Neff N17HH10N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff N17HH10N0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j******@h********** 18-01-2022

Zeker een aanrader ook met kinderen met hobby's!

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

het is fijn om te serveren met warme borden maar zeker ook handig als mijn dochter iets later terug is van tennis om haar eten even warm te houden!

Pluspunten

• houd niet allee borden warm ook eten

Minpunten

• zelf aan denken hem uit te doen

s**************@h********** 07-12-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Absoluut een aanrader om te zorgen voor lekker warm eten! Op advies van onze keukenleverancier en zeker geen overbodige luxe.

Pluspunten

• Eenvoudig te dienen
  • Handig

wdupain 06-08-2020

Ideaal voor de goede thuiskok

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

De warmhoudlade is ideaal. Wij gebruiken hem op vele manieren:
1) om borden voor te verwarmen, 2) als er iemand later thuis is van werk of sport, zodat het eten lekker warm blijft, 3) om te ontdooien, 4) chocola of boter te smelten voor bakken, 5) voor slow cooking (bv pulled pork, curry of spareribs). Wij hebben hem nog niet gebruikt om fruit/ kruiden te drogen, maar gaan we wel proberen nu we wat in onze tuin hebben geplant.

Pluspunten

• Aanwinst voor de thuiskok
  • Makkelijk in gebruik

Guy 02-08-2020

Ruime, goed instelbare warmhoudlade

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Als je een liefhebber bent van espresso's is het belangrijk dat je kopjes op temperatuur zijn alvorens de espresso te maken. De Neff warmhoudlade is hier uitermate voor geschikt.
Daarnaast zorgt het uitserveren van maaltijden op goed voorverwarmde borden voor een gegarandeerde succesvolle maaltijd

Pluspunten

• Goed in stelbaar
  • Ruime lade
  • Indicatie verlichting

Arjen 11-06-2020

nooit een warmhoudla gehad, weet nu wat we missen

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

mega handig voor verwarmen van borden of gewoon je eten op temperatuur houden als je weer te laat thuis komt. Mooi geïntegreerd in onze keuken samen met onze stoomoven.

Pluspunten

• eenvoudig
  • snel en effectief

Minpunten

• geen

Marloes 25-10-2019

Prachtige warmhoudlade met handig touch-to-open systeem.

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Prachtig vormgegeven warmhoudlade. De knop zit aan de binnenkant, waardoor de buitenkant er lekker strak uitziet. De touch-to-open manier om de warmhoudlade open te doen is heel mooi en werkt subtiel. Je kunt met 1 vinger de lade openen. Bij het dichtduwen krijg je zachte tegendruk, waardoor hij niet kapot kan gaan. De lade is ook aan de binnenzijde gemakkelijk schoon te maken, waardoor je er ook korte tijd gerechten in warm kunt houden. De diverse temperatuurinstellingen werken goed. Top-apparaat dat er mooi uit ziet!

Pluspunten

• Vormgeving, design
  • Touch-to-open

fam. de Jonge 18-10-2019

Luxe apparaat dat we niet meer willen missen

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

om de ruimte op te vullen onder de magnetron zodat deze gelijk uit zou komen met de hoogte van de oven (ernaast geinstalleerd) hebben we een warm houd lade erbij genomen. aanvankelijk als luxe die we nooit zouden gebruiken. gedurende de tijd dat we in afwachting waren van de keuken werden we steeds enthousiaster over de mogelijkheden van de lade. slowcooking , langzaam garen van de vleesgerechten, warm houden van de pannenkoeken, opwarmen van de koffiekopjes en servies, er is weinig dat we niet doen met de warmhoudlade en we zijn erg enthousiast over de beschrijving in de handleidign die eenvoudig een wegwijs vormt voor het gebruik. Heel erg blij mee!! wellicht overbodig te zeggen maar de bij te bestellen lijsten om de magnetron en warmhoudlade optisch aan elkaar te verbinden maken het geheel af.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goede manier om gerechten warm te houden

Minpunten

• geen zijkanten aan de plaat

Hanny Loerakker 17-09-2019

Eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

Op advies van het keukenbedrijf deze warmhoudlade aangeschaft. Ideaal voor als je partner en/of kinderen later thuiskomen.
Het eten blijft heerlijk op smaak en temperatuur. ! Kan het iedereen aanraden, en dit terwijl ik niet eens van het bestaan afwist.

Pluspunten

• temperatuur goed regelbaar
  • eten blijft op smaak en temperatuur.

Fokelina 01-09-2017

bordenwarmhouder

Geschreven voor: Neff N17HH10N0

hou van heerlijk koken en soms heb je maaltijden die snel afkoelen op deze manier kun je het net iets langer warm houden