2014

En Miele apparaten gaan dan nooit stuk begrijp ik uit uw review?

D1992 30-05-2016

Super zuinig!

9,4
Degelijke machine, fijne gemakkelijke bediening en een goed droog resultaat. Deze warmtepomp droger is super zuinig!!! Wij hebben de droger aangesloten op de afvoer maar je hebt ook de keuze voor condens. Een echte aanrader :-)

ReneBl 11-10-2012
  • Product maand in bezit

De machine heeft vier programma's, een ventilatie programma of er kan een bepaalde tijd worden ingesteld. Daarnaast kan de de temperatuur nog worden verlaagd en er is een timerfunctie. Ik droog de was op het programma 'normaal droog' en dan is de was al droog. 'Kastdroog' is niet eens nodig.
Het bedieningspaneel is eenvoudig (mijn model heeft gewoon de Nederlandse taal) en daardoor makkelijk te bedienen.
De machine doet er iets langer over dan een condensdroger omdat de droogtemperatuur lager is, wat beter is voor de kleding.
Een minpunt vind ik dat de machine geen binnenverlichting heeft.