Bosch Serie 4 WTH85201NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTH85201NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nico 26-01-2017

Makkelijk te plaatsen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH85201NL

Ik heb jaren een droger gehad met een afvoer naar buiten. Deze kon niet boven op mijn wasmachine staan, omdat dat een bovenlader was. Heb nu een nieuwe wasmachine en de Bosch warmtepompdroger boven op elkaar, zonder afvoer naar buiten. Makkelijker plaatsbaar zonder de vaste afvoer. Nu simpel vocht afvoer via slangetje in de afvoer van de wasmachine.
Veel verschillende programma's, waardoor er (in ieder geval in de winter) meer soorten wasgoed in de droger kan. Makkelijk programma te kiezen en in te stellen.

Pluspunten

• Makkelijke programma's
  • Makkelijker plaatsbaar
  • Geen koolborstels
  • Dubbel pluizenopvang
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niet kunnen vinden

SAMMIE 31-07-2017

graag zou ik willen weten welke stapelkit nico tussen de wasmachine en droogtrommel heeft .ik heb een bosch wasmachine wat28321nl en een droger wth85201nl dus de zelfde als nico.
ben bang dat het niet stevig genoeg is.
gr janine

A.H.de Muijnck-Schillert. 19-01-2017

Groot scherm. groot laadvermogen.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH85201NL

Overzichtelijk display. programma zeer goed in te stellen. grote laaddeur.Daardoor kan
tussentijds wasgoed uit en ingevoerd worden.