Siemens WT46E304NL - Reviews

condensdroger
B
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter Zzee 29-03-2014 Product maand in bezit

Een super mooi en stille droger. Grote trommel en duidelijk display. Wat opvalt is dat hij heel snel droogt zonder dat de ruimte waar hij in staat warm of vochtig wordt. We hebben deze machine vergeleken met een warmtepomp droger. Onze keuze is toch op deze gevallen vanwege de prijs (ongeveer de helft)en de snelheid van het drogen. De energiebesparing van een paar tientjes per jaar van een warmtepomp droger vinden wij minder belangrijk dat het gemak van deze. De machine is met een aparte slang direct aan te sluiten op de afvoer, dus geen gedoe meer met legen van de condensbak.
Deze machine aangeschaft met de Siemens WM14Q442NL wasmaschine met hetzelfde uiterlijk (mooie matgrijze deur).
Een mooi plaatje om te zien bij elkaar.

Conny van Daalen 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik was zo tevreden met mijn andere droger, dat ik dezelfde droger wil aanschaffen.
Zonder een grote handleiding door te lopen kan je gelijk gebruik maken van de droger

Jorissen 14-06-2017

Heerlijke droger!

Wij hebben een goed jaar geleden dezelfde droger gekocht, maar aan één van onze kinderen gegeven. Nu voor onszelf weer dezelfde gekocht, omdat de droger zo goed beviel. En weer doet de droger het geweldig. Snel en zonder veel geluid. Onze keus was dus een goede!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Zwitser33 14-07-2016

Zeer prettig apparaat

Ik heb dit product vorige week gekocht en werkt prima. Het apparaat wordt wel erg warm tijdens het drogen

mizit 13-02-2016

Heerlijk, iedere keer stof uit het reservoir!

We hadden een Siemens condensdroger, zijn vier jaar geleden overgestapt op een combi wasmachine/droger. Van een vaag merk. Hadden er vanaf de eerste dag spijt van. Nu weer een Siemens wasmachine en een Siemens droger gekocht. Heel fijn om met drie katten in huis je kleren in een goede droger te kunnen stoppen: iedere keer blijft er veel stof in het reservoir. Ik heb nu eindelijk weer het gevoel schone kleren aan te hebben!

nielsie 30-12-2015

zeer gebruiks vriendelijk

wij hebben de droger nu bijna een week in gebruik.
tot nu toe geen problemen.
de machine droogt zeer goed en heeft voor iedere was een programma.
een mooi uiterlijk en een grote trommel met verlichting.
tis misschien een beetje vroeg om te melden maar tot nu toe geen enkele spijt van onze aankoop.

Roos80 17-12-2015

Mooie droger, veel instellingen

De droger een week in bezit en nog wat zoekende naar de vele instelmogelijkheden.
Vormgeving is erg mooi, handige binnenverlichting.
Jammer is dat de pluizen op de rand van het pluizenfilter blijven liggen, waardoor deze bij het uithalen van de was op het wasgoed terecht komen.
Een punt ter verbetering!

Ingrid65 29-08-2015

Snelle, stille droger

We zijn nu vijf maanden in het bezit van deze droger en zijn heel tevreden over de resultaten. Was is supersnel droog, machine maakt weinig geluid en de was komt redelijk ongekreukt uit de machine

philine 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

heel makkelijke bediening en een rust in huis, zo geluidsarm en snel.

daarnaast is het een zeer mooi apparaat dat nog jaren bij mij mag drogen.