Bestron DLD5009 Dutch Poffertjesmaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DLD5009 Dutch Poffertjesmaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,6

k****@w********** 25-10-2023
  • Product gekregen

Prima

Vandaag de bestron poffertjesmaker geprobeerd. Hebben hem van een vriend nieuw in doos gekregen. Ik kan me niet vinden in de reviews die hier stonden. De plaat werd goed heet en de poffertjes kregen een mooie kleur. Wellicht is er wat verbeterd sinds de andere reviews in het productie proces.

EthelW1 04-01-2013

Het is een aanfluiting. Poffertjes worden niet bruin. Plaat wordt niet heet genoeg en daardoor de poffertjes niet gaar. Na 15 minuten had ik de poffertjes nog steeds niet gaar. Hebben maar een gietijzeren pan gekocht en alsnog gesmuld.

sabrina1979 02-12-2010

NIET KOPEN! Je moet hier niet aan beginnen als je het direct wilt eten. Dit duurt écht heel erg lang voordat je poffertjes gaar zijn. Zielig voor kids, die moeten aan tafel zo lang wachten.

meaux25 22-09-2009

Sinds gisteren in het bezit van Bestron Poffertjesmaker, helaas werd de plaat niet heet genoeg, waardoor zoals alle andere reviews vermelden poffertjes niet goed gaat werden.
Gaat mooi terug naar de winkel, op zoek naar een losse poffertjespan.

mart1637 15-12-2008

We hebben voor Sinterklaas voor onze zoon en onze dochter ieder een poffertjesmaker gekocht zodat zij voor onze kleinkinderen lekkere poffertjes zouden kunnen bakken.
Dit valt echter dusdanig tegen dat ze terug gaan naar de winkel. De plaat wordt inderdaad zoals ook uit andere reviews blijkt niet heet genoeg waardoor de poffertjes aan de onderkant plat blijven en niet gaar worden. Geen aanrader !!!!!!

E. Heesterman 11-05-2007

Ik heb de poffertjesmaker een paar dagen in huis en 1 keer gebruikt. Het zal ook maar bij 1 keer blijven. Wat een rot ding. Nadat ik het beslag in de kuiltjes had gedaan, had ik na 20 minuten nog geen eetbare poffertjes. De plaat wordt niet heet genoeg. Ik ga hem zo snel mogelijk weer terug brengen, geef mij maar zo'n ouderwetse gietijzeren plaat op het gasfornuis.

Berend08 12-01-2007

Valt me tegen. De plaat wordt niet warm genoeg waardoor de poffertjes aan één
kant plat blijven, licht van kleur blijven en niet goed gaar worden.