Princess 132391 Wafel Maker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 132391 Wafel Maker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

deheugden 31-12-2007
Geschreven voor: Princess 132391 Wafel Maker

de handleiding is vrij summier.voor mij als bakleek was het dan ook 1 meeldoos later voordat er pas fatsoendelijke wafels uit het apparaat kwamen.de handleiding geeft geen uitleg over de readyknop en hoe te weten wanneer de wafels klaar zijn; een timer had niet misstaan.ook moet je volgens de handleiding te veel deeg gebruiken;wanneer ik de hoeveelheid deeg op de ijzers leg zoals in de handleiding staat,dan heb ik een zondvloed op mijn aanrecht.

zonnetje83 25-10-2007
Geschreven voor: Princess 132391 Wafel Maker

Super apparaat, ben alweer even in bezit van de 2391 en ben erg enthousiast. Natuurlijk zitten we niet dagelijks aan de wafels, maar om een ontbijtje in het weekend wat op te vrolijken, zijn de hartjes wafels ideaal. Verder heel basic, aardig prijsje en staat mooi op het aanrecht. Doordeweeks is een wafel zo gemaakt. Lekker hoor!