Siemens WT46E304NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E304NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Angelique 26-09-2018

Fijne wasdroger zolang hij het doet

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

We hebben deze droger nu een paar jaar. Eerst naar volle tevredenheid. Hij heeft diverse programma's en droogt fijn. Tot het moment (een paar weken terug) dat het lampje 'reservoir vol' telkens begint te knipperen (terwijl dit niet zo is). Hij stopt dan met drogen net zolang totdat het verholpen is of je hem gewoonweg weer aanzet (om even later opnieuw weer te gaan knipperen).

Dit blijkt nu een veelvoorkomend probleem te zijn met deze wasdroger. Nooit problemen gehad met andere drogers van andere merken en ik vind deze Siemens droger een behoorlijke miskoop. Als ik dit geweten had, had ik deze niet gekocht. We lazen destijds alleen maar positieve reviews met als cijfer een ruime 9. Maar nu met zoeken op het probleem blijkt dat er veel meer mensen zijn die tegen hetzelfde aanlopen.

Je kunt trouwens zelf het 'probleem oplossen'. Daarvoor is uitgebreide info te vinden op het internet, maar is een behoorlijk klusje.

philine 19-08-2015
Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

heel makkelijke bediening en een rust in huis, zo geluidsarm en snel.

daarnaast is het een zeer mooi apparaat dat nog jaren bij mij mag drogen.

Conny van Daalen 05-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

Ik was zo tevreden met mijn andere droger, dat ik dezelfde droger wil aanschaffen.
Zonder een grote handleiding door te lopen kan je gelijk gebruik maken van de droger

Peter Zzee 29-03-2014
Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

Een super mooi en stille droger. Grote trommel en duidelijk display. Wat opvalt is dat hij heel snel droogt zonder dat de ruimte waar hij in staat warm of vochtig wordt. We hebben deze machine vergeleken met een warmtepomp droger. Onze keuze is toch op deze gevallen vanwege de prijs (ongeveer de helft)en de snelheid van het drogen. De energiebesparing van een paar tientjes per jaar van een warmtepomp droger vinden wij minder belangrijk dat het gemak van deze. De machine is met een aparte slang direct aan te sluiten op de afvoer, dus geen gedoe meer met legen van de condensbak.
Deze machine aangeschaft met de Siemens WM14Q442NL wasmaschine met hetzelfde uiterlijk (mooie matgrijze deur).
Een mooi plaatje om te zien bij elkaar.