Tefal Snack Time Snackapparaat SW3418 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Snack Time Snackapparaat SW3418 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Syllie10 24-06-2018

Fijn apparaat

Ik heb deze Tefal nu enige weken in huis en ben er echt tevreden over.

Zowel het maken van tosti's als wafels is een fluitje van een cent. Hij is snel opgewarmd zodat je niet eindelijk zit te wachten. Makkelijk schoon te maken en de platen kunnen in de vaatwasser. Ook zijn de platen met een kliksysteem makkelijk er uit te halen.

Enige nadeel is wel dat bevroren brood/tosti niet altijd even goed opgewarmd wordt.

Maar de wafels zijn goed gelukt en blijven nergens plakken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel warm
  • Goed schoon te maken / vaatwasser

Minpunten

• Bevroren brood gaat niet goed

goes 22-06-2018
  • Product gekregen

een aanrader

Wat een super handig apparaat de tefal snack time. Het is zeker een aanrader! Wat ik vooral erg handig vind dat zijn de verwisselbare platen. Die dan ook nog eens gewoon de vaatwasser in mogen, hartstikke handig! de snack time wordt geleverd met platen voor tosti's en wafels, maar is nog met andere platen uit te breidden. verder vind ikhet een mooi design. geeft dmv een lampje aan of het voldoende opgewarmd is. Het enige kleine minpuntje vind ik dat het snoer nergens opgeborgen kan worden. maar dat is een kleinigheidje.

Pluspunten

• verwisselbare platen
  • snel warm
  • uit te breidden

Minpunten

• je kan het snoer nergens kwijt

Markondic 20-06-2018

Lekkere en krokante tosti's en erg makkelijk te gebruiken

De Tefal Snack Time is erg geschikt voor het bereiden van tosti's. Zelf gebruik ik deze dagelijks om snel tosti's te maken en af en toe voor het bereiden van wafels. Je bergt het apparaat snel op en zet hem ook erg makkelijk op voor gebruik. Hij warmt erg snel op en binnen enkele minuten heb je lekkere krokante tosti's. Wat ik zelf erg fijn vind is dat de tosti's lekker luchtig zijn. Mede vanwege de vorm waarmee ze in de platen worden gedrukt. Wat ik wel jammer vind is, wanneer ik na de eerste bereiding nog meer tosti's wil bakken, ik dan wel weer opnieuw moet wachten totdat het apparaat weer op temperatuur is. Zelf heb ik de wachttijd ingevuld door ondertussen het brood uit de vriezer te halen en alvast te beleggen. Hiermee omzeil ik ook het probleem dat het brood nog te bevroren is voor het gebruik. Als ik andere reviews lees kan bevroren brood lastig zijn voor het passen in de vormpjes. Dit heb ik zelf niet kunnen ervaren maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik vind het niet iets om over te struikelen, bij mij is het brood relatief snel ontdooit.

De Snack Time is ook erg makkelijk op te bergen. Hij is erg fijn van formaat en neemt praktisch weinig plek in beslag. Het opwikkelen van de kabel vind ik wel een klein dingetje. Deze schiet erg makkelijk los waardoor het apparaat uiteindelijk met een loshangende kabel weer uit de kast wordt gehaald. Maar ook dit vind ik een klein dingetje.

Ik denk dat de Snack Time vooral kenmerkend is vanwege de multifunctionaliteit en het makkelijk schoon te maken. Er passen verschillende platen op. De platen voor tosti's en wafels zijn standaard meegeleverd. Overige platen kunnen los worden aangeschaft. Je haalt de platen erg makkelijk los van het apparaat en kan ze zo in de vaatwasser zetten. Met de anti aanbaklaag zijn ze ook met een doekje snel schoon te maken.

Pluspunten

• warmt snel op
  • multifunctioneel
  • platen makkelijk te verwisselen
  • Platen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Kabel schiet los bij opwikkelen
  • Moet steeds opnieuw op temperatuur komen

Brad 13-06-2018

Lekkere wafels en tosti’s.

Ik hou van wafels! En nu heb ik mijn eigen wafel/tosti-ijzer. Makkelijk verwisselbaar en te reinigen. En een goed resultaat! Je kunt eindeloos variëren. Ik geniet er minstens drie keer per week van. Heerlijk!

Pluspunten

• Zowel tosti’s als wafels
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goed resultaat.

Minpunten

• Geen melding als het klaar is, let op het lampje!
  • Wafels zijn wat droog

Dickus 13-06-2018

Makkelijk apparaat

Tefal Snack Time Snackapparaat SW3418
Na het uitpakken is de Tefal Snack Time direct klaar voor gebruik. Er zitten twee verschillende soorten platen bij, namelijk voor tosti’s en Belgische wafels. De platen zij gemakkelijk te wisselen, en zijn goed schoon te maken. Wel moeten de platen voor de Belgische wafels goed ingevet worden als je ze gaat gebruiken om ze makkelijk los te krijgen, en een krokante wafel te krijgen. Het opwarmen van het apparaat duurt ongeveer 5 minuten. Enig nadeel van het tosti apparaat is, dat wanneer de tosti’s bevroren zijn ze niet goed in het apparaat passen, waardoor je even bij moet blijven tot ze genoeg ontdooit zijn zodat je het apparaat kan sluiten. Ook smelt de kaas niet goed, wanneer je bevroren tosti’s gebruikt. Bij vers gemaakte tosti’s heb je dit probleem niet, en zijn de tosti’s heerlijk. Bij de Belgische wafels is het uitproberen van verschillende tijden van garen nodig, om het beste resultaat te krijgen. Een timer is daar gemakkelijk bij.

Pluspunten

• Makkelijke verwisselbare platen
  • Veel variatie

Minpunten

• Werkt minder met bevroren tosti's

Petra 12-06-2018

Handig multifunctioneel apparaat

Heerlijk apparaat. In een mum van tijd zet je een onder luid gejuich van de kinderen een schaal wafels op tafel. Deze zijn doordat het apparaat zeer gebruiksvriendelijk is gemakkelijk te maken. Platen hebben een goede anti aanbaklaag. De wafels laten daardoor gemakkelijk los. Na gebruik maak je de platen door een druk op de knop los en zet je ze in de vaatwasser. Ze worden dus blinkend schoon en het apparaat is dan ook goed te reinigen. Het apparaat wordt goed heet. Hierdoor krijg je de perfecte tosti’s.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Makkelijk in gebruik

Mies006 10-06-2018

Fijn product, met een heerlijk resultaat!

Een pan waar je lekkere snacks mee kan maken. Ik wilde hem graag hebben omdat je maar 1 pan nodig hebt, maar wel verschillende snacks kan maken. Je kan er losse platen bij kopen, wat je eigenlijk zelf wilt. Er zitten wafel platen en tosti platen bij. Ik wil ook de poffertjes en grill platen.
De pan is ook gemakkelijk op te ruimen omdat deze niet zo groot is. Past gemakkelijk in een keukenlade. De pan is gemakkelijk te gebruiken. Je hoeft geen knopjes te gebruiken, of temperatuur in te stellen. Maar wel handig om Een keukenwekker ernaast te gebruiken om te weten wanneer bijvoorbeeld je wafel klaar is. Er zit geen timer op. Naar mijn mening een prima aankoop. Het duurt alleen wat langer voordat de pan opgewarmd is. Doordat je de platen kunt verwijderen, kan je de pan ook goed schoonmaken. De platen mogen in de vaatwasser.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact, past in keukenlade

Minpunten

• Duurt lang voordat hij is opgewarmd.

Henk 09-06-2018

Mooi aparaat zonder poespas

Een prima aankoop, simpel en zeer makkelijk in gebruik, het aparaat is snel warm. Platen wisselen gaat eenvoudig met een druk op de knop. Opbergen is ook makkelijk door de compactheid.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Veel uitbreidings mogelijkheden in platen

Minpunten

• Geen timer

CorinaHoutman 09-06-2018
  • Product gekregen

Lekker lekker!

Soms zijn je keukenkastjes te klein voor alle apparaten. In dit huishouden worden regelmatig wafels en tostis gegeten door jong en oud. Dus ik was op zoek naar een 2 in 1 apparaat. Zo stuitte ik op de snacktime. Ik was al om toen ik las dat de platen in de vaatwasser konden, dat scheelt een hoop geschrob in de gaten van het wafelijzer.

Als eerste hebben we er tostis meegemaakt. En die zijn me toch lekker volgens mijn dochter van 5. Ze lijken volgens haar op zeemeermin tostis vanwege de schelpvorm. Deze vorm zorgt ervoor dat de buitenkant lekker knapperig is en de ham en kaas lekker smeuig! Een echte plus!

Platen zijn makkelijk te wisselen, en idd heel snel schoon. Na de tostis waren de wafels aan de beurt. 1e wafels teveel beslag, maar dat loopt er lekker tussenuit. Het indicatielampje kleurt groen als het klaar is, bij tostis perfect voor de wafels vinden wij het te lang. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Dus wij halen de wafels er wat eerder uit. Ze komen makkelijk van de platen af en zijn mooi van vorm.

Wij zijn als gezin erg blij met dit apparaat en raden het ook iedereen aan. Enige minpunt is dat ik het apparaat wat zwaar vind. Maar dat ligt meer aan mij dan aan het apparaat denk ik zo.

Pluspunten

• Makkelijk schoon
  • Snel warm
  • 2 in 1

Minpunten

• Wat zwaar

Ann89 08-06-2018

Handig

Handig in de omgang en compact formaat. Goed schoon te maken zonder een hoop gedoe. Makkelijk te wisselen van frame

geel70 07-06-2018

Heerlijke wafels! Ik ga ze nooit meer elders kopen.

Ik heb vooral de wafelvariant getest en moet zeggen dat dat me uitstekend bevalt. Gezonde wafels mee naar het werk, naar de sport. Top. en snel te maken. Beslag maken. Ijzer neerzetten. opwarmen. beetje ertussen en voordat het lampje gaat branden eruit. (wafels waren nog niet op max formaat). Lekker zelfs een beetje krokant. en we worden natuurlijk nog veel beter in het maken van het beslag. Ik denk niet dat ik nog snel ergens een wafel ga kopen. Zo lekker en gezond om het thuis te maken (gebruik geen vet en geen suiker)

Pluspunten

• handig
  • snel
  • anti-aanbak
  • vaatwasbestendige ijzers
  • beveiliging op de ijzers

Minpunten

• groot apparaat
  • zwaar
  • om ijzers heen wordt het ook vies

Mellanie 06-06-2018

Prima waffel ijzer

Het waffel ijzer werkt echt prima daarvoor ook echt willen testen mijn oude ijzer was kapot. Als tosti ijzer niet slecht maar kan ook beter of anders. Een andere plaat was miss handiger geweest en meer functioneel.