Fritel CW 2435 - Reviews

rechthoek

7,1

Geert Verstegen 06-01-2012 Product maand in bezit

3,7
Thermostaatstanden zijn zo gekozen dat het toestel eigenlijk niet warm genoeg wordt om deftig brusselse wafels te bakken. De 1400 Watt wordt daarom niet volledig benut en bijgevolg sta je te blinken bij een toestel dat afgeslagen is terwijl je wafel tergend langzaam bakt. Ook het vullen wordt daarbij een probleem (stolt niet snel genoeg). De ijzers klemmen bovendien niet netjes op elkaar. Zowel links-rechts als vooruit-achteruit staan ze 2 à 3 mm uit elkaar waardoor je ze niet deftig op elkaar kunt klemmen en je deeg er uit loopt terwijl je de wafels draait. Voor één van de duurste toestellen op de markt is dit een heel dikke onvoldoende.

kasper1234 24-01-2012

zelf ook gekocht, ik ben er supertevreden over.
Thermostaat op 4 of 5 perfecte wafels

vervaeke vera 15-02-2012

Ik ben het volledig met je eens. Het duurt 5 min vooraleer je wafel lichtgeel gebakken is op stand 5 (max)!

Gied45 29-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima wafelijzer

Alle toepassingen werken perfect! Zowel wafels(Luikse), suikerwafeltjes en tosti's zijn heerlijk😄. Merk totaal niets van afslaan of slechte termostaat. Hebben het ijzer met 3 soorten platen nu 3 jaar in bezit! Extra voordeel: prima schoon te maken na gebruik. Platen even in heet water leggen en klaar is kees.

Pluspunten

• Snel heerlijke wafels/tosti's
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• ? Niets kunnen ontdekken tnt in 3 jaar

Opa Jean 12-06-2013 Product paar dagen in bezit

4,7
Gekocht voor moederdag. Na 1 dag uittesten, apparaat teruggebracht. Temperatuur slaat te vlug af, en thermostaat reageert niet tijdig. Dit is een ontwerpfout. Men kan niet deftig wafeltjes,pannenkoekjes of crocques bakken, en tapanyaki is een echte ramp. Het toestel werd niet vervangen, en ik heb mijn geld niet teruggekregen. Ik wacht nu reeds een maand op herstelling en ben tot nu toe alleen maar €200 armer (3 bakplaten bijgekocht)!

Wafelliefhebber 12-12-2014

Heb hetzelfde probleem. Toestel terug gebracht voor reparatie. Na reparatie opnieuw getest, maar het probleem van een slecht werkende thermostaat is gebleven.

dezour 23-12-2012 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst van mijn leven waffelen gebakt.
Geen enkele ging mis...dus voor mij een perfect apparaat

Francoise 123 21-03-2012 Product maand in bezit

Ik heb het toestel voor kerstmis gekregen en heb sindsdien voor mijn zoontje al een aantal keren wafels gebakken.
Ik vind het een heel degelijk toestel, gemakkelijk in onderhoud (de platen mogen in de vaatwasser). Ook fijn is dat er verschillende platen mogelijk zijn. Heb de gewone platen, de grill platen en de brusselse wafel platen. Voor de Brusselse wafel duurt het wat langer, maar gezien je meteen 2 wafels krijgt is het het wachten zeker waard.

SofieD 20-12-2012

Beste, wij hebben sinds gisteren ook dat toestel in huis gehaald. Eventjes uitgepakt en getest hoe vlot het draaien en zo gaat.
Nu, als wij dat toestel willen draaien, heb je telkens dat volledige ijzer in je handen, en vliegt dat plankje onderaan weg. Hoe zetten jullie dat plankje vast?