Siemens WT46E304NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E304NL op Kieskeurig.nl.

7,9

Peter Zzee 29-03-2014
  • Product maand in bezit

Een super mooi en stille droger. Grote trommel en duidelijk display. Wat opvalt is dat hij heel snel droogt zonder dat de ruimte waar hij in staat warm of vochtig wordt. We hebben deze machine vergeleken met een warmtepomp droger. Onze keuze is toch op deze gevallen vanwege de prijs (ongeveer de helft)en de snelheid van het drogen. De energiebesparing van een paar tientjes per jaar van een warmtepomp droger vinden wij minder belangrijk dat het gemak van deze. De machine is met een aparte slang direct aan te sluiten op de afvoer, dus geen gedoe meer met legen van de condensbak.
Deze machine aangeschaft met de Siemens WM14Q442NL wasmaschine met hetzelfde uiterlijk (mooie matgrijze deur).
Een mooi plaatje om te zien bij elkaar.

Conny van Daalen 05-03-2015

Ik was zo tevreden met mijn andere droger, dat ik dezelfde droger wil aanschaffen.
Zonder een grote handleiding door te lopen kan je gelijk gebruik maken van de droger

Angelique 26-09-2018

Fijne wasdroger zolang hij het doet

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

We hebben deze droger nu een paar jaar. Eerst naar volle tevredenheid. Hij heeft diverse programma's en droogt fijn. Tot het moment (een paar weken terug) dat het lampje 'reservoir vol' telkens begint te knipperen (terwijl dit niet zo is). Hij stopt dan met drogen net zolang totdat het verholpen is of je hem gewoonweg weer aanzet (om even later opnieuw weer te gaan knipperen).

Dit blijkt nu een veelvoorkomend probleem te zijn met deze wasdroger. Nooit problemen gehad met andere drogers van andere merken en ik vind deze Siemens droger een behoorlijke miskoop. Als ik dit geweten had, had ik deze niet gekocht. We lazen destijds alleen maar positieve reviews met als cijfer een ruime 9. Maar nu met zoeken op het probleem blijkt dat er veel meer mensen zijn die tegen hetzelfde aanlopen.

Je kunt trouwens zelf het 'probleem oplossen'. Daarvoor is uitgebreide info te vinden op het internet, maar is een behoorlijk klusje.

Jorissen 14-06-2017

Heerlijke droger!

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

Wij hebben een goed jaar geleden dezelfde droger gekocht, maar aan één van onze kinderen gegeven. Nu voor onszelf weer dezelfde gekocht, omdat de droger zo goed beviel. En weer doet de droger het geweldig. Snel en zonder veel geluid. Onze keus was dus een goede!

Zwitser33 14-07-2016

Zeer prettig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

Ik heb dit product vorige week gekocht en werkt prima. Het apparaat wordt wel erg warm tijdens het drogen

mizit 13-02-2016

Heerlijk, iedere keer stof uit het reservoir!

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

We hadden een Siemens condensdroger, zijn vier jaar geleden overgestapt op een combi wasmachine/droger. Van een vaag merk. Hadden er vanaf de eerste dag spijt van. Nu weer een Siemens wasmachine en een Siemens droger gekocht. Heel fijn om met drie katten in huis je kleren in een goede droger te kunnen stoppen: iedere keer blijft er veel stof in het reservoir. Ik heb nu eindelijk weer het gevoel schone kleren aan te hebben!

nielsie 30-12-2015

zeer gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

wij hebben de droger nu bijna een week in gebruik.
tot nu toe geen problemen.
de machine droogt zeer goed en heeft voor iedere was een programma.
een mooi uiterlijk en een grote trommel met verlichting.
tis misschien een beetje vroeg om te melden maar tot nu toe geen enkele spijt van onze aankoop.

Roos80 17-12-2015

Mooie droger, veel instellingen

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

De droger een week in bezit en nog wat zoekende naar de vele instelmogelijkheden.
Vormgeving is erg mooi, handige binnenverlichting.
Jammer is dat de pluizen op de rand van het pluizenfilter blijven liggen, waardoor deze bij het uithalen van de was op het wasgoed terecht komen.
Een punt ter verbetering!

Ingrid65 29-08-2015

Snelle, stille droger

Geschreven voor: Siemens WT46E304NL

We zijn nu vijf maanden in het bezit van deze droger en zijn heel tevreden over de resultaten. Was is supersnel droog, machine maakt weinig geluid en de was komt redelijk ongekreukt uit de machine

philine 19-08-2015

heel makkelijke bediening en een rust in huis, zo geluidsarm en snel.

daarnaast is het een zeer mooi apparaat dat nog jaren bij mij mag drogen.