Alecto Portofoon Twinset 7km blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto Portofoon Twinset 7km blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronald 26-12-2016

goed bereik, makkelijk in gebruik

de walkie talkie zijn perfect voor gebruik in en om huis ze hebben een goed bereik en is makkelijk in gebruik, tevens zijn ze prima te gebruiken op bijv. wintersport of tijdens een bezoek aan een pretpark.

Pluspunten

• duidelijk
  • goed bereik
  • lange levensduur batterij

Minpunten

• jack voor koptelefoon is afwijkend

Sterra 10-12-2016

Oplaadbaar

Hele leuke en handige walkietalkie. Gemakkelijk te gebruiken. Onze meisjes hebben al heel wat uren plezier gehad met deze walkietalkies.
Wat wij fijn vinden is dat het gewoon op te laden is en dus geen gedoe met batterijen.

Pluspunten

• Oplaadbaar

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Ronald de Jong 04-12-2016

Alecto fr24

Product uit de doos gehaald en nadat de batterijen erin zaten werkte alles direct en goed. Het geluid is erg goed en in en om huis heel duidelijk signaal. De kinderen hebben er veel plezier van

Pluspunten

• Geen ruis
  • Werkt direct
  • Goed geluid

Roxanne 04-12-2016

Goed artikel

Goede kwaliteit en erg goed geluid. De afstand die behaald kan worden met deze walkie talkie is ideaal.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Afstand is ideaal