Neff N17HH10N0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff N17HH10N0 op Kieskeurig.nl.

Marloes 25-10-2019

Prachtige warmhoudlade met handig touch-to-open systeem.

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Prachtig vormgegeven warmhoudlade. De knop zit aan de binnenkant, waardoor de buitenkant er lekker strak uitziet. De touch-to-open manier om de warmhoudlade open te doen is heel mooi en werkt subtiel. Je kunt met 1 vinger de lade openen. Bij het dichtduwen krijg je zachte tegendruk, waardoor hij niet kapot kan gaan. De lade is ook aan de binnenzijde gemakkelijk schoon te maken, waardoor je er ook korte tijd gerechten in warm kunt houden. De diverse temperatuurinstellingen werken goed. Top-apparaat dat er mooi uit ziet!

Pluspunten

• Vormgeving, design
  • Touch-to-open

fam. de Jonge 18-10-2019

Luxe apparaat dat we niet meer willen missen

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

om de ruimte op te vullen onder de magnetron zodat deze gelijk uit zou komen met de hoogte van de oven (ernaast geinstalleerd) hebben we een warm houd lade erbij genomen. aanvankelijk als luxe die we nooit zouden gebruiken. gedurende de tijd dat we in afwachting waren van de keuken werden we steeds enthousiaster over de mogelijkheden van de lade. slowcooking , langzaam garen van de vleesgerechten, warm houden van de pannenkoeken, opwarmen van de koffiekopjes en servies, er is weinig dat we niet doen met de warmhoudlade en we zijn erg enthousiast over de beschrijving in de handleidign die eenvoudig een wegwijs vormt voor het gebruik. Heel erg blij mee!! wellicht overbodig te zeggen maar de bij te bestellen lijsten om de magnetron en warmhoudlade optisch aan elkaar te verbinden maken het geheel af.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goede manier om gerechten warm te houden

Minpunten

• geen zijkanten aan de plaat

Hanny Loerakker 17-09-2019

Eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Op advies van het keukenbedrijf deze warmhoudlade aangeschaft. Ideaal voor als je partner en/of kinderen later thuiskomen.
Het eten blijft heerlijk op smaak en temperatuur. ! Kan het iedereen aanraden, en dit terwijl ik niet eens van het bestaan afwist.

Pluspunten

• temperatuur goed regelbaar
  • eten blijft op smaak en temperatuur.

Frank 31-01-2019

Handig

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Erg fijnom je producten tijdelijk warm te houden. Ook ideaal om servies voor te verwarmen zodat je eten niet zo snel afkoelt.

Robert 11-12-2018

prima product

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Wij gebruiken deze warmhoudlade met name is borden voor te verwarmen. Bv.om pizza's erop te leggen als deze uit de oven komen. Ook handig om producten te ontdooien. Zeer eenvoudig te bedienen.

WordWizard 29-09-2018

Vaker gebruikt dan verwacht

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Met name om de lege ruimte onder de combimagnetron zinvol op te vullen, dachten we bij aankoop. Maar inmiddels bevalt het apparaat dermate goed, dat het wel vier/vijf keer per week gebruikt wordt. Vooral om maaltijden voor laatkomers warm te houden. Het is dan wel van belang dat de borden zijn voorverwarmd en de maaltijd goed warm is voor het (afgedekt) in de lade wordt gezet: met koud bord is het eten uiteindelijk net iets te koud vinden we, althans bij de geadviseerde instellingen. Maar dat wetend, is het een prima keuze geweest.
Betreffende het ontwerp, ziet de instelknop ín de lade er wat 'analoog c.q. ouderwets' uit. Een digitale instelmogelijkheid zou het helemaal af maken.

Van Maanen 01-06-2018

Handig product!

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Wij waren sceptisch over een warmhoudlade. Aangeschaft omdat de oven groter was dan het koffiezetapparaat en we dat niet mooi vinden staan. Maar wat is het een super handig product! Vooral in een gezin waarin je niet altijd tegelijkertijd kan eten. De lade warmt snel op in verschillende standen en is ook snel afgekoeld. Eten blijft er heel erg lekker in. Gebruik het meerdere malen per week. Servies verwarmen hebben wij nog niet gedaan. Ga ik eens proberen.

Vero66 24-10-2017

Warme borden

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

De warmhoudlade wordt hier dagelijks gebruikt, voor de borden maar ook voor een gerechtje warm te houden. Heel tevreden met het toestel !!!

Fokelina 01-09-2017

bordenwarmhouder

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

hou van heerlijk koken en soms heb je maaltijden die snel afkoelen op deze manier kun je het net iets langer warm houden