De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum BW315S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

greetvennens@telenet.be 27-12-2022

top product

Geschreven voor: Inventum BW315S

Ideaal product om je eten lang warm te houden met regelbare thermostaat. Nadien eenvoudig in onderhoud. Ideaal om je eten in buffetvorm of op tafel te presenteren

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • is mooi op je tafel
  • gemakkelijk in onderhoud

m**********@h********** 20-12-2022
Geschreven voor: Inventum BW315S

Het is een kleiner apparaat maar zeker handig.We gaan een groot feestje doen waar dit van harte welkom is.

abricbri@gmail.com 24-12-2021
  • Product gekregen

Warmhoudertje

Geschreven voor: Inventum BW315S

We zijn werkelijk een soort van betoverd door dit product. We wisten gewoon niet wat we zagen. Mooi, degelijk, prachtig en praktisch. We genieten er enorm van en zijn er van overtuigd dat we meer van dit merk gaan kopen. Inventum heeft nu al onze voorkeur omdat we zien hoeveel artikelen ze aanbieden op hun site. We worden er gewoon hebberig van en weten wel waar we voor gaan. Kicke. Inventum maakt mooie spullen en spullen mooi! We zijn heel blij met deze warmhoudplaat, buffetwarmer, wat een mooie naam. Nou bedankt, hou ze warm, ons lukt het wel

Pluspunten

• Mooi
  • Degelijk
  • Praktisch
  • Verantwoord
  • Hebbeding

E.A van D 15-12-2021

geslaagde relaxste Kerstdinner

Geschreven voor: Inventum BW315S

BW315S Buffetwarmer .om met fijne dinners zoals Kerst gezellig lang lekker te kunnen eten slow en niet alles achter elkaar op te hoeven eten en deze Buffet warmer is top
uit geprobeerd afgelopen weekend en zeer goed bevallen dus laat de Kerstdinner maar komen we zijn er klaar voor met dit handig en warm product

Pluspunten

• compact
  • warm

Minpunten

• weinig schaaltjes
  • geen

Janus 10-12-2019

Mooi en praktisch product

Geschreven voor: Inventum BW315S

Inventum maakte een mooie en goed uitziende buffetwarmer. Zo kun je gemakkelijk je gerechten warm houden en je gasten zelf laten opscheppen (rijsttafel bijvoorbeeld). Zonder de 3 bakken (met deksel) heb je een vlakke warmhoudplaat, waarop je natuurlijk je eigen schalen / borden kunt warm houden.

Echt handig vind ik de draaiknop om de temperatuur te regelen. Aanrader!

Pluspunten

• te gebruiken met of zonder schalen
  • regelbare temperatuur
  • mooi ontwerp
  • gemakkelijk schoon te houden
  • handig in gebruik

Minpunten

• deksels van schalen voelen een beetje licht