De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cloer 1445 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JohnnieS 25-02-2018

mooi bakgedeelte, en prima schoon te houden

Geschreven voor: Cloer 1445

Omdat ik al 30 jaar een Cloer in gebruik heb en er zeer tevreden mee ben .
heb ik nu een Cloer vierkant Delux erbij gehaald , deze maakt mooie vierkante Wafels,het oude model maakte nog hartjes ronde plaat dus

Pluspunten

• de wafel komt makkelijk los
  • de plaat is heel snel weer schoon
  • en de wafels zijn mooi van kleur

Minpunten

• tot nu toe geen minpunten ontdekt

5Marian8 18-12-2013
Geschreven voor: Cloer 1445

Bakt perfecte wafels. Lampje geeft aan wanneer de wafels klaar zijn. Een goeie prijs kwaliteitsverhouding.

Marill 14-10-2012
Geschreven voor: Cloer 1445

Een heel fijn wafelijzer voor een redelijke prijs. Bakt mooie en lekkere wafels. Is goed schoon te maken en hoeft maar 1 keer ingevet te worden met boter aan het begin van het bakken.
Over de degelijkheid kan ik nog niets zeggen, pas een paar weken in mijn bezit. Ik ben er blij mee en mijn kinderen ook!
Ik kan dit wafelijzer dan ook van harte aanbevelen!

suus29 23-06-2012
Geschreven voor: Cloer 1445

een geweldig wafelijzer, makkelijk en fijn in gebruik, makkelijk schoon te maken.

Sammetje87 22-02-2011
Geschreven voor: Cloer 1445

Echt een heel fijn wafelijzer! Bakt heerlijke rechthoekige wafels! Brand niet aan, hoeft maar een beetje olie/boter op.
De platen kunnen er niet uit om schoon te maken, dat vind ik minder.
Maar de platen waren niks vies dus met een doekje afdoen was voldoende!
Bakt erg snel, de wafels zijn zo klaar.
Een geweldig apparaat, echt een aanrader!

Smaugy 06-10-2010
Geschreven voor: Cloer 1445

Wat een geweldig wafelijzer. Een collega heeft mij dit merk aangeraden (ik kende het niet). Alleen de 1e keer invetten met olie daarna NOOIT meer. Bakt snel de brusselse wafels, veel sneller dat een tefal die ik geleend had. Echt een genot! Aangezien ik hem nog niet lang heb kan ik geen beoordeling geven over de degelijkheid.

P.J. 06-12-2015

Hebben het ding een jaar. de wafels blijven kleven en het is een ramp om 'm schoon te maken.
advies: niet kopen