Fritel CW 2435

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fritel CW 2435 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w**8@g**l.com 03-10-2023
  • Product gekregen

Bakken met fritel

Geschreven voor: Fritel CW 2435

Heb dit cadeau gekregen voor mijn verjaardag, heb verschillende deeg gemaakt, en wat goed ging was het recept van fritel voor Brusselse wafels dat ging goed en in 3 min waren mijn wafels klaar op stand 5, platen zijn goed schoon te houden even in warm water leggen.
Ze zijn inderdaad moeilijk vast te klikken, maar niet forceren en dan gaat het goed,
Wat ik wel mis is een goede beschrijving en recepten, want niet ieder wafelrecept is geschikt voor ieder ijzer.
Ben verder best tevreden

Pluspunten

• Goed schoonmaken

Minpunten

• Geen recepten van fritel erbij

Gied45 29-12-2016

Prima wafelijzer

Geschreven voor: Fritel CW 2435

Alle toepassingen werken perfect! Zowel wafels(Luikse), suikerwafeltjes en tosti's zijn heerlijk😄. Merk totaal niets van afslaan of slechte termostaat. Hebben het ijzer met 3 soorten platen nu 3 jaar in bezit! Extra voordeel: prima schoon te maken na gebruik. Platen even in heet water leggen en klaar is kees.

Pluspunten

• Snel heerlijke wafels/tosti's
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• ? Niets kunnen ontdekken tnt in 3 jaar

dezour 23-12-2012
Geschreven voor: Fritel CW 2435

Voor het eerst van mijn leven waffelen gebakt.
Geen enkele ging mis...dus voor mij een perfect apparaat

Francoise 123 21-03-2012
Geschreven voor: Fritel CW 2435

Ik heb het toestel voor kerstmis gekregen en heb sindsdien voor mijn zoontje al een aantal keren wafels gebakken.
Ik vind het een heel degelijk toestel, gemakkelijk in onderhoud (de platen mogen in de vaatwasser). Ook fijn is dat er verschillende platen mogelijk zijn. Heb de gewone platen, de grill platen en de brusselse wafel platen. Voor de Brusselse wafel duurt het wat langer, maar gezien je meteen 2 wafels krijgt is het het wachten zeker waard.

SofieD 20-12-2012

Beste, wij hebben sinds gisteren ook dat toestel in huis gehaald. Eventjes uitgepakt en getest hoe vlot het draaien en zo gaat.
Nu, als wij dat toestel willen draaien, heb je telkens dat volledige ijzer in je handen, en vliegt dat plankje onderaan weg. Hoe zetten jullie dat plankje vast?

Geert Verstegen 06-01-2012
Geschreven voor: Fritel CW 2435

Thermostaatstanden zijn zo gekozen dat het toestel eigenlijk niet warm genoeg wordt om deftig brusselse wafels te bakken. De 1400 Watt wordt daarom niet volledig benut en bijgevolg sta je te blinken bij een toestel dat afgeslagen is terwijl je wafel tergend langzaam bakt. Ook het vullen wordt daarbij een probleem (stolt niet snel genoeg). De ijzers klemmen bovendien niet netjes op elkaar. Zowel links-rechts als vooruit-achteruit staan ze 2 à 3 mm uit elkaar waardoor je ze niet deftig op elkaar kunt klemmen en je deeg er uit loopt terwijl je de wafels draait. Voor één van de duurste toestellen op de markt is dit een heel dikke onvoldoende.

kasper1234 24-01-2012

zelf ook gekocht, ik ben er supertevreden over.
Thermostaat op 4 of 5 perfecte wafels

vervaeke vera 15-02-2012

Ik ben het volledig met je eens. Het duurt 5 min vooraleer je wafel lichtgeel gebakken is op stand 5 (max)!

Lief 27-04-2017

Perfect verwoord ! Duurt verschrikkelijk lang om dan nog niet een deftig resultaat te bekomen. Ijzers klemmen niet op elkaar, de onderste klikt zelfs niet vast. Spijtig, maar voor mij krijgt dit toestel ook een dikke onvoldoende !

wiim 08-04-2020

Dit is helaas ook mijn ervaring. Zelfs na 12minuten is de wafel nog niet genoeg gebakken. Ik was ook afgegaan op het vermogen, maar dat blijkt dus een teleurstelling. Nochtans inderdaad een erg duur toestel. Nooit meer fritel helaas...